Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mitä the exhange nimisessä tehtävässä täytyy tehdä padon ympärillä pörräävälle helikopterille. Seurasin sitä ensin sinne padolle ja se muija nousi sinne ja nyt se pahuksen rakkine pörrää ympäri sitä patoaluetta...please help me
 
Tulipa vedettyä sata firefigter tehtävää niin sain liekinheittimen kotiin..

Ja sitten sata taksitehtävää niin portlandin harwoodista voi hakea verenpunaisen cabbie- taksin jonka puskureissa on piikit, nimeä en nyt muista mutta on kyllä aika metka peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Tulipa vedettyä sata firefigter tehtävää niin sain liekinheittimen kotiin..

Ja sitten sata taksitehtävää niin portlandin harwoodista voi hakea verenpunaisen cabbie- taksin jonka puskureissa on piikit, nimeä en nyt muista mutta on kyllä aika metka peli.

Pitääkö nuo taksi/palomies/ambulanssi/yms... tehtävät tehdä kerralla vai kuuluuko esim. edellisellä kerralla tekemäni 20 tehtävää niihin?

brln..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Jos vaikka ampuisit sen alas sillä singolla?

Kuten joku jo mainitsi järkeä saa käyttää...
Siinähän ne cartelin pojat ottaa kaikkii aseet. Siis kannattaako käydä Stauntonista ostaa sinko ja tulla takas ampumaan se alas?
 
Joo tota mä olin siinä tehtävässä hiukan turhan hättänen sen sinko löytys siält tasanteelt...et sä Morden olit ihan oikees olis pitäny ensin käyttää järkee ja sit vast...no mokii sattuu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi82
Joo tota mä olin siinä tehtävässä hiukan turhan hättänen sen sinko löytys siält tasanteelt...

Itekin oon samassa tehtävässä. Jaa että mistä "tasanteelta" se sinko löytyy?
 
aavekaupunki

Onkos täällä kukaan lentäny dodolla sen shoreside islandin länsireunassa olevan vuoren toiselle puolelle? ;) :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi82
mitä the exhange nimisessä tehtävässä täytyy tehdä padon ympärillä pörräävälle helikopterille. Seurasin sitä ensin sinne padolle ja se muija nousi sinne ja nyt se pahuksen rakkine pörrää ympäri sitä patoaluetta...please help me

ammu se alas singolla jos sul ei oo sinkoo ni paina

r2r2 l1 r2 vasen alas oikee ylös vasen alas oikee ylös vasen
 
Mikä ihme tehtävä se on, jossa pitää viedä Securicareja sinne Portlandin satamaan. Vei niitä kymmenen ja nyt ne eivät enää maksa niistä mitään. Pitäisikö sinne viedä jotain muita autoja? Luulisi, että siitäkin saa samalla lailla palkinnon, kuin niistä muista, joissa pitää kerätä autoja:confused:
 
Sinne pitää viedä:

1 Securicar
1 Moonbeam
1 Coach
1 Flatbed
1 Linerunner
1 Trashmaster
1 Patriot
1 Mr. Whoopee
1 Blista
1 Mule
1 Yankee
1 Bobcat
1 Dodo
1 Bus
1 Rumpo
1 Pony

Palkkio: Rahaa 200.000 ja 16 GTA pickup:ia (saat yhden kappaleen jokaista sinne kuskaamasi autoa halutessasi).
 
Siis olen suorittanut kaikki ne kolme mitä nyt on, mutta tämä on jo periaatteessa neljäs. Ihan pelin alussa (sen securicar tehtävän jälkeen kai) tulee hakulaitteeseen viesti, että pitäisi viedä securicareja sinne samaan talliin, johon ajat sen mikä siinä tehtävässä pitää pölliä. Olisiko mahdollista saada mistä tahansa autosta luodin kestävä, jos sinne saa oikeat autot? Tuskin niitä securicareja sinne huvin vuoksi kerätään... mysteeristä.
 
Vedin just sen The Exchange tehtävän läpi. Oli aika helppoa ku menin sinne missä on niitä cartelin poikia sillä luodin kestävällä autolla.
Ootteko muuten löytänyt sitä tehtävää missä pitää tuhota sellasilla RC-Autoilla Diablojen autoja. Just siisti samanlai ku GTa1:ssä. Monta autoa olette saanu tuhottua.?
 
minulta hävisi mysteerisesti se luodinkestävä patriotti, minkä se yks hullu antaa lahjaksi.
voiko näitä luodinkestäviä viritelmiä saada mistään muualta?

-6703 Boss
 
Sain eilen kyyditettyä sadannen taxikyytiläisen perille ja tiedän, että hommasta pitäisi saada palkkio. Mutta kun en löydä sitä penteleen palkintoautoa. Jossain sivulla mainittiinkin mistä sen löytää, mutta en löydä sitä postausta täältä satojen muiden joukosta.
Eli kertoisitteko vielä kerran mistä löytää "taxipalkinnon".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Sain eilen kyyditettyä sadannen taxikyytiläisen perille ja tiedän, että hommasta pitäisi saada palkkio. Mutta kun en löydä sitä penteleen palkintoautoa. Jossain sivulla mainittiinkin mistä sen löytää, mutta en löydä sitä postausta täältä satojen muiden joukosta.
Eli kertoisitteko vielä kerran mistä löytää "taxipalkinnon".

Portlandissa, Head Radio-talon (kartassa #23) lähellä.
 
En tiedä onko ollut aikaisemmin...mutta onko monet saaneet Gta3:ssa kaikki unique stuntit?
Saako ne suoritettuaan jotain erikoista??
 
Ylös Bottom