DemonWithin
New Member
Toi vika riippuu aika yleensä teeveestä. Mulla on nimittäin sony wega 28" eikä se kuva oo yhtään viturallaan. Kivasti keskellä myös RGB-kaapelin kautta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Briherd
En meinaa millään päästä Sayonara Salvatore tehtävää läpi
ku se luigi pääsee autoon ni sieltä tulee heti 60 mafia autoo päin ja mä en ehi perään... Muuten pitääkö se Luigi tappaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Ammu Sniperillä päähän. Jonkun talon katolta, tai ihan maan tasalta. Ei tosiaankaan kannata alkaa ajamaan autolla sitä takaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Noista bugeista/glitcheistä oli kai jotain huomautuksia aiemmin (vene), mutta onkos kukaan todistanut tätä: satunnainen auto "lentää", eli ajaa ilmassa n. 2x oman ukkos korkeudella nokka 45 astetta alaspäin? Tällaisen nimittäin näin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
"Ongelmat" jatkuvat:
Olen tehtävässä, jossa haetaan ne 2 ukkoa limolla eri paikoista ja kuskataan jonkun pomon luo. Kun olin jälkimmäisen ukon saanut kyytiin, niin joku paku ajoi täpöt keulaan
Sitten tuli lisää takaa-ajajia, kun pari muutakin autoa + poliisi rupesi vainoamaan pitkin katuja. En mahtanut mitään, joten limo räjähti aika pian.. Miten tuon voisi selvittää?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Flashbackia jos sieltä sattuu tulemaan "She's on fire"!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Tuota itsekkin kuuntelen. Tuo fire-biisi sopi hyvin tilanteeseen, jossa ajoin auton rajusti katolleen täydellä "huoralastilla" ja palamaanhan auto sitten syttyi jä räjähti pois
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Mullakin soi Flasback aika usein. Yhdessä tehtävässä jäi mittariin aikaa 3 sekunttia ja taustalla soi "Push it to the limit"!
Lue sivulta 13.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
tarkotuksena on jotain tönii se panssaroitu auto pois pelistä ja sit jotain... millä autolla kannattaa tönii, ja miten tää tehtävä tarkalleen menee läpi... helpoiten jne.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
4. Tähtääminen
-Tätäkin voisi parantaa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
On niin perkeleen hyvä peli, että ei oo järkee !
Enää ei ole edes tilttaillu
Peli tilttaa hyvin harvoin, ja se johtuu siitä jos lataa koko ajan uutta peliä ...