Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.

Kerroppas minulle mikä sitten on pitkä peli?

Ja kannattaa etsiä kaikki Hidden Packaget, ja Unique Jumpsit, jos haluu pelistä pidemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.
Miten ois vajaassa viikossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.

Tietysti riippuu kuinka paljon päivässä pelaa ja haluaako tutkia jolaisen kolkan läpikotasin. Kyllä ainakin musta tää on pisin tähän asti niistä peleistä mitä oon pelannu.
 
dodo perkule!!!!!!

Onhan perkule kone lennettäväksi tuo Dodo! olen takunnut sen kanssa pian 4 päivää ja pisin lento on kestänyt hurjat 32sek. Olen täältäkin lukenut kuinka Dodoa pitäisi lentää, mutta perskules ei suju! muuten kyllä GTA3 on parahaita pelejä joita maa päällään kantaa!!!!!! SIIS nyt on hyvät neuvot kullan kalliita Dodon ilmassa pysymisen saamiseksi!!?
 
Onko joku pistänyt merkille, että grafiikkaengine tekisi enemmän piirtovirheitä kun peli on laajentunut kaikille saarille.

Esim. kun Stauntonilta lähtee siltaa pitkin Shoresideen, sillan alkupään ramppia ajettaessa varsinaisen sillan alku piirtyy yleensä vasta viime hetkellä. Enimmäkseen Stauntonilla tiessäkin näkyy aika usein sinisiä laikkuja jotka sitten vasta kohdalla piirtyvät tieksi.

Eipä siinä, eivät nämä vibat paljon loistavaa peliä himmennä.
 
Joo olen myös huomannut noita tekstureiden omituisuuksia.
juuri noita sinisiä laikkuja risteyksissä.
välillä huomaa erittäin hyvin jostain korkealta.
Esim dodosta tai talojen katoilta.

brln.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari
Jees, se kohta on nyt päästy. Nyt on sitten joku autokisa, mutta mistähän löytäisi ripeän auton siihen? Ei huvittaisi lava-autolla haastaa :D

Mä vedin muistaakseni taksilla.. 160s.

btw. Mitä ideaa on kerätä niitä autoja sinne talliin, kun ei niitä raaski sieltä ottaa veke sen jälkeen ?,-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Gta 3 on liian lyhyt,pelin kaikki tehtävät+puhelinkoppitehtävät pääsee kuukaudessa ellei vähemmässäkin ajassa.Muutenhan gta 3 on mainio peli.

Kyllähän noi tehtävät pääsee parissa kolmessa päivässä, mutta.. what's the point?
 
Dodon lento-ohjeet

No tässä teille onnettomille lento-ohje, jotka eivät saa Dodoaan pysymään ilmassa 20 sekuntia kauempaa.
-Mene lentokentälle
-Mene kiitoradan jompaankumpaan päähän
-Kiihdytä
-Kun olet jonkun aikaa kiihdyttänyt, niin ala painaa lentokonetta alaspäin, niin että se nousee hiukan ilmaan ja pysyy n.1 metrin korkeudella, mutta se ei saa mennä maahan
-Alaspäin painaminen antaa koneelle lisää vauhtia
-Kone alkaa pikkuhiljaa hamuamaan ylöspäin jos olet noudattanut ohjeitani hyvin
-Älä vain päästä konetta nousemaan liikaa muuten vauhtisi tippuu ja tiput itsekkin
-Kun olet päässyt meren yläpuolelle, niin anna koneen mennä vain hiukan ylöspäin. Ei liikaa!
-Jatka painamalla alaspäin varovaisesti että kone saa lisää vauhtia. Älä anna koneen mennä alaspäin tai ylöspäin. Yritä pitää korkeus tasaisena
-Kun olet päässyt Staunton Islandille niin voit lopettaa alaspäin painamisen, mutta pidä silmällä koneen liikkeitä sillä se menee pikkuhiljaa ylöspäin jos vauhtia tarpeeksi
-Nyt voit ohjailla konetta VAROVASTI sillä kone saattaa yllättäen kiepsahtaa suuntaan tai toiseen
-Välillä kone saattaa mennä itsestään alaspäin, mutta ei hätää sillä se kerää hiukan vauhtia jolloin se nousee itsestään taas ylöspäin. Kannattaa kuitenkin katsoa että kone ei nouse liikaa

Näillä ohjeilla saa loputtoman pitkiä lentoja (ainakin minun kohdalla). Anna palautetta jos nuo ohjeet eivät toimineet tai toimivat.
 
Re: Hermot palaa peliin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kasvain
Taidan olla ainut mutta vähän väliä tekis mieli heittää padi pitkin seiniä, johtuu varmaan nakkisormistani ja pelaamisen kokemattomuudesta mutta mielestäni GTA3 kontrollit ovat syvältä...

Otetaan esimerkiksi alkupään tehtävä jossa piti Triadit tappaa kun vastustivat mafiaa, tai ylipäätänsä mikään ampumistehtävä

Jos ammuttavia kohteita on yli 3 niin en itse ainakaan pysty tähtämään kunnolla tai sitten automaattitähtäys tähtää vähintäänkin väärään mieheen, ala siinä sitten kiireessä vaihtamaan taas ukkoa ketä pitäisi ampua...ja sitten ollaankin jo sairaalassa.

Perkele...vie peli-ilon tommonen, ainakin multa :mad:
mulla ei ole mitään ongelmia näistä, oon tottunu systemiin pelatessani syphon filteriä
 
Jaa...

No kuinka moni teistä on alaikäinen? Minä ainakin! Kun menin viikko sitten Stockamnnille ostamaan GTA3:sta, niin myyjä sano: "Tää on K-18. No onkos sulla papereita?" No minä vastasin:"Ei oo." Sitten myyjä sano:"Sitten et voi ostaa tätä." Minä lähdin kiroillen pois, mutta onneks äiti sitten osti GTA3:sen.
btw. Onko joku saanu kaikki Hidden Packagesit?
 
En ole ostanut mitään stockmannilta sen jälkeen kun myyjä kehtasi väittää hyllyssä olevan Dawn Of The Dead-filmin olevan mainoskotelo eikä oikeaa leffaa olisi heille tulossakaan. Pyysin häntä aukaisemaan kotelon eikä suostunut. Kysyin syytä ja vastauksena tuli: "Siksi." Että huhhuh (Leffa on siis K-18)
 
itse astelin erääseen hyvinkäläiseen kodinkoneliikkeeseen (peliä ei löytynyt muualta ja netistä en jaksanut tilata) ja lupsakan tuntoinen myyjä myi pelin. ja ikää löytyi 17.
 
Ei oo mitään ongelmia ollu ku on ikää tarpeeksi. Ja onhan nuo ikärajat tehty siksi että jos ei oo ikää ja et saa peliä niin voi voi.
 
Ylös Bottom