Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta3 spoilet/cheat -keskustelut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dmz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Mr. Whopeen löytää tietääkseni vain hyppäämällä Firetruck:iin ja tekemällä sammutustehtäviä (Portlandissa siis). Mr. Whopee on muistaakseni 6. tai 7. sammutettava, tämä saattaa tosin vaihdella. Kun olet sammuttanut Mr. Whopeen, niin hyppäät vain ulos paloautosta ja pöllit jädeauton.

ei ollu kivaa... sain vasta 36:n jälkeen ja sitten sain kaikki autot vasta tonne satamaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nysv
Jossei laivanräjäytystehtävä muuten ala onnistuakseen, niin sieltä sataman sisäänkäynnin suunnalta löytyy hidastuspillereitä joilla homman pitäisi helpottua.

Hehe mä pelasin tossa eilen pääjuonen läpi, mutta oli sillon joskus ton tehtävän kanssa vaikeuksia, keksin vasta myöhemmin että sinne katolle vois mennä ja noi pillerit olis varmaan helpottanu roimasti. Menin sitten tehtävän näin: humveella ajoin niiden kahden laivan ulkopuolella olevan päälle, sit vaan juoksin laivaan ja lahtasin kaikki haulikolla, meni vähän tipalle, tais jäädä joku 25 hp:ta.

Vaikka pääjuoni on läpi jo, jaksaa peliä vielä pelata kauan, muutenkin minulla on vasta noin 40 % läpipeluu prosentti ja tänään oliskin tarkoitus tehdä noita taksi ja muu rehellinen-ammatti tehtäviä. Vieläkin toi peli jaksaa yllättää, huomasin mm. vasta eilen, että sateen jälkeen on ainakin joskus sateenkaari.
 
Mä hoidin sen tehtävän ihan iisisti ilman pillereitä. Sniputin ne jätkät ihan kepeesti. Lieneekohän ampuma ratkkuus paikallaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kurkinen
Hehe mä pelasin tossa eilen pääjuonen läpi, mutta oli sillon joskus ton tehtävän kanssa vaikeuksia, keksin vasta myöhemmin että sinne katolle vois mennä ja noi pillerit olis varmaan helpottanu roimasti. Menin sitten tehtävän näin: humveella ajoin niiden kahden laivan ulkopuolella olevan päälle, sit vaan juoksin laivaan ja lahtasin kaikki haulikolla, meni vähän tipalle, tais jäädä joku 25 hp:ta.

Itsekin ajelin taksilla niiden kahden päälle ja sitten sniputin portaiden ekalta tasanteelta loput siististi järjestyksessä. Onnistui tokalla yrittämällä. Jouduin muistaakseni kaksi kertaa muuttamaan tähtäimen korkeutta eli oli aika iisiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Mä hoidin sen tehtävän ihan iisisti ilman pillereitä. Sniputin ne jätkät ihan kepeesti. Lieneekohän ampuma ratkkuus paikallaan?
Sama täällä, kyseinen tehtävä on yksi mukavimmista ja rauhoittavimmista tehtävistä koko pelissä:rolleyes:
 
Onko tietoa pääseekö Staunton Islandissa autolla pilvenpiirtäjän huipulle tai jonkun muun TOSI korkean rakennuksen? Olisi siistiä ajaa sieltä alas...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hardman
Onko tietoa pääseekö Staunton Islandissa autolla pilvenpiirtäjän huipulle tai jonkun muun TOSI korkean rakennuksen? Olisi siistiä ajaa sieltä alas...

Stauton Islandin korkein rakennus jonne voi mennä taitaa olla se AMCO rakennus (sen alla on parkkihalli). En ole koskaan ajanut sinne autolla, mutta kyllä sinne varmaan jollain pienehköllä autolla voi mennä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Mr. Whopeen löytää tietääkseni vain hyppäämällä Firetruck:iin ja tekemällä sammutustehtäviä (Portlandissa siis). Mr. Whopee on muistaakseni 6. tai 7. sammutettava, tämä saattaa tosin vaihdella. Kun olet sammuttanut Mr. Whopeen, niin hyppäät vain ulos paloautosta ja pöllit jädeauton.

Jäätelöauton saa ilman sammutustehtäviäkin. Itse olen bongannut kyseisen auton Portlandin ja Shoreside Valen kaduilta. Tiedä sitten, pitääkö olla tietty määrä tehtäviä tehtynä, mutta aika nihkeesti se katukuvassa aluksi esiintyi. BTW, rantakirppu rules :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot


Jäätelöauton saa ilman sammutustehtäviäkin. Itse olen bongannut kyseisen auton Portlandin ja Shoreside Valen kaduilta. Tiedä sitten, pitääkö olla tietty määrä tehtäviä tehtynä, mutta aika nihkeesti se katukuvassa aluksi esiintyi. BTW, rantakirppu rules :D

Samaa mieltä siitä että rantakirppu rules!:D
 
Olen kerännyt Portlandin satamaan kaikki autot Securicaria ja herra Whoopeetä lukuu nottamatta.

Mistä ihmeestä voisin löytää tuon Securicarin? En ole löytänyt sitä mistään.

Ja viimeinentehtävä on nimeltään The Exchange"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Larry
Jiihaa mulla on sitte vika jo menossa!!! Ei oo mikään helppo, vai?

Ei se ainakaan minulle helppo ollut, kannattaa yrittää monia kertoja.

Oikealla taktiikalla tuo tehtävä on aika helppo, menee vain kauan ennenkun keksii sen taktiikan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Mistä ihmeestä voisin löytää tuon Securicarin? En ole löytänyt sitä mistään.


Itse olen nähnyt Securicareja jopa jonossa Staunton Islandilla lähellä stadionia öiseen aikaan. Vähän pakettiauton näköinen sinertävä metallimöhkäle...:)
 
Help

Tämmönen "Newbie kysymys" (saa nauraa): Millo siihen toisee sareen pääsee? jonkun ajan jälkeen vai suoritettujen tehtävien?

olen juuri semmosesssa tehtävässä jossa pitäs snaipata laivasta jengiä et Kasipallo pääseee possauttaa mut epäonnistuin kerran ja nyt pidä loppu päivän taukoa ettei silmät räjähdä olisko vinkkejä siihen?

kiitos jo etukäteen
 
Re: Help

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dirk41
Tämmönen "Newbie kysymys" (saa nauraa): Millo siihen toisee sareen pääsee? jonkun ajan jälkeen vai suoritettujen tehtävien?

olen juuri semmosesssa tehtävässä jossa pitäs snaipata laivasta jengiä et Kasipallo pääseee possauttaa mut epäonnistuin kerran ja nyt pidä loppu päivän taukoa ettei silmät räjähdä olisko vinkkejä siihen?

kiitos jo etukäteen

Newbiellä ei tyhmiä kysymyksiä olekaan :)

Muistaakseni juuri tuon tehtävän jälkeen pääset seuraavalle saarelle. Lykkyä tykö :D

Kyseinen tehtävä vaatii vaan nopeutta ja vakaata sniperkättä. Satamassa on myös punavalkoinen pilleri, minkä ottamalla tehtävä muuttuu helpommaksi (lue hitaammaksi). Mutta tosimies ampuu ilman pillereitä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot


Itse olen nähnyt Securicareja jopa jonossa Staunton Islandilla lähellä stadionia öiseen aikaan. Vähän pakettiauton näköinen sinertävä metallimöhkäle...:)

Olen minä tuolla Securycarilla ajanut, en vain löydä niitä enää.

Yöllä en ole niitä etsinyt, pitää vielä katsoa jos ne esiintyisivät todellakin vain öisin.
 
Itse menin sen laiva tehtävän kolmannella yrittämällä...kaks ekaa kertaa meni siin ku ammuin ne ukkelit vääräs järsestyksessä mut kolmannella kerral suunittelin n.5min miten ammun ne tyypit...
oishan se pilleri auttanut mut menihän se läpi ilmankin,eli ei kannata heti luovuttaa vaan yrittää,eiks se oo pelien tarkotus?
 
Olen itsekin koittanut päästä tuonne observatoriolle. Kyllä siellä jokin kyltti näyttää olevan. Täytyy varmaan hankkia snaipperi, zoomata ja lukea kyltti.

Luulempa että jädeauto löytyy vain päivällä. Taitaa olla harvinainen menopeli. Harvassa kaupungissa pyörii satoja jädeautoja pienellä alueella :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Olen minä tuolla Securycarilla ajanut, en vain löydä niitä enää.

Yöllä en ole niitä etsinyt, pitää vielä katsoa jos ne esiintyisivät todellakin vain öisin.

Nyt löytyi tuo Securycar. Aamu viideltä löytyi kaksi kappalette Stauton Islandilta.

Voisiko olla, että auto jolla ajat vaikuttaa liikenteessä esiintyviin autoihin?
Etsin tuota Securycaria Bansheellä ilman tulosta, heti kun vaihtdoin Barracks OL:ään niin niitä alkoi näkyä.
 
Ylös Bottom