Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Mitä kaikkia autoja voi viedä sinne Portlandin sataman laivaan(eli siihen magneetin alle)? Itse olen jo vienyt Police carin, FBI carin, Enforcererin, tankin ja barracks ol:in. Voiko viedä enempää.
Ambulance ja Firetruck
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tupla R
miten noihin ns. piilotettuihin puhelimiin pystyy vastaamaan? päriseekö ne? mulla ne on aika hiljasia tai sit oon väärillä puhelimilla:)
Ne puhelimet soi aina silloin tällöin. Eli koko ajan ne ei pärise..
 
Miten ne Triadit saa parhaiten tapettua siinä Tonyn tehtävässä missä tulee kaks mafia tyyppiä "avuksi" ja triadeja löytyy kolmesta eri paikasta. Mä saan tapettua siitä yhdestä paikasta ne helposti autolla, mutta siinä toisessa paikassa, minne ei autolla pääse, ne hyökkää heti kimppuun eikä millään ehdi tappaa kaikkia. Kertokaapa hyviä vinkkejä niiden tappamiseen. Kiitos. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
. Kertokaapa hyviä vinkkejä niiden tappamiseen. Kiitos. :)
Itse hoidin tuon osaston liekinheittimellä (en pidä näpertelystä :)). Liekinheitin löytyy muistaakseni sieltä "china-townista" sen talon katolta, jolle pääsee sisäpihalla olevia portaita pitkin.
 
"china-townista" sen talon katolta, jolle pääsee sisäpihalla olevia portaita pitkin.
Mä kävin yhden talon katolla ja siellä ei ainakaan ollut mitään liekin heitintä. Tää talo oli about 3 korttelia omasta piilopaikasta chinatowniin päin. Siinä lähellä oli myös portaat metropysäkille. Sitten mä löysin toisen sisäpihan jossa oli kuormuri parkissa ja siinä oli paloportaat joille ei ainakaan maasta yltänyt. En tiedä pitääkö ne vetää jollain konstilla alas vai pitääkö hyppiä esim auton päältä sinne? Tälle sisäpihalle oli pääsy kolmelta eri suunnalta ja siellä oli jotain pesukoneita myös. Onko se liekinheitin kummassakaan noista mun sanomisat paikoista vai pitääkö mun jatkaa vaan etsimistä?

On muuten pirun vihasia noi triadit nykyään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff

vai pitääkö mun jatkaa vaan etsimistä?

On muuten pirun vihasia noi triadit nykyään...

Ainakin yhdessä puhelintehtävässä, jossa pitää krillata jengiläisiä, liekinheittimen saa läheltä koriskenttää.
Koriskentästä kaks kaistaselle jonkin matkaa, ja yhdelle sisäpihalle, jolla on aina välillä paku parkissa.
sieltä löytyy portaat katolle ja siellä on ainakin jotain...
 
Portlandissa ainut liekkäri on Head Radion katolla, jonne pääsee El Train Trackseilta. Diablojen puiston vieressä on asema, siit ylös ja sit sinne head radiolle päin ja hyppäät siihen jalustalle jossa liekkäri on, tosiaankin se on yhen puhelintehtävän aikana siel china townissa, mutta ainut paikka on toi head radion katto, josta sen saa sillon kun ei oo mitään tehtävää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dirk41


Kylläpäs kuulemma onnistuu! se pitää vissiin ampua lähellä sit auto- kauppaa ja murskaamoa(porland) ja KUULEMMA siitä saa 4tähteä heti ku semmosen posauttaa

ja tottakai GT3 nörtit on vienny sen 2. saaren autotalliin siinä toivossa että se korjaantuisi kokosiipisenä MUTTA ei kuulemma niin käynnyt

Kun siihen osuu tulee 3 tähteä, ja kun se RÄJÄHTÄÄ tulee vielä neljäskin tähti. Eli siis se räjähtää ja hajoaa tuhannen päreiksi, joten sitä ei voi työntää yhtään minnekkään.
 
Mä olen jumissa siinä kohdassa missä pitää ajaa autoa niille pankkiryöstön tekeville jepeille.
Tuntuu mahdottomalta saada karistettua kyttiä pois kannoilta?
Rupee jo v.... koko peli!
 
Portlandissa ainut liekkäri on Head Radion katolla, jonne pääsee El Train Trackseilta. Diablojen puiston vieressä on asema, siit ylös ja sit sinne head radiolle päin ja hyppäät siihen jalustalle jossa liekkäri on, tosiaankin se on yhen puhelintehtävän aikana siel china townissa, mutta ainut paikka on toi head radion katto, josta sen saa sillon kun ei oo mitään tehtävää.
Thanx TT_87! Sieltähän se lieskari löytyi. Harmittavan vähän siinä on vaan "kuteja". Ja edelleen se triadien tappamis tehtävä on vaikee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Mä olen jumissa siinä kohdassa missä pitää ajaa autoa niille pankkiryöstön tekeville jepeille.
Tuntuu mahdottomalta saada karistettua kyttiä pois kannoilta?
Rupee jo v.... koko peli!

Se tehtävä helpottuu huomattavsti kun etsit kartasta automaalaamon. Se on aika lähelläkin. Parin kulmantakana.
 
Onko kukaan löytänyt noita kaikkia hidden packetsei? jos on niin mikä on viimeinen ase/juttu minkä siitä saa?
 
Joo tuli tossa pelattuu peli läpi ja olihan toi aika loistava, vaikka välillä kävi tosissaan vituttaa... varsinkin vimppotehtävä. Jäihän mulla vielä noita piilotehtäviä suorittamatta ja rampaget vissii kaikki, mutta saa ny nähä jaksaako niitä enää suorittaa. Ainakin jonkun aikaa pien paussia. Joo että sellasta. ;)
 
Re: Re: Lentsikka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay


Tynkäsiipisen Dodon saa kolmannen saaren (Shoreside Vale) lentokentältä kiitoradan päästä.

Iha hyvä paitsi etten oo päässy ees kolmannelle saarelle vielä:(
 
SOTAAAAA!!!!!!!!!!!

Tankki on aivan mahtava vehje ja niitä on kiva napsia soltuilta.

Sota on alkanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Joo tuli tossa pelattuu peli läpi ja olihan toi aika loistava, vaikka välillä kävi tosissaan vituttaa... varsinkin vimppotehtävä. Jäihän mulla vielä noita piilotehtäviä suorittamatta ja rampaget vissii kaikki, mutta saa ny nähä jaksaako niitä enää suorittaa. Ainakin jonkun aikaa pien paussia. Joo että sellasta. ;)

No jotkut tehtävät on aikas v****maisia.

Varsinkin viimeinen... pelasin ehkä 15 kertaa ennen kuin pääsin läpi.

Sitte hölmöyksissäni ammuin ak:lla sen eukon (en muista nimee).
Ihan kiva!
 
Ylös Bottom