Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Re: kaatuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan cermailu
"can not read gta3 dvd"

Levy likainen?
Mahdollisesti MOD-piiri koneessa?

Voi olla että laaseri vaatii säätöä. Heittääkö muilla DVD-peleillä samaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah
Mulla on kanssa suomenkieliset ohjeet, on muuten laadukas käännös verrattuna joihinkin esim formulapelien manuaaleihin tai valikkoteksteihin, ei oo kirjotusvihreitä tai huonoja käännöksiä samanlailla. Siinä julisteessa joka on kartan kääntöpuolella, on ukko jolla on ase kädessä, niin se ase on vaan jotain puoliks piirretty, onko muilla samanlailla.

Ihan hyvin tehty, mutta itse ottaisin englanninkielisenä jos saisin. Kiva saada tuollaista extra-kamaa mukana :)

Juu, pyssystä puuttuu piippu ja muutenkin pikselit näkyy kun läheltä katsoo. :eek:
 
Re: kaatuu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan cermailu
mistähän johtuu et ekana päivänä on jo kaatunut kuudesti koko peli...

gta3 on kaatunu monilla ja usein.
itselläni ekassa saaressa monta kertaa, mutta ekan saaren jälkee vain kerran. kummallista.
 
Minulla on kaatunut vain kerran. Yritin lentää dodolla merelle päin ja peli pysähtyi.

Olen etsinyt Mr Whoopee:tä tuntikausia, enkä löydä. Mistä ja millä autolla sen voi löytää?
 
Helpoiten jäätelöauton löytää pelaamalla paloautotehtäviä. Ennemmin tai myöhemmin sammutuskohteesi on Mr Whoopee jonka jälkeen voit napata sen omaan käyttöösi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Olen etsinyt Mr Whoopee:tä tuntikausia, enkä löydä. Mistä ja millä autolla sen voi löytää?

mä löysin semmosen jäätelöauton kolmannesta saaresta kun ajelin yöllä ympäriinsä sen saaren jengiläisten ruosteisella? pakettiautolla.
voi olla että oli sattumaaki, eli pakulla ei pakosti ole mitää tekemistä jutun kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
~4 tunnin pelaamisen jälkeen ei ainakaan vielä ole kaatunut minulla tuo peli.
 
Ei mullakaan oo vielä seonnu ostin maanantaina ja oon pelannu monta tuntii putkeenkin
 
Mistäköhän vois löytää sellasen auton kun bf injection (tai jotain).
oon ettiny vaikka kuinka kauan ,mutta turhaan :(

meikäläisellä peli on tiltannu 2 kertaa tehtävänlatausruudussa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ege2000
Mistäköhän vois löytää sellasen auton kun bf injection (tai jotain).
oon ettiny vaikka kuinka kauan ,mutta turhaan :(


Bf injection ilmestyy öisin diablo-jengin alueelle Portland:iin, lähelle puhelinta josta saat diablo-tehtävät.
 
Voiko noita hommia löytyä muualtakin, kuin Joeylta ja joltain toiselta äijältä? Siis Portlandissa. Jos vaikka pyörähtäisin yakuzan alueella "kyselemässä" :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Toi bj injection ilmestyy vasta Sayonora salvatore-tehtävän jälkeen (muistaakseni).
jep, ja tuon tehtävän jälkee vain Diablojen tehtävä puhelimen läheltä klo 19:00 - 24:00 välillä.

Gamefaqssa kylläki sanottiin että tuon tehtävän jälkee tuo auto alkais muutenki esiintymää liikenteessä.
mä en kyllä oo nähny.
 
mielestäni grafiikka parani hieman kun Display sivulta laittoi Trails:n OFF:lle.
ainaki sumussa ja pimeessä näkee paremmin eteenpäin kun semmonen kumma haamu efekti poistu.
en osaa selittää sitä efektiä, mutta sen kyllä huomaa aikasta selvästi. ja minua se välillä häiritsi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ege2000
Mistäköhän vois löytää sellasen auton kun bf injection (tai jotain).
oon ettiny vaikka kuinka kauan ,mutta turhaan :(

meikäläisellä peli on tiltannu 2 kertaa tehtävänlatausruudussa

Niin ja Bf Injection on siis rantakirppu. Tiedoksi ihan vain tunnistuksen helpottamiseksi :)

Ja Kaipparille tiedoksi: äijiä (ja naisia), joilta saat tehtäviä tulee automaattisesti lisää. Malta odottaa ja suorittaa tehtäviä and you will be rewarded!

-This is Dodald Lowe, your one and only media guru-
 
En meinaa millään päästä Sayonara Salvatore tehtävää läpi
ku se luigi pääsee autoon ni sieltä tulee heti 60 mafia autoo päin ja mä en ehi perään... Muuten pitääkö se Luigi tappaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Briherd
En meinaa millään päästä Sayonara Salvatore tehtävää läpi
ku se luigi pääsee autoon ni sieltä tulee heti 60 mafia autoo päin ja mä en ehi perään... Muuten pitääkö se Luigi tappaa?

Mee katolle ja snaippaa se jätkä kun se tulee sieltä glubilta. Eikös niitä autoja oo siinä kolme?
 
Iisimpi on se vaihtoehto, että ajaa ne mafian sentinelit siellä Salvatoorin hasiendalla sen oiken puoleisen autotallin eteen. Salvatore reppanalla ei taida olla vasemman tallin avaimia mukana, joten hän yrittää tunkea talliin autojen läpi. Sitä touhua puun juurella seuratessa, on helppo ja hauska heittää pari kolme kranulaattia salvatoren auton katolle... pai pai, Salvatore...
 
onko gta3 optionseissa mahdollista siirtää kuvan paikkaa töllössä,meinaan vaan ku rgp-kaapelin kautta pelaa...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
onko gta3 optionseissa mahdollista siirtää kuvan paikkaa töllössä,meinaan vaan ku rgp-kaapelin kautta pelaa...?
Ei ole, ja tuo harmittaa vähän minuakin
Saisi kyllä olla kun kuva vetää minulla vasemmalle ja ylös, joten laitoihin jää 2cm mustat "palkit"..
 
Ylös Bottom