Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hutbug
Miten tähtäys onnistuu, tähtääkö tatista vai pitääkö painella nappeja ??
Pitää painella nappeja, mutta luulisi että voi myös tateilla...(en itse ole jostain kumman syystä kokeillut)
Mutta sehän alkaa kuitenkin tähtäämään kun painaa R1.
 
Löytyyköhän sellasta koodia, mikä näyttäis koordinaatit, nopeuden tai muuta sellaista, vanhoissa GTA-peleissähän sen sai..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zardo
Löytyyköhän sellasta koodia, mikä näyttäis koordinaatit, nopeuden tai muuta sellaista, vanhoissa GTA-peleissähän sen sai..

En tiedä koodia, mutta olisi kyllä kiva nähdä tuo nopeus. On kyllä ihme, että yhdessäkään Auto/toiminta pelissä ei ole nopeusmittaria(en ainakaan ole nähnyt).

Eihän tämä mikään suuri puute ole, mutta kuitenkin...

PS. Onko niin hirveän vaikeaa laitaa nämä koodeja koskevat viestit tuonne spoilerit-ketjuun?
 
Onkos niin että kun olet pelannut viimeisen juonen mukaisen tehtävän, niin peli loppuu ja joudut aloittaa alusta? Vai voiko sitä jatkaa samoista asetelmista että voisi pelata 100% läpi?
 
Osaako joku kertoa minkä näköinen auto on "Mr Whoopee" ja mistä sen löytää??

Ja sitten että mistä löytäis panssatoidun auton??
 
Mr. Whoopee on jäätelöauto ja sitä on sinänsä vaikea löytää mutta olen löytänyt sen kerran portlandista risteyksestä. Paras tapa löytää Mr. Whoopee on ottaa paloauto ja fire fighter tehtävät, ennenpitkään(yleensä) tulee Mr. Whoopee. Ja tällä konstilla tulee sivutuotteena rahaa! $ :D

Jos olisit saanut jäädä jollekin jengille pysyvästi, mille olisit jäänyt? Minä olisin ehkä Salvatore Leonen perheelle. Yakuzoilla on kyllä munaa mutta en ole kunnolla ehtinyt tutustua heihin vielä kunnolla(vedän vieläkin 'saynora salvatorea'). Saa sanoa myös jonkun jolle ei edes pääse normaalisti(Triadit, Columbialaiset(?))

-nemesis-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


En tiedä koodia, mutta olisi kyllä kiva nähdä tuo nopeus. On kyllä ihme, että yhdessäkään Auto/toiminta pelissä ei ole nopeusmittaria(en ainakaan ole nähnyt).

Eihän tämä mikään suuri puute ole, mutta kuitenkin...

PS. Onko niin hirveän vaikeaa laitaa nämä koodeja koskevat viestit tuonne spoilerit-ketjuun?

No tossahan näkee starttia painamalla valikosta kuinka paljon on autolla ajettu metreinä ja siitähän voi laskee auton nopeuden ku ottaa sekunttikellon käteen (matka/ajalla=nopeus). Hieman työlästä, mutta kaippa se noinkin käy. Mun on jo pitään pitäny laskee kuinka paljon infernus kulkee, mutta ei oo vaan jaksanu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Onkos niin että kun olet pelannut viimeisen juonen mukaisen tehtävän, niin peli loppuu ja joudut aloittaa alusta? Vai voiko sitä jatkaa samoista asetelmista että voisi pelata 100% läpi?
Peli ei lopu, vaan jatkuu Shoreside valen kämpältä.
Eli siitä vaan tahkoamaan niitä prosentteja.
 
Ootteko muuten panneet merkille kenet ne kolumbian kartellin äijät siinä alku introssa kaappaa. (seN'or dick head iz no problem to kill you, you're gonna be sorry)

mun mielestä se on se Donald Loven chinese gentleman häiskä ketä opettaa sille tai-chitä ja kenet sun pitää myös siinä yhdessä tehtävässä pelastaa.

Mihinköhän se Donald Love loppujenlopuksi häviää...weird.:confused:
 
Kuinka pitkälle teidän jätkä juoksee? Mun jätkä juoksee ihan tarpeeks, no vois tietty enemmänkin juosta. Onkohan siinä joku raja että se lopettaa kunnon kasvattamisen jossain vaihees?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lande
Miten sen tehtävän pääsee läpi jossa pitää tappaa se Kenji siellä parkkitalon katolla.

Autosta kun ei saa poistua ja auto räjähtää aina kun yrittää ajaa päälle tai vaikka ampua Uzilla.

Olet varmasti päässyt tuon jo läpi, mutta heitämpä tähän väliin oman taktiikkani.
Kuten monessa muussakin niin tässäkin tehtävässä on monta vaihtoehtoa tappaa Kenji. Kokeilin ensin ajaa yli, mutta ei tuntunut toimivan.
Joten työnsin auton Kenjin alapuolelle (kolmas kerros) räjäytin auton uzilla ja lopputulos oli toivotunlainen. :)
 
voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä pitää tehdä tehtävässä bomb da base : act i? sen verran olen tajunnut sitä että ekaks ajetaan 8 ballille hakee autoon pommi ja sit sen jälkeen pitäs lähtee räjäyttää "joku laiva"? tehtävän antaja on leone salvatore. olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi, en jaksa enää yrittää kun en edes tiedä olenko ns. jäljillä tehtävästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä pitää tehdä tehtävässä bomb da base : act i? sen verran olen tajunnut sitä että ekaks ajetaan 8 ballille hakee autoon pommi ja sit sen jälkeen pitäs lähtee räjäyttää "joku laiva"? tehtävän antaja on leone salvatore. olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi, en jaksa enää yrittää kun en edes tiedä olenko ns. jäljillä tehtävästä.
No sen jälkeen kun olet hakenut 8 ballin mukaan, niin lähdette autolla sinne satamaan. Siinähän pitää aluksi antaa 8ballille ne 100.000 mutta palkka onkin sen mukainen.
 
kiitti,enpä taas ollut lukenut tehtävää aivan tarkasti...nyt rupee kyllä vähän harmittamaan,ei taida enää ps2:ssa riittää tehot ku rupee ruudunpäivitys kärsimään pelin edetessä,tai sit mul on koneessa vikaa.
 
Pystyykö gta:ssa saveemaan moneen eri muistikortin paikkaan? Ettei pikkuveljen tarttis hommata omaa muistikorttia. Gran turismossa kun ei pysty saveemaan kuin yhteen paikkaan ja se on mun ensimmäinen ja ainoa peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Kuinka pitkälle teidän jätkä juoksee? Mun jätkä juoksee ihan tarpeeks, no vois tietty enemmänkin juosta. Onkohan siinä joku raja että se lopettaa kunnon kasvattamisen jossain vaihees?

Sain just ite vedettyä sen ambulanssi tehtävän ja sen jälkeen voi juosta vaikka koko liberty cityn läpi 60 kertaa.
 
Ylös Bottom