Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 -kitaraongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amstrad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

onkos porukka saanu toisen kitaran tilalle jos gh4:n strummi ei toimi kuin toiseen suuntaan?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

onkos porukka saanu toisen kitaran tilalle jos gh4:n strummi ei toimi kuin toiseen suuntaan?

Kyllähän tuossa tapauksessa pitää saada uus kitara. GH2- ja GH3- kitaroita ku kävin takuuseen vaihtamassa, niin ei edes kysytty mikä on vikana vaan kiltisti annettiin uus kitara.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Kyllähän tuossa tapauksessa pitää saada uus kitara. GH2- ja GH3- kitaroita ku kävin takuuseen vaihtamassa, niin ei edes kysytty mikä on vikana vaan kiltisti annettiin uus kitara.

Joo näinhän se tietenkin menee. Toivottavasti uuden strummi kestäisi plätkyttelyä :D
 
paska online gh3

en pääse online gh3(guitar hero 3)ja mä oon koittanut kaikkea ja ei mikään tepsi jos joku vois auttaa
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Kyllähän tuossa tapauksessa pitää saada uus kitara. GH2- ja GH3- kitaroita ku kävin takuuseen vaihtamassa, niin ei edes kysytty mikä on vikana vaan kiltisti annettiin uus kitara.

Näinhän se oli, mutta rehellisesti sanottuna sais olla kyl sitten jatkuvasti käymässä jos jaksais vaivautua :D

Tai ainakin meikäläisellä on jokainen gh3 mallin kitara ollut jollain tavalla hajalla.
Hyvä kun kävi vaihtamassa sellasen missä ei napit toiminut uuteen niin sitten on sellanen että jos et seiso kun kivipatsas niin star power menee käyttöön pienestäkin heilautuksesta. Ihan sama mihin ikinä suuntaan kaula oliskin.

Ja tällähetkellä on 3 viallista gh3 kitaraa kaapissa. Jes.

Xbox 360 konsoleita ei ole vasta hajonnut kun 3. 2 Melko uutta ohjainta sammuilee omia aikojaan kun paristojuttu heiluu niin paljon että on kosketushäiriöitä. (en heittele ohjaimia suutuspäissäni, eikä ole pudonnut kertaakaan, ainakaan mun nähden.)

Että siis melkein voisin sanoa että paras korjaus ongelmaan on tottua siihen että microsoftin pelaamiseen liittyvät tuotteet tai niiden konsolin ohjaimet eivät yksinkertaisesti ole millääntapaa laatutuotteita. Sais vaan vähän laskea noiden kitaroiden hinnat tohon kertakäyttöisyyteen nähden. :P Rasittavaa nimittäin että oston jälkeen pitää vielä tehdä jatkuvasti töitä että saa takuuhuollettua tavaroitaan niin kauan kun takuu menee umpeen. >: (

Ovatko muuten GH4:n(tai jo ghviidenkin?) kitaraa saanut yhtään paremmaksi? Ja eikai ne ääliöt ole taas tehnyt siitä kaulasta irrotettavaa? Ja jos niin neroja ovat, niin onko samat ongelmat vieläkin läsnä? En oo kurkannut yhtään uusia GH sarjan kitaroita :P
 
Vastaus: Guitar Hero 3 -kitaraongelmat

No vanha viestihän tämä mutta aattelin lahjoittaa omat 2 senttiä keskusteluun.

Langallista kitaraa en ostaisi vaikka sellaista eurolla tarjottaisiin. Niitä voi kerätä joku muu mutta itse pidän liikkumisvarasta ja muusta niin paljon ettei tulisi mieleenikään jos vaihtoehtona on langaton. Itselläni ei ole ollut ongelmia langattomuuden suhteen ollenkaan.

Vanhojen kitaroiden kosketusvikoihin on kyllä tuntumapintaa mutta ei noin rajusti mitä täällä muutamilla. Pitkän käytön seurauksena muutama nuottinappi tahmaa ja sitä kautta pitää käyttää voimaa ja pelaaminen vaikeutuu mutta ei mitään kaulan väljyys/kosketuspinta ongelmia ole ollut.

WT soittimet olivat mielestäni hyviä tullessaan ja sama ilmiö toistui band heron soittimilla. Pienetkin asiat vaikuttavat tässä tapauksessa. Itse pidän siitä vasteesta jonka band heron (punavalkoinen) kitaran strummi antaa. Emäntä tosin inhoaa juurikin sitä napsetta mutta itse vaadin sitä ja en haluakkaan soittaa rock bandin mielestäni lutkustrummilla jossa ei ole napsetta. Usein huomaan soittavani laiskasti/apaattisesti ja tästä syystä tekisin rock bandin soittimilla "oho ei se ottanutkaan" tyyppisiä mokia. Mielestäni tämän hetken parhaat soittimet ovatkin juurikin band heron rummut ja kitara. Mikrofoni on niin harvoin kädessäni että siitä en rohkene kommentoida.

Itse pelin sisällöstä nautin molemmista peleistä. Mielestäni RB on paremmat kipaleet mutta GH on selkeämpi soittaa. RBssä häiritsee nuottirivi ja sen alla oleva star poweri. Jotenkin GH:n kanssa kasvaneena haluaisin vaihtaa sen poweri barin sieltä alta pois ja muuttaa laatikot palloiksi. Jotenkin tuntuu "epätarkalta" kun pelaan RB.

Ladattavasta siällöstä jokainen voi olla montaa mieltä mutta itse toivoisin enemmänkin kappaleita ja ihmettelen etenkin GH sen vähyyttä. Tuntuu että RB puolella viikottainen homma toimii juuri sen verran että kiinnostaa edes katsoa mutta GH puolella taas niin harvoin että harmittaa.

Toivoisinkin näiden pelien kehittyvän ainakin näiltä osin: Enemmän DL matskua. Kustomointia enemmän kuin vain hahmoihin (elementtien sijoituksiin, fonttien kokoon, Yleisilmeeseen). Pelien yhteensopivuutta (ei pelkästään sarjan sisällä käyvät biisit vaan myös kilpailijan tuotteeseen sopivia kipaleita eli gh biisejä voisi soittaa RB ja toisinpäin).

Sori pitkä vuodatus ja major offtopic mutta oli pakko avautua.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 -kitaraongelmat

No vanha viestihän tämä mutta aattelin lahjoittaa omat 2 senttiä keskusteluun.

Aika outo ketju mut siitä vaan. :rolleyes: Ellei ongelmia ole niin outoa..

Langallista kitaraa en ostaisi vaikka sellaista eurolla tarjottaisiin.

Kas, kun mä ennemmin tykkään soitella vaan eikä tarvi ikinä huolehtia jostain akusta. Tosin esim. jos jotain elukoita ja ties mitä löytyy jaloista tai lapsia niin vissiin ihan järkevä kanta. En mä muuten koe asiasta mitään noin negatiivista.
Vanhojen kitaroiden kosketusvikoihin on kyllä tuntumapintaa mutta ei noin rajusti mitä täällä muutamilla. Pitkän käytön seurauksena muutama nuottinappi tahmaa ja sitä kautta pitää käyttää voimaa ja pelaaminen vaikeutuu mutta ei mitään kaulan väljyys/kosketuspinta ongelmia ole ollut.

Boksille ei ole ollut mulla GH-soittimia, mut pleikkarikakkoselle oli. Oli kyllä julmettoman kestävä peli sanan vars. merkityksessä. Näköjääs uudemmat ei ole sitä olleet, langallisena kun löytyi tuo ps2-kitarakin. Offina; kitara kesti aivan mitä vain. Jopa vähän idioottimaisempiakin kokeiluja... :D Rock bandin kitaralla pelaa hienosti kosketukset, tosin täytyy testailla taas kun oli kaverilla lainassa juomapartyissa mukana.

WT soittimet olivat mielestäni hyviä tullessaan ja sama ilmiö toistui band heron soittimilla. en haluakkaan soittaa rock bandin mielestäni lutkustrummilla jossa ei ole napsetta. Usein huomaan soittavani laiskasti/apaattisesti ja tästä syystä tekisin rock bandin soittimilla "oho ei se ottanutkaan" tyyppisiä mokia.

Voi jessus sitä meteliä kun parikin kaveria hakkaa ylösalas-tekniikalla biisejä menemään. Parhaassa tapauksessa jotkut nitisee kuin elämä ajan myötä. Lisäksi kaverilla oli tuo wt-kitara, joka jotenkin oli omaan mieleen aika susi. Strummi nimenomaan, ja näppäimetkin. Ja tapauksia jossa ei ottanutkaan, oli suhteellisen paljon yhteen biisiin. Kosketuksessa oli ainakin siinä versiossa jotain mätää vaikka ihan uusi ja täydellisesti pidetty olikin. Toisella kaverilla oli noita valkoisia pc/xbox360- mitäliesoittimia xplorerereleleleita. Oli jotenkin tosi huonon tuntuinen, vaikkakin nappasi pareve nuotit ja silleen.

Onhan tossa opettelua, mut aika pieni vaiva rb-kitaraan siirtyessä. Todella mukavan herkästi nappaa nuotit, sopii mulle ilman kitinää ja hakkausta. Toisen tyylin soittajista en sitte tiedä (vissiin se suositumpi tapa, eli kun hakataan ylhäältä ja alhaalta).

Mielestäni RB on paremmat kipaleet mutta GH on selkeämpi soittaa. RBssä häiritsee nuottirivi ja sen alla oleva star poweri. Jotenkin GH:n kanssa kasvaneena haluaisin vaihtaa sen poweri barin sieltä alta pois ja muuttaa laatikot palloiksi. Jotenkin tuntuu "epätarkalta" kun pelaan RB.

En ymmärrä miten tuo häiritsee? Paremmat kappaleet tottakai, ja hemmetisti hienompi ja laajempi uratila. Vaikka vähän turhaa tavaraa löytyykin rb:sta. Overallina aika selkeä valinta oli rb mulle. Tosin tää nyt vaan kitarasta arvosteltuna, bandisoittimista ei hajuakaan, siinä varmaan gh vie voiton?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 -kitaraongelmat

Voi jessus sitä meteliä kun parikin kaveria hakkaa ylösalas-tekniikalla biisejä menemään. Parhaassa tapauksessa jotkut nitisee kuin elämä ajan myötä. Lisäksi kaverilla oli tuo wt-kitara, joka jotenkin oli omaan mieleen aika susi. Strummi nimenomaan, ja näppäimetkin. Ja tapauksia jossa ei ottanutkaan, oli suhteellisen paljon yhteen biisiin. Kosketuksessa oli ainakin siinä versiossa jotain mätää vaikka ihan uusi ja täydellisesti pidetty olikin. Toisella kaverilla oli noita valkoisia pc/xbox360- mitäliesoittimia xplorerereleleleita. Oli jotenkin tosi huonon tuntuinen, vaikkakin nappasi pareve nuotit ja silleen.

Onhan tossa opettelua, mut aika pieni vaiva rb-kitaraan siirtyessä. Todella mukavan herkästi nappaa nuotit, sopii mulle ilman kitinää ja hakkausta. Toisen tyylin soittajista en sitte tiedä (vissiin se suositumpi tapa, eli kun hakataan ylhäältä ja alhaalta).

Juu kyllä siitä aikamoinen mekkala syntyy sitä ei kieltäminen ja kyllähän se on häiriötekijä varmasti monelle. Mutta kyllä sitä naksetta on hauska kuunnella kun on dragonforcen hikibiisi soimassa. Sitä ylösalas naksuttelua vaan tarvii noissa nopeissa biiseissä kun ei yhteen suuntaan vaan kerkeä millään nopeissa biiseissä.
*näköjään en osaa ees lainata toisen tekstiä niin pitäisköhän vaan antaa olla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom