Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Espresso 2-go

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Mitä pitää tehdä espresso 2-go tehtävässä. Sen mä tajusin että pitää tuhoo ne kappaa coffee house mut kun on yhen tuhonnut niin se ei näytä niitä kuppiloita niin mistä tietää mis ne muut on?

koska tehtävässä on se aikaraja joka lähtee käyntii kun ammut ekan kojun niin
kannattaa ensi pyöriä kaikki kolme saarta läpi että näkee missä ne kojut sijaitsee.
sitte alotat joko ekasta tai kolmannesta saaresta tuhoamaa niitä.

keskimmäisestä saaresta ei kannata alottaa, koska sillo tulee tottakai eniten ajo kilometrejä.
 
Re: Espresso 2-go

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Mitä pitää tehdä espresso 2-go tehtävässä. Sen mä tajusin että pitää tuhoo ne kappaa coffee house mut kun on yhen tuhonnut niin se ei näytä niitä kuppiloita niin mistä tietää mis ne muut on?

Ne näkyy kartalla kun olet niiden lähellä. Ajelet siis ympäri kaupunkia niin ne löytyy. Jos en väärin muista, osa kuppiloista on Portlandissa.
 
Sain äsken Diablolta "Trial by Fire" tehtävän, jossa pitää kärisyttää jotain parikymmentä Triadia kahden ja puolen minutin kuluessa. Onko tähän jotain vinkkiä? Aina kun otan flamerin, niin kadut ovat tyhjenneet triadeista ja joudun etsimään niitä mikä kuluttaa liikaa aikaa. Minulla on aina kymmenen niitattavaa jäljellä kun aika loppuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kvii
Sain äsken Diablolta "Trial by Fire" tehtävän, jossa pitää kärisyttää jotain parikymmentä Triadia kahden ja puolen minutin kuluessa. Onko tähän jotain vinkkiä? Aina kun otan flamerin, niin kadut ovat tyhjenneet triadeista ja joudun etsimään niitä mikä kuluttaa liikaa aikaa. Minulla on aina kymmenen niitattavaa jäljellä kun aika loppuu.

niitä Triadeja on siellä pelikentän luona eniten.
onko se nyt jalkapallo kenttä vai mikä, en muista.
 
vika maa

Saako vikassa maassa tehtäviä ja jos saa niin keneltä?
 
K, pieniä apuja tolla dodolla lentämiseen. Oon lukennu muutamia aikaisempia juttuja ja niissä sanotaan, että painaa sitä tattia ylös ettei se kone lähe lentämään liian aikaisin. Ongelmana on vaan se vauhti. Saako jostain paremman vauhdin kun sielt lentokentän kiitoradalta????!?!?!?!?!??!!!? :confused: :confused:
 
Tälläinen juttu kävi tänään:

Etsin Hidden Packageja, ja ajoin eräälle sisäpihalle (jossa tehtävä Kingdom Come tapahtuu). Huomasin, että sisäpihan seinien ja vieressä olevien talojen välissä on tyhjää tilaa. No, pakkohan sinne on sitten mennä. Aikana hypeltyäni tipahdin tälle alueelle ja tajusin, että eihän täältä pääse pois. Samassa huomasin seinässä tekstin:" You weren´t supposed to be able to get here you know."

Oli pakko ladata edellinen tallennus.

En tiedä spoilasinko tuolla mitään, ehkä joku kuitenkin haluaa löytää tuollaisetkin jutut itse.
 
Paparazzi rugg (tai joku sellane)

rugg siinä jossa joutuu ampuu kyttä veneellä sitä toista venettä, en millään pääse sitä läpi. pitäikö se ampuu jollai toisel aseella...????:confused: :confused: :confused:
 
Mitä on "unique jumpsit"? Oon pelannut parikymmentä tehtävää mutta yhtään sellaista ei ole tullut suoritettua, vaikka insane stuntteja onkin statsien mukaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kvii
Sain äsken Diablolta "Trial by Fire" tehtävän, jossa pitää kärisyttää jotain parikymmentä Triadia kahden ja puolen minutin kuluessa. Onko tähän jotain vinkkiä? Aina kun otan flamerin, niin kadut ovat tyhjenneet triadeista ja joudun etsimään niitä mikä kuluttaa liikaa aikaa. Minulla on aina kymmenen niitattavaa jäljellä kun aika loppuu.

ite kans pyin aika pahasti tos, en oo vetäny viel läpikään, mut ainaki niit triadei ilmesty sillee vaa et kääntyili koko aja niin aina toiselle puolelle tuli parit uudet... paristi jääny yhden päähän
 
Re: Paparazzi rugg (tai joku sellane)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknotic
rugg siinä jossa joutuu ampuu kyttä veneellä sitä toista venettä, en millään pääse sitä läpi. pitäikö se ampuu jollai toisel aseella...????:confused: :confused: :confused:



ei todellakaan. Yritä päästä mahdollisimman lähellä sitä venettä ja sitten vasta ammut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

En tiedä spoilasinko tuolla mitään, ehkä joku kuitenkin haluaa löytää tuollaisetkin jutut itse.

Ei haittaa, olet oikealla osastolla :)



Slipknotic Ei tarvitse, kyllä se tuhoutuu kyttäveneen omalla aseella

Pekka Unique jumpsit on hidastettuja hyppyjä. Esim. Portlandin satamassa on rekan peräkärryjä. Kokeile hypätä niiden yli ja yllätyt :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Tälläinen juttu kävi tänään:

Etsin Hidden Packageja, ja ajoin eräälle sisäpihalle (jossa tehtävä Kingdom Come tapahtuu). Huomasin, että sisäpihan seinien ja vieressä olevien talojen välissä on tyhjää tilaa. No, pakkohan sinne on sitten mennä. Aikana hypeltyäni tipahdin tälle alueelle ja tajusin, että eihän täältä pääse pois. Samassa huomasin seinässä tekstin:" You weren´t supposed to be able to get here you know."

Oli pakko ladata edellinen tallennus.

En tiedä spoilasinko tuolla mitään, ehkä joku kuitenkin haluaa löytää tuollaisetkin jutut itse.


joo putosin tonne vahingossa jo edellisessä forumissa... ja on siellä se ramppi...


joo ja olihan se viestikin sieltä vielä pakko ettiä =)

Re: GTa3
« Vastaus #504 Päiväys: 02.11.01 00:00:22 » | Vastaa lainauksella | Muokkaa

--------------------------------------------------------------------------------
löyty tommonen hauska viesti tuolta yheltä seinältä staunton islandilla... "you weren't supposed to be able get here you know"... kun hyppäsin parin seinän yli... ;D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
K, pieniä apuja tolla dodolla lentämiseen. Oon lukennu muutamia aikaisempia juttuja ja niissä sanotaan, että painaa sitä tattia ylös ettei se kone lähe lentämään liian aikaisin. Ongelmana on vaan se vauhti. Saako jostain paremman vauhdin kun sielt lentokentän kiitoradalta????!?!?!?!?!??!!!? :confused: :confused:


Callahan Bridgeltä stauntonille päin saa hiton hyvät vauhit

paras lento dodolla 318 sek
 
Laitoin tolle toiselle gta3 alueelle lento ohjeita ja Hjesus taitoi laittaa niitä jo aikoja sitten. Ja kiitorata riittää aivan hyvin, itse asiassa puolet siitä.

Ja ennätykset taas kerran 859s
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul

Olen löytänyt muutaman auton, joihin menemällä alkaa joku maastoautolla ajo tehtävä. Nämä eivät kuitenkaan tunnu nostavan tuota mentyjen tehtävien määriä.

No ne just kumminkin on ne loput tehtävät. Tosin mä en ollut mielestäni ajanu niitä yhtään ja mulla oli juonen loppuessa 68/73
 
Mitenkäs porukka on tehnyt ensimmäisen tehtävän Asukalle? Se jossa pitää listiä Salvatore? Kun ei meinaa millään onnistua... Aina mafiosot huomaa mut ja posauttaa auton. Ja jos hyökkään jalan niin ajaa piru vie päälle!
Jos tätä on kysytty jo aikaisemmin, niin pyydän anteeksi, mutten viitsisi lukea kaikkia seitsemää sivua juttuja joista ei pakosti halua edes tietää (vielä!) :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Mitenkäs porukka on tehnyt ensimmäisen tehtävän Asukalle? Se jossa pitää listiä Salvatore? Kun ei meinaa millään onnistua... Aina mafiosot huomaa mut ja posauttaa auton. Ja jos hyökkään jalan niin ajaa piru vie päälle!
Jos tätä on kysytty jo aikaisemmin, niin pyydän anteeksi, mutten viitsisi lukea kaikkia seitsemää sivua juttuja joista ei pakosti halua edes tietää (vielä!) :)

Kannattaisko mennä sinne katolle ja snipauttaa sieltä. Myös järkeäki saa käyttää.
 
Ylös Bottom