Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Mitä neuvoisitte tässä tilanteessa:

Luigi: Läpi
Joey: Pankkiryöstö tehtävä(en pääse läpi)
Tony: 'Don Salvatore called a meeting'(en pääse läpi)
Triatid: Vihat niskassa :(
Diablot: Olen tehtävässä 'Triad by Fire', loppuu aina aika kesken :p

Ja Dog's n' bichesin omistajalle olen tehnyt muutaman kuskaus homman.

Kuinka monta tehtävää pitää vetää läpi että pääsee saarelle 2?
Miten saisi lepytettyä Triadeja(ne alkavat käydä uhaksi!)

-nemesis-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesisgod
Mitä neuvoisitte tässä tilanteessa:
Joey: Pankkiryöstö tehtävä(en pääse läpi)
Tony: 'Don Salvatore called a meeting'(en pääse läpi)
edellisillä sivuilla on annettu vinkkejä noihi tehtäviin, lue sieltä.
Pankkiryöstö tehtävä > s.16
'Don Salvatore called a meeting' > s.15
 
miten on paras tapa??

eli oon siinä ekan saaren tehtävässä tonylta, jossa pitää hakee porukat limolla ja viedä ne sinne olikse nyt torrelin mestalle?

ne vitun hintti triadit o kuitenki laittanu hyvä sulun siihen hiekkatien eteen. Pittääks siin sit vaan ajaa tuhatta ja sataa niiden "läpi" vai alkaa taistelee, kokeilin kerran ja limo veti hyvin jumiin, eiku flameri käteen ja triadii matalaks, mut meni siin samalla myös oma limo.

on muuten silmät siinämäärin punaset ja kipeet ja arat, et jää kyl tältä päivältä pelit tähän... niin ois ainakin tarkoitus ;D

on muuten mahottoman hyvä ja mukaan tempaiseva peli! sanoi peliplaneetan arvostelija mun mielestä aika hyvin kun laittoi yhdeksi "miinukseksi" sen että GTA3sen jälkeen ei tee mieli pelaa enää mitään muuta peliä, mullakin on toi GT3, mut sitä ei oo tullu pelattuu yhtään... kun sain vaihettuu ton rikkinäisen muistikortin ja ostin samalla GTA3sen....
 
vika tehtävä

Mä oon nyt vikassa maassa ja mä on tehnyt ainakin 10 tehtävää. Olisi kiva tietää mikä on vika tehtävä.
 
Re: vika tehtävä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Mä oon nyt vikassa maassa ja mä on tehnyt ainakin 10 tehtävää. Olisi kiva tietää mikä on vika tehtävä.


The Exhange olis sen nimi
 
Re: Re: alottelija kun olen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wille



Ei siinä muistaakseni sitä panssariautoa pitänyt töniä... Vaan sitä piti suojella. Jossain vaiheessa kun seuraat sitä panssaroitua autoa niin sitä alkaa seurata ja toniä pari sinistä maasturia (ne jengi autot).... Sun pitää suojella sitä panssariautoa niin pitkään että se pääse johonkin autotalliin...

jops, mission completed... tönin sitä autoo rekalla, sit huomasin et se pysähty, eiku karkuun, kaks kyttäautoo perässä, ajoin sellasen kyttätähden läpi, toinen tahdeistä lähti vittuun, ja sitä yhtä kyttää ei sitten koskaan enää näkynyt!
 
molotovin koktail vai mikä?

en tiedä miksi en ole kokeillut, mutta onko kukaan hakenut ekassa saaressa niiltä spugeilta sieltä ihm etunnelista niit ihme pulloja... siel oli hidden packet kanssa...

onks se molotovin koktail vai mikä? ja jos on niin räjäyttääks se auton jos heität päin?
 
Re: molotovin koktail vai mikä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
en tiedä miksi en ole kokeillut, mutta onko kukaan hakenut ekassa saaressa niiltä spugeilta sieltä ihm etunnelista niit ihme pulloja... siel oli hidden packet kanssa...

onks se molotovin koktail vai mikä? ja jos on niin räjäyttääks se auton jos heität päin?

Joo molotoveja ne on.:D
 
Lentäminen

Lentäminen vikassa maassa on tosi vaikea. Voisiko joku sano miten mä pääsen lentämään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Elton
Mo! Ropleema??? Mitä sit ku on saanu hutsun kyytii ni mite päsee hommii ;)
Entä mite niitä stuntteja tehdään?
Siinä pääsee myös niin hommiin että ajat auton vain johonkin läheiselle nurmikolle, niin hommat luonnistuu..
 
Re: miten on paras tapa??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato

ne vitun hintti triadit o kuitenki laittanu hyvä sulun siihen hiekkatien eteen. Pittääks siin sit vaan ajaa tuhatta ja sataa niiden "läpi" vai alkaa taistelee, kokeilin kerran ja limo veti hyvin jumiin, eiku flameri käteen ja triadii matalaks, mut meni siin samalla myös oma limo. /B]



Mä kiersin ne tyypit nurmikon kautta sen kerrostalon takaata! Sitten vaan ajoin auton sinne autotalliin ja tuli teksti Mission-Passed!:cool:
 
Joo kiitokset Foghornille vedin nyt sen Tonyn tehtävän läpi, pankkiryöstö tehtävä ei vieläkään mene läpi :p mutta ei se mitään. Mulla tilttas peli ekan kerran, olin vetämässä sitä Tonyn limu tehtävän jälkeistä (pitää tappaa triad pomoja), niin sitte se vaan tilttas :confused: :eek: :mad: No mutta ei se mitään mulla ehti ne 2 korstoakin jo kuolla niin parempi yrittää sitte uusiks...

-nemesis-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesisgod
Joo kiitokset Foghornille vedin nyt sen Tonyn tehtävän läpi, pankkiryöstö tehtävä ei vieläkään mene läpi :p mutta ei se mitään. Mulla tilttas peli ekan kerran, olin vetämässä sitä Tonyn limu tehtävän jälkeistä (pitää tappaa triad pomoja), niin sitte se vaan tilttas :confused: :eek: :mad: No mutta ei se mitään mulla ehti ne 2 korstoakin jo kuolla niin parempi yrittää sitte uusiks...



Pankkiryöstössä pitää ryöstön jälkeen värjätä auton ja vasta sitten tuot ne jätkät sinne mestaan.
 
Ongelma onkin kun en pääse maalaamolle asti :p

-nemesis-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesisgod
Ongelma onkin kun en pääse maalaamolle asti :p

-nemesis-

en oo viel tuolla vaihees, mut jos kerta kyttii peräs, niin kannattaa ettii nopeet reitit sellasille "Kyttä-tähdille" lähtee aina yks partioauto perästä... ja sit maalaamolle
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesisgod
Ongelma onkin kun en pääse maalaamolle asti :p

-nemesis-
Se ei ole kovin vaikeaa. Kannattaa etsiä ensin se maalamo niin että löydät sinne vaikka olisit missä päin kaupunkia. Loppujen lopuksi se onkin ihan helppo keikka.
 
Mikä on teidän mielestä hienoin pelin tehtävä? Mun mielestä on se kun sinne armeijanylijäämä varastolle tulee niitä Columbialaisia ja ne pitää tappaa. Sen jälkeen pääseekin ostamaan M-16, Haulikon ja Singon.
 
kohta Gta3:n onnellinen omistaja

Ajattelimpas huvikseni tänne kirjoittaa. Saan PS2:sen luultavasti tämän kuun lopulla ja ekaksi peliksi ajattelinkin hankkia GTA3:n.
Lukiessani teidän kommentteja pelistä olen vain yhä varmempi ja varmempi että hankin pelin (ehkä jo ennen kuin kone on tullut postimyynnistä) ja haluaisin kysyäkkin Saarien koosta, onko ne saaret suurempia kuin GTA2:sen yksi kartta? ja saa minulle toki kertoa pelistä muutakin kivaa :cool:
 
Onx joku päässyt GTA3 läpi. Mä oon nyt vikassa maassa ja mä haluaisin tietää monta tehtävää tulee.
 
Ylös Bottom