Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lastsoul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pystyykö gta:ssa saveemaan moneen eri muistikortin paikkaan? Ettei pikkuveljen tarttis hommata omaa muistikorttia. Gran turismossa kun ei pysty saveemaan kuin yhteen paikkaan ja se on mun ensimmäinen ja ainoa peli.

Pystyy.
 
No niinpä pystyy... Itse olen savennut pelissä joku seitsemän kertaa! Alussa näet savesin joka tehtävän jälkeen eri paikkaan, mutta onhan niitä saveja täytynyt deletoidakkin!:cool:
 
Hehheh!

Oli kyllä aika hauska tehtävä se mis piti suojella sitä panssaoritua "Securucaria". yritin tehtävää kerran ja kuolin. Sitten tokalla yrityksellä näin toisen "securicar"in ja vein sen Portlandin satamassa olevaan talliin (johon pitää viedä tietyt autot), samalla se tehtävä oli menossa eikä siihen autoon ollu tullu yhtään damagea. sit vaan Shoreside Whaleen se auto ajoi talliinsa "Mission accomplished"!
 
Juupa juu on meitsilläkin noita Saveja seitsemän. Portlandissa tuli aluksi lähes joka tehtävän jalkeen tehtyä oma Save. Mutta sitten päätin että en Savee turhaan aina uuta, mutta hienoimmpien tehtävien jälkeen on tullut tehtyä uusi Save, jotta voisi pelata niitä hienoja tehtäviä sitten kun tekee mieli.
 
Aloitin tossa Gta3:ssa vetää uudelleen läpi koska peli on niin hyvä.Siis heti perään kun olin vetänyt sen 100% no ei nyt ihan sata mutta 95% sen takia aloitin että voin vetää 100% koska taisin missaa pari tehtävää..vissiin
 
Niille jotka sanovat GTa3: se on GTA3! Vain toisen osan paketissa lukee tuolla tavalla tyhmästi. Tekijät ovat kai huomanneet, että se näyttää huonolta ja alkaneet käyttää taas normaalia kirjoitusmuotoa.
 
-mafiatalo-

Siinä ekassa kaupungissahan on sellanen mafiahemmojen talo jos nyt
oikein muistan, niin voiko siellä talossa tehdä mitään jäynää niille
mafioosoille vai voiko vain pölliä niitten autot siitä pihalta??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TomiM
Voiko GTA3 "leikkiä" paloautolla tai ambulanssilla?
Kyllä voi. paloautolla sammutetaan tulipaloja ja ambulanssilla kuskataan vertavuotavia ihmisiä sairaalaan. poliisinakin voi ajaa rosvoja takaa ja taxilla kuskata tyyppejä paiskasta toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
yeah

Testasinpa tos toissapäivänä eka kertaa GTA3:sta ja olihan se hauskaa. Nappasin taksilla kyytiin jonku häiskän sen jälkeen ajoin taksin katolleen... loput varmaan arvaattekin ;) eihän se minua lannistanut vaan varastin seuraavan auton ja lähdin pommitteleen pitkin jalkakäytäviä litistäen jalankulkijoita.
Vaikka olen peliltä aika paljon odottanukkin niin silti se jaksoi mennä yli odotukseni ja olla hauskempi kuin edes osasin toivoa. Nyt sitten seuraavat päivät istuskelenkin koneen ääres odottelemas ps2:den tulemista ja pelin hankkimista. :)
 
Siinä tapetaan paljon ihmisiä, siinä on "raaka" juoni, siinä lentää paljon verta. Siinä on pari syytä.
 
Jatkan vielä...

Siinä voi mennä huoriin, Raaka juoni = melkein jokaiseen tehtävään kuuluu jonkun tappamine, räjäyttäminen tai joku muu rikollinen toiminta ja tosiaankin GTA3:ssa voi tappaa ihmisiä ihan niin paljon kuin huvittaa.

-nemesis-
 
Hermot palaa peliin...

Taidan olla ainut mutta vähän väliä tekis mieli heittää padi pitkin seiniä, johtuu varmaan nakkisormistani ja pelaamisen kokemattomuudesta mutta mielestäni GTA3 kontrollit ovat syvältä...

Otetaan esimerkiksi alkupään tehtävä jossa piti Triadit tappaa kun vastustivat mafiaa, tai ylipäätänsä mikään ampumistehtävä

Jos ammuttavia kohteita on yli 3 niin en itse ainakaan pysty tähtämään kunnolla tai sitten automaattitähtäys tähtää vähintäänkin väärään mieheen, ala siinä sitten kiireessä vaihtamaan taas ukkoa ketä pitäisi ampua...ja sitten ollaankin jo sairaalassa.

Perkele...vie peli-ilon tommonen, ainakin multa :mad:
 
Re: Hermot palaa peliin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Jos ammuttavia kohteita on yli 3 niin en itse ainakaan pysty tähtämään kunnolla tai sitten automaattitähtäys tähtää vähintäänkin väärään mieheen, ala siinä sitten kiireessä vaihtamaan taas ukkoa ketä pitäisi ampua...ja sitten ollaankin jo sairaalassa.

Perkele...vie peli-ilon tommonen, ainakin multa :mad:

Nooh... ampuminen on joskus hieman hankalaa mutta minä ratkaisin asian helposti :-) autolla yli aina kun voi :-)
Jouduin kyllä yrittämään eka snaipperi tehtävää varmaan 10x ennekuin onnistui.. se minun ampumistaidoistani :-) Yritin kyllä tuossakin runnoa tyypit autolla mutta ei ollu hyvä strategia..
 
Re: Hermot palaa peliin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Taidan olla ainut mutta vähän väliä tekis mieli heittää padi pitkin seiniä, johtuu varmaan nakkisormistani ja pelaamisen kokemattomuudesta mutta mielestäni GTA3 kontrollit ovat syvältä...

Otetaan esimerkiksi alkupään tehtävä jossa piti Triadit tappaa kun vastustivat mafiaa, tai ylipäätänsä mikään ampumistehtävä

Jos ammuttavia kohteita on yli 3 niin en itse ainakaan pysty tähtämään kunnolla tai sitten automaattitähtäys tähtää vähintäänkin väärään mieheen, ala siinä sitten kiireessä vaihtamaan taas ukkoa ketä pitäisi ampua...ja sitten ollaankin jo sairaalassa.

Perkele...vie peli-ilon tommonen, ainakin multa :mad:

Siis yritätkö vaihtaa kohdetta ottamalla tähtäys pois & kääntämällä ukkoa? Saat meinaan vaihdettua nopeasti kohteita L2 & R2 namiskoilla. Hokasin itsekin tuon vasta vähän aikaa sitten.

-nemesis-
 
Millaisia stuntteja on porukka saanut?

Vetäsin just Perfect triple insane stuntin, pituutta 50.38m, korkeutta 23.06m, 2 flippiä, 856 astetta ja great landing.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan woland
Täytyy kyllä myöntää, ettei minulla ollut aikomustakaan ostaa GTa3:sta, mutta...
Täällä juttu oli sen verran hyvän kuuloista, että vesi nousi kielelle.
mä pistin pikku veljen toivomaan sen joululahjaksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom