Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Nyt löytyi tuo Securycar. Aamu viideltä löytyi kaksi kappalette Stauton Islandilta.

Voisiko olla, että auto jolla ajat vaikuttaa liikenteessä esiintyviin autoihin?
Etsin tuota Securycaria Bansheellä ilman tulosta, heti kun vaihtdoin Barracks OL:ään niin niitä alkoi näkyä.

olet varmaankin oikeassa siinä että alla oleva auto vaikuttaa kadulla liikennöiviin autoihin. Kun ajelee Barracks OL:llällä, niin noita melko harvinaisia Flatbed autojakin on jokapuolella!
 
Voisiko olla, että auto jolla ajat vaikuttaa liikenteessä esiintyviin autoihin?
Etsin tuota Securycaria Bansheellä ilman tulosta, heti kun vaihtdoin Barracks OL:ään niin niitä alkoi näkyä.

Ok, kiitos kun kerroitte. Mistäs ton Barracks OL:n saa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman


Ok, kiitos kun kerroitte. Mistäs ton Barracks OL:n saa?

Sen löytää sieltä armeijan ylijäämä varastolta stadionin vierestä Stauton Islandilla. Portin läpi ei pääse mutta kierrä toisen rakennuksen takaa.
 
korjaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja


Sen löytää sieltä armeijan ylijäämä varastolta stadionin vierestä Stauton Islandilla. Portin läpi ei pääse mutta kierrä toisen rakennuksen takaa.

Ja portinhan saa kyllä auki, kun suorittaa ensin ylijäämävarastoon liittyvän tehtävän. Sitten se portti aukeaa aina, kun sen eteen ajaa.

Eipä muuta.

- Esa
 
Viimeinen tehtävä

Keneltä viimeisen tehtävän saa?

Onkos kukaan löytänyt niitä "pikkuhommia" stauntonilta tai shoreside valesta?
 
Onks kukaan muuten löytänyt tän nimistä autoa kuin "Flatbed", jos on niin mistäpäin Libery Cityä.
 
Flatbedin olen löytänyt "The Exchange"-tehtävästä Shoreside Valesta padon juurelta. Varoituksen sana: näyttää Barracks OL:ltä mutta kestävyys ei ole samaa luokkaa :) nimim. kokemusta on
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Heh, mä tapoin sen silleen, että pöllin ambulanssin, ja parkkeerasin sen sinne Salvatoren clubin tielle. Otin vielä ne MafiaSentinelit ja parkkeerasin ne siihen viereen. Salvatoren auto tulee ja jää siihen. Kranu vaan ja Sayonara!


tuon Sayonara Salvatore tehtävän tein niin että menin odottelemaa sitä sinne asunnolle ja parkkeerasin 3-4 autoa muuriksi autotallin oven eteen.
ja sitte kun Salvatoren auto tulee niin juoksin vaan pusikosta esiin haulikolla ampuen.
tuo oli niin siisti tehtävä että se piti tehdä useampaan kertaan.
 
Jeps, mahtava tehtävä tosiaan!
itse menin vastapäätä olevan rakennuksen katolle sniperin kaa ja odotin salvatoorea.
muuten, tuo uusi "cool" hymiö on törkeä..
 
Pistetäänpä sitten taas tyhmä kysymys: Missä siellä Portlandin satamassa on se ilmoitustaulu? Minä olen cruisaillut mielestäni joka puolella mutta mitään en ole löytänyt. Ei se voi olla noin vaikeaa.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kvii
Pistetäänpä sitten taas tyhmä kysymys: Missä siellä Portlandin satamassa on se ilmoitustaulu? Minä olen cruisaillut mielestäni joka puolella mutta mitään en ole löytänyt. Ei se voi olla noin vaikeaa.:confused:

Jeps, itsellänikin oli ennen muinoin ongelmia sen löytämisen kanssa. Löytyy kuitenkin seuraavasti: Aja sataman portista sisään. Mene HETI loivasti vasemmalle (auton, muistaakseni Perennial, vasemmalta puolelta) ahtaaseen rakoon talojen väliin. Käänny pian loivasta oikealle ja avot, talli ja lista ovat edessäsi :)

Shoreside Valen talli löytyy seuraavasti: Lähde omalta tallennuspaikalta (autotallilta) mutkittelevaa tietä ylöspäin. Ylität pian sillan. Sillan jälkeen välittömästi oikealle ylämäkeen. Talli ja lista sijaitsevat heti vasemmalla puolella mäen päällä.

Onnea etsimiseen :D
 
Suoraan Portlandin import/export garagen takana, on hälytysajoneuvoille samankaltainen paikka (listaa ei ole näkyvissä, maassa keltainen raidoitus).

Sinne pitää viedä:
- Cop Car
- Enforcer
- Fire Truck
- Ambulance
- FBI car
- Barracks OL
- Rhino
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn



tuon Sayonara Salvatore tehtävän tein niin että menin odottelemaa sitä sinne asunnolle ja parkkeerasin 3-4 autoa muuriksi autotallin oven eteen.
ja sitte kun Salvatoren auto tulee niin juoksin vaan pusikosta esiin haulikolla ampuen.
tuo oli niin siisti tehtävä että se piti tehdä useampaan kertaan.

Kaikista helpointa vaan mennä vähän sivummalle ja ottaa tarkk'ampujan rooli:)
 
ss

Kuinka paljon noita tehtäviä tulee suorittaa,että saa toisen kaupinginosan auki?

VASTA-ALKAJA
 
Re: ss

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EsKi
Kuinka paljon noita tehtäviä tulee suorittaa,että saa toisen kaupinginosan auki?

VASTA-ALKAJA

Ihan tarkkaa määrää en tiedä, mutta n. 15-20. Jos haluat edetä mahdollisimman nopeasti, älä suorita puhelimessa ennettavia tehtäviä lainkaan. Älä lannistu :)
 
Koodeja ei GTA3:ssa tarvita....

Muuten osaako joku lentää lentokoneella? Miten lennetään?
Minun pisin lentoaika on 10sekuntia:p
Kuuluux siinä lentokoneessa olla noin lyhyet siivet:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wille
Koodeja ei GTA3:ssa tarvita....

Muuten osaako joku lentää lentokoneella? Miten lennetään?
Minun pisin lentoaika on 10sekuntia:p
Kuuluux siinä lentokoneessa olla noin lyhyet siivet:confused:
Kokeile painaa aluks sen keulaa alas ja sit nostaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Commando
Lol, täytyy kyllä arvostaa näitä vaihtoehto ratkaisuja; kaikki varmaan tietävät sen alkupään tehtävän jossa saa käsikranaatteja ja pitää tuhota kolme kuorma-autoa? Noh, käsikranuilla homma ei ole kauhean helppo mutta kaverini keksi todella helpon ratkaisun: varastaa ensin auton ja sitten hajottaa sen itse (ei pitäisi olla kovin vaikeaa). Lol, hoituuhan se tavoite noinkin. ;)

Itse pöllin yhden autoista ja lähdin jahtamaan niitä kahta muuta. Siinä sitten olin yhdellä vihulaisten kuormaautolla kahden muun perässä!
 
itse aasiassa niiden kolmen kuorma-auton rajäyttäminen käsikranuilla sujuu vallan helposti, ajaa vain autonsa niiden eteen, kunhan varoo koskemasta niitä, hyppää pois autosta ja nakkaa kranun pysähtyttä kuorma-autoo kohden ja PAM!!!! siinäpä se.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wille
Koodeja ei GTA3:ssa tarvita....

Muuten osaako joku lentää lentokoneella? Miten lennetään?
Minun pisin lentoaika on 10sekuntia:p
Kuuluux siinä lentokoneessa olla noin lyhyet siivet:confused:

Sitä kannattaa tosiaan painaa alaspäin sitä nokkaa lähdössä ja sitten kun päästät tatin, niin kone nousee ja sitten kannattaa vähän väliä oikaista kone vaakatasoon niin sillä pystyykin sitten lentämään melkoisen pitkälle. Oma enkkani on n.250 sekuntia ja silloinkin törmäsin taloon. Mutta missään vaiheessa ei saa nokkaa nostaa ylöspäin.
 
Ylös Bottom