Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tetsoni
Saako gta:ssa rekkaan perävaunua?
Miten ois vajaassa viikossa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Jees, se kohta on nyt päästy. Nyt on sitten joku autokisa, mutta mistähän löytäisi ripeän auton siihen? Ei huvittaisi lava-autolla haastaa
mulla ei ole mitään ongelmia näistä, oon tottunu systemiin pelatessani syphon filteriäLainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Taidan olla ainut mutta vähän väliä tekis mieli heittää padi pitkin seiniä, johtuu varmaan nakkisormistani ja pelaamisen kokemattomuudesta mutta mielestäni GTA3 kontrollit ovat syvältä...
Otetaan esimerkiksi alkupään tehtävä jossa piti Triadit tappaa kun vastustivat mafiaa, tai ylipäätänsä mikään ampumistehtävä
Jos ammuttavia kohteita on yli 3 niin en itse ainakaan pysty tähtämään kunnolla tai sitten automaattitähtäys tähtää vähintäänkin väärään mieheen, ala siinä sitten kiireessä vaihtamaan taas ukkoa ketä pitäisi ampua...ja sitten ollaankin jo sairaalassa.
Perkele...vie peli-ilon tommonen, ainakin multa