Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Toi vika riippuu aika yleensä teeveestä. Mulla on nimittäin sony wega 28" eikä se kuva oo yhtään viturallaan. Kivasti keskellä myös RGB-kaapelin kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Briherd
En meinaa millään päästä Sayonara Salvatore tehtävää läpi
ku se luigi pääsee autoon ni sieltä tulee heti 60 mafia autoo päin ja mä en ehi perään... Muuten pitääkö se Luigi tappaa?

Ammu Sniperillä päähän. Jonkun talon katolta, tai ihan maan tasalta. Ei tosiaankaan kannata alkaa ajamaan autolla sitä takaa.

PS. Vanhoja viestejä tutkimalla tämäkin olisi ratkennut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Ammu Sniperillä päähän. Jonkun talon katolta, tai ihan maan tasalta. Ei tosiaankaan kannata alkaa ajamaan autolla sitä takaa.

Itse viskoin naapurikatolta pari kranaattia alas kun Salvatore tuli pihalle. Siinä meni iso kiho ja pikkunilkit autoineen kerralla muutaman räjähdyksen saattamana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Siinä vastapäätä sitä käytävää joka tulee kadulle on talo jonka katolle pääsee rappusia pitkin sen talon sisäpihalta. Sitten vaan sopivaan paikkaan sinne katolle ja tähtäilemään.
 
"Ongelmat" jatkuvat:

Olen tehtävässä, jossa haetaan ne 2 ukkoa limolla eri paikoista ja kuskataan jonkun pomon luo. Kun olin jälkimmäisen ukon saanut kyytiin, niin joku paku ajoi täpöt keulaan :eek:

Sitten tuli lisää takaa-ajajia, kun pari muutakin autoa + poliisi rupesi vainoamaan pitkin katuja. En mahtanut mitään, joten limo räjähti aika pian.. :( Miten tuon voisi selvittää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Noista bugeista/glitcheistä oli kai jotain huomautuksia aiemmin (vene), mutta onkos kukaan todistanut tätä: satunnainen auto "lentää", eli ajaa ilmassa n. 2x oman ukkos korkeudella nokka 45 astetta alaspäin? Tällaisen nimittäin näin.


Oon nähny montaki kertaa. joskus on käynyt Stauntonissa silleen et heti ku lähtee "pesästä" ni tippu pari autoa tavaalta. Ja just tolleen et kyttä on leijunu ja tippunu päälle ja sit lähteny perään!
 
Joku on varmaan huomannu en Stauntonissa olevat "Yardie Lobo" autot pomppiii jännästi painelee töötiä. Siinä on jotku ihme jouset??? :confused: Taitaa olla niin et tööti postaa iskarit tai silleen:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
"Ongelmat" jatkuvat:

Olen tehtävässä, jossa haetaan ne 2 ukkoa limolla eri paikoista ja kuskataan jonkun pomon luo. Kun olin jälkimmäisen ukon saanut kyytiin, niin joku paku ajoi täpöt keulaan :eek:

Sitten tuli lisää takaa-ajajia, kun pari muutakin autoa + poliisi rupesi vainoamaan pitkin katuja. En mahtanut mitään, joten limo räjähti aika pian.. :( Miten tuon voisi selvittää?

NO mee siihen hyviin lähtökuoppiin sen vipan tyypin talon eteen muista tsekata se lyhempi reitti! ja sit rupee nouseen sitä katua ylöspäin häiriötekiöistä valittämättä kohti sen Salvatoren kämppää. Siinä sen taloon johtavan hiekkatien edessä on 2 pakua. Rysäytät siitä oikealta läheltä puuta läpi samalla pökäten sitä autoa siinä tiellä. Jos hiekkatielle pääset niin sit kaikki on hyvin. Ajat vaan auton talliin ja mission acomplished.
 
Osaisko joku kertoa mistä Limusiinin löytää...
Ennen niitä pyöri hirveesti kakkos saarella mutta enään niitä ei näy missään... oisko jossain parkissa??

pitäis limo viedä kolmos saarella yhteen halliin...
 
Elikä mitä asemia kuunteltte eniten pelissä. Itse kuuntelen Lips 106 kahden hervottoman biisin takia, sen lisäksi Game FM:ää ja Flashbackia jos sieltä sattuu tulemaan "She's on fire"!:D [/B][/QUOTE]

Game FM on paras ja Lips 106 on se laulu joka oli ensimmäises GTA:ssa jonka nimeä en nyt muista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Flashbackia jos sieltä sattuu tulemaan "She's on fire"!:D



Tuota itsekkin kuuntelen. Tuo fire-biisi sopi hyvin tilanteeseen, jossa ajoin auton rajusti katolleen täydellä "huoralastilla" ja palamaanhan auto sitten syttyi jä räjähti pois :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari




Tuota itsekkin kuuntelen. Tuo fire-biisi sopi hyvin tilanteeseen, jossa ajoin auton rajusti katolleen täydellä "huoralastilla" ja palamaanhan auto sitten syttyi jä räjähti pois :D

Nice one! :D


Mullakin soi Flasback aika usein. Yhdessä tehtävässä jäi mittariin aikaa 3 sekunttia ja taustalla soi "Push it to the limit"! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot


Mullakin soi Flasback aika usein. Yhdessä tehtävässä jäi mittariin aikaa 3 sekunttia ja taustalla soi "Push it to the limit"! :)

HAH! :D *reps*
 
alottelija kun olen

joo, sain ton mun muistikortin vaihdettuu, joten pääsin vasta eilen pelaamaan tätä mainiota peliä...

noh, tässä on ollut jo jonkin verran ongelmia ihan alkutehtävien kanssa. Toivoisinkin että voisitte auttaa joeyn (oisko joku 4-5) tehtävässä.

eli tarkotuksena on jotain tönii se panssaroitu auto pois pelistä ja sit jotain... millä autolla kannattaa tönii, ja miten tää tehtävä tarkalleen menee läpi... helpoiten jne.
 
Re: alottelija kun olen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
tarkotuksena on jotain tönii se panssaroitu auto pois pelistä ja sit jotain... millä autolla kannattaa tönii, ja miten tää tehtävä tarkalleen menee läpi... helpoiten jne.
Lue sivulta 13.


Solid Snake: se biisi taitaa olla Grand Theft Auto.
on kyllä aivan loistava biisi.
 
Tänään tein ensimmäisen havaintoni lentävästä autosta.
Seisoskelin liikennevaloissa odotellen sopivaa autoa ja yhtäkkiä paikalle kurvaa... ei vaan lentää harmaa paku. Paku pysähtyy valoihin ja jää siihen leijumaan. Lopulta kyllästyin moiseen auton irvikuvaan ja ammuin sen m16 toista alas :)
Putosi ja ensimmäisestä luodista ja jatkoi matkaa.

Niin ja hyvät uudistusvinkit gta4. jään kannattaa postittaa pelin tekijöille. Saattaa "toiveet" vielä toteutua.
 
Re: Ehdotuksia GTA4:seen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
4. Tähtääminen
-Tätäkin voisi parantaa

mun mielestä toi tähtäily täs on just niin hyvä kuin mitä sen pitääkin... tää kuitenkin on tälläne autoilla höntsäys peli, eikä se ampuminen tähtääminen kuitenkaan ole se _kaikista_ tärkein homma... vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
On niin perkeleen hyvä peli, että ei oo järkee !

Enää ei ole edes tilttaillu :)

Peli tilttaa hyvin harvoin, ja se johtuu siitä jos lataa koko ajan uutta peliä ...

joo, mul kans tilttaa sillee, et ku meen kyselee uutta tehtävää niin siihen alkukohtaan missä lukee tehtävän nimi nii jumahtaa... muilla käynyt samoin?
 
Ylös Bottom