Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun mielestä ois hyvä lisä et jos joku jengiläine vaikka räiskii
jotai aseella ni poliisit lähtis sen perää rupes vituttamaa tos kolmosessa ku välillä yhtäkkiä jengiläine rupes ampumaa mua ni mä veän sitä turpaa ni poliisit lähtee mun perää ja päästää
sen jengiläisen menee:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
mun mielestä ois hyvä lisä et jos joku jengiläine vaikka räiskii
jotai aseella ni poliisit lähtis sen perää rupes vituttamaa tos kolmosessa ku välillä yhtäkkiä jengiläine rupes ampumaa mua ni mä veän sitä turpaa ni poliisit lähtee mun perää ja päästää
sen jengiläisen menee:mad:

Se olis tosi hienoa. Johdattais kytät jonnekkin jengläisten tukikohtaan ja kaikki joutuis linnaan. Se olis kivaa. :D Tois myös hieman taktiikkaa lisää peliin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
mun mielestä ois hyvä lisä et jos joku jengiläine vaikka räiskii
jotai aseella ni poliisit lähtis sen perää rupes vituttamaa tos kolmosessa ku välillä yhtäkkiä jengiläine rupes ampumaa mua ni mä veän sitä turpaa ni poliisit lähtee mun perää ja päästää
sen jengiläisen menee:mad:

Samaa mieltä... hyvä lisä olisi vielä jos sun teksteistäs sais välillä enemmän selvää... ei millään pahalla, mutta ajattele muitakin ihmisiä jotka käyttää tätä BBS:ää...
 
SPOILERI SPOILERI SPOILERI SPOILERI , ÄLÄ LUE JOS ET OLE PELANNUT GTA3:sta!!

Juonikuvioita saisi hienosti lisäämällä seuraavaan gta;han se donald, joka mystisesti katoaa kolmosen aikana.

SPOILERI SPOILERI SPOILERI SPOILERI , ÄLÄ LUE JOS ET OLE PELANNUT GTA3:sta!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Samaa mieltä... hyvä lisä olisi vielä jos sun teksteistäs sais välillä enemmän selvää... ei millään pahalla, mutta ajattele muitakin ihmisiä jotka käyttää tätä BBS:ää...

------------------------------------------------------------------------------------

Elä aina valita:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Samaa mieltä... hyvä lisä olisi vielä jos sun teksteistäs sais välillä enemmän selvää... ei millään pahalla, mutta ajattele muitakin ihmisiä jotka käyttää tätä BBS:ää...

:rolleyes:
miten muka et saanut tosta tekstistä selvää?
 
Menee offtopiciksi mutta menköön: En halua kuulostaa hirveältä nipolta, mutta tekstistä tulee paljon luettavampaa kun siinä on käytetty välimerkkejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sony


:rolleyes:
miten muka et saanut tosta tekstistä selvää?

XRay mainitsikin jo tärkeimmän syyn. Olisi mukavaa lukea tekstit, ettei niitä tarvitse lukea ääneen, kun yrittää miettiä mihin kohtaan pisteet ja pilkut olisi pitänyt laittaa.

Ei millään pahalla wiltsu, mutta näin asia kuitenkin on. Enkä ole ainoa, joka tästä on sinulle asiasta huomauttanut. Anteeksi nyt vaan, jos suututin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Prätkäjengin nimeksi sopisi Simpsoneista lainaten: "Helvetin Saatanat" tms :)

Joo, "Hell's Satans":D. Sitten vielä kun niitä pärriä olis erilaisia. Mutta ehdottomasti jotain choppereita ja customeita.
 
Poliisit eivät käyttäydy vielä aidosti, joten siihen parannus. Ne ajelevat päättömästi autoilla päälle. Lisäksi toivoisin VIELÄ monipuolisempia mahdollisuuksia liikkua kaupungilla. Pitäisi päästä rakennusten sisään yms. Laajemmat kentät ja parempi grafiikka. Enemmän erilaisia autoja ja prätkät mukaan ehdottomasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Poliisit eivät käyttäydy vielä aidosti, joten siihen parannus. Ne ajelevat päättömästi autoilla päälle. Lisäksi toivoisin VIELÄ monipuolisempia mahdollisuuksia liikkua kaupungilla. Pitäisi päästä rakennusten sisään yms. Laajemmat kentät ja parempi grafiikka. Enemmän erilaisia autoja ja prätkät mukaan ehdottomasti.

Rakennusten sisälle pääseminen olisi kyllä hieno juttu, samoin prätkät. Grafiikka voisi tietenkin olla parempaa, ellei pelattavuus kärsi, mikä on kuitenkin tärkein asia? Mielestäni nykyisessäkään ei ole mitään vikaa verrattuna kahteen aikaisempaan osaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Poliisit eivät käyttäydy vielä aidosti, joten siihen parannus. Ne ajelevat päättömästi autoilla päälle. Lisäksi toivoisin VIELÄ monipuolisempia mahdollisuuksia liikkua kaupungilla. Pitäisi päästä rakennusten sisään yms. Laajemmat kentät ja parempi grafiikka. Enemmän erilaisia autoja ja prätkät mukaan ehdottomasti.

ois myös siistii jos bussilla vois tehä tehtäviä. ois nastaa ajaa bussia mikä on täynnä ihmisiä suoraa vetee:D
 
Se kakkosesta tuttu respekti-mittari olis ihan kiva. Sit olis hyvä jos vois vaihtaa vaatteit ihan normaalisti piilopaikas, ettei tarttis hakkaa 500 kertaa koodia et saa mieluisen ulkonäön. Myös jotkut "bodyguardit", joita vois palkata suojelee sua. Tai ainaki enemmän sellasii tehtävii mis ois jotai apujoukkoi.
Joillain tavallisillakin kaupunkilaisil vois olla jotai kättäpidempää, kuka oikeesti ei kantais mukanaan asetta, jos asuis Liberty Cityn kaltaisessa kaupungissa.

Kaupunki vois olla vähän eloisampi. Esim. urheilutapahtumia, mielenosoituksia jne.
 
se olisi hauskaa jos criminal rating vaikuttaisi hahmoon eli kun olet 'boss' niin sinulla on käskyläisiä joita voisi usuttaa muiden kimppuun :D
 
Ylös Bottom