Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voisko muuten joku englantii hyvin osaava poimii täältä ideoita ja lähettää niitä pelintekiöille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi82
voisko muuten joku englantii hyvin osaava poimii täältä ideoita ja lähettää niitä pelintekiöille.

No arvaa vaan kuinka paljon noit ideoit on jo lähetetty rockstarille, lähinnä brittiläisilt boardeilt. Eli ei tääl oo tainnu olla yhtään järkevää ja kohtuullista ideaa mitä ei ois viel rockstarille asti toimitettu...
 
Ennen GTA4 taitaakin ilmestyä GTA Miami, joka tulee olemaan GTA Londonin tyyliin lisäosa. Sen pitäisi ilmestyä vuoden lopussa, kun taas GTA4 on julkaisukunnossa luultavasti vuoden päästä lisäosasta (2003).
 
HUOMIO! ATTENTION! ACHTUNG!

Lähettäkää pelintekijöillä palautetta , älkääkä valittako täällä :p

HUOMIO! ATTENTION! ACHTUNG!



Itse toivoisin seuravia asioita:

*Alussa saisi valita vaikkapa 2 eri ukkoa. Eli tämä joka on GTA3sessakin, eli jolla pelataan ja vaikkapa 8-Ball

*Vuodenajat

*Nopeumittari

*Jengiläisiä, siis sellasia jotka kulkisi ryhmissä. Olisi mielenkiintoista seurata legendaarista hevarit vs. happarit - matsia. :D

*Poliisit ottaisivat kiinni muitakin rikollisia. ON TODELLA vammaista kun joku hakkaa mua/räiskii pistoolilla ja vieressä kävelevä poliisi ei liikahdakkan. Sitten kun lyön nyrkillä sitä idioottia joka hakkaa /räiskii mua niin poliisi tulee mun perään

*Prätkät & mopot & skootterit

*Kaikki varmasti tietää sen tehtävän ekassa saaressa, jossa pitää ryöstää pankki. Siis itse toimit kuskina ja sitten ne 3 muuta ryöstää sen pankin. Nooh olisi kivaa osallistua niihin tehtäviin itse, ei kuskina.

*Bensa

*Maastoa voisi jossain määrin tuhota

Noi on nyt ne jotka tulee mieleen. Tietysti, eihän noita ole varmastikkaan mahdollista saada, ainakaan pleikkari 2 versiolle. Hou.h

PS.

Niin ja ikkunasta sisään voisi ampua sisään ja sitten erillaisia lentokoneita, helikopteri, joita voisi ohjata.
 
Rockstar Gamesille meni läjä ideoita
Rockstarille?
hmm vähäniinku mä kirjottaisin Alepaan ja sanoisin että voisitteko te vaihtaa vaahtokarkkejen väriä hiukan vihreemmäksi kun mun oikeesti olis pitänyt kirjottaa vaik Fazerille...siis kyllähän Alepa VOI lähettää tiedon eteen päin jos jaksaa/huvittaa on postimerkkejä liikaa tms.
(olipas HUONO vertaus kuva)

siis Rockstar markkinoi GTAaata mutta pelin tekee DMA interactive tai joku... mut ei Rockstar


out
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dirk41

siis Rockstar markkinoi GTAaata mutta pelin tekee DMA interactive tai joku... mut ei Rockstar

Tiedän että DMA on tehnyt suurimman osan työstä.

Kuitenkin...

GTA3:n manuaalissa tekijätietojen kohdalla lukee DMA:n krediittien lisäksi myös "Rockstar-tuotantotiimi" eli eiköhän tieto kulje jossain määrin Rockstarin ja DMA:n välillä...

Että sillai.
 
Ei täällä jengiltä ainakaan mielikuvitusta puutu.. Sääli, että kaikki lennokkaat ehdotukset kaikuvat kuuroille korville täällä boardilla. Teidän pitäis olla siellä Dma:alla pelinkehitystiimissä stoorilineja väsäämässä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hemuli
Sääli, että kaikki lennokkaat ehdotukset kaikuvat kuuroille korville täällä boardilla. Teidän pitäis olla siellä Rockstarilla pelinkehitystiimissä stoorilineja väsäämässä...

Shaban tai joku lähetti kai täällä ehdotettuja asioita rockstarille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rumpo
Ennen GTA4 taitaakin ilmestyä GTA Miami, joka tulee olemaan GTA Londonin tyyliin lisäosa. Sen pitäisi ilmestyä vuoden lopussa, kun taas GTA4 on julkaisukunnossa luultavasti vuoden päästä lisäosasta (2003).

Mistäs sä tosta gta miamista oot kuullu:confused:
 
GTA neljään vois tulla semmonen että keikalla ansaitut rahat pitää hakea jostain, jolloin ne eivät vain ilmesty pelaajalle.
 
Voisi olla sellainenkin juttu, että aina kun kytät saa kiinni, pitäisi paeta vankilasta. Mitä useimmin joutuu lusimaan, sitä pahemmasta tuomiosta on karattava... Voisi olla aika siistiä, jos vaikka tuomitaan teloitettavaksi, vaikka sähkötuolilla, niin voisi paeta juuri kun on tuoliin istumassa... Tai no tuo oli tuollaista idean poikasta, ei mitään pidemmälle mietittyä juttua ;)
 
Pitäisi olla niin, että kun nousee junaan/metroon, siellä pitäisi pystyä liikkumaan sisällä ja hakkaamaan muita matkustajia. Voisi matkustaa ilman lippua ja hakata pesismailalla lipuntarkastajan. Taitaa loppua tehot kesken X-boxista tai PS2:sta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Tein juuri tänään pari tuntia sitten näin :)

Rockstar Gamesille meni läjä ideoita...

Taitaa kaikua kuuroille korville. Ikävä kyllä. Pitää kai itse ryhtyä pelin tekijäksi.

Sen verran vielä, että Onlinena toi GTA ei oikein toimis. Siinä pitäisi kaikkien ajaa liikenne sääntöjen mukaisesti, kuin vain kourallinen pitäisi hauskaa. Tosin kaksinpelinä se voisi olla hyvä kokemus. Deathmatchina. Siinähän saattaisi sitten "vahingossa" kuolla pari sivullistakin... Tai sitten kahdestaan samalla puolella pitäisi suorittaa joku tehtävä tai riehua kaupungilla ihan muuten vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kunnolinen sisäkuvakulma olis ihan kiva ja sit toi vahinkomallinusta vois kehittää et toi korikin vääntyilis eikä pelkät pellit esim kun menee katto edellä päin tolppaa auto vääntyy linkkuun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi82
Kunnolinen sisäkuvakulma olis ihan kiva ja sit toi vahinkomallinusta vois kehittää et toi korikin vääntyilis eikä pelkät pellit esim kun menee katto edellä päin tolppaa auto vääntyy linkkuun.

Nii vähän niinku carmageddonissa, ajoin täysi bussilla matalasta kohasta ni koko vitun katto läks irti!!! Sellasta vauriomallinnusta toivosin.
 
Vastaus: Gta4

Hyvä palata neljän vuoden takaisiin juttuihin...

Hyvin epätodennäköistä että seuraava GTA-sarjan peli tulee PS2:lle. Eiköhän siitä oo jo kaikki mehut imetty :rolleyes:
 
Ylös Bottom