Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 -kitaraongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amstrad
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Amstrad

New Member
Terve. Ostin Guitar Hero 3:n kitaran kera, ja pelattuani huomasin että Star Powerin aktivoimisessa jokin mättää. Noh ensin pistin pelin piikkiin, mutta sitten menin kaverilleni pelaamaan ja huomasin kuinka helposti hänen skitaralla oikein star power aktivoituu. Hänellä riitti pieni nykäisy, omalla kitaralla pitää kääntää kitara pystyasentoon että se aktivoituu. Onko kellään ollut samanlaisia vikoja?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Hänellä riitti pieni nykäisy, omalla kitaralla pitää kääntää kitara pystyasentoon että se aktivoituu. Onko kellään ollut samanlaisia vikoja?

On ollut joo, paitsi että kuulostaa melko lievältä ongelmalta. Mun skebassa sitä täytyi pystysuunnassa heilauttaa, kallistaminen ei riittänyt.

GH-pelin ohjeissakin tosin sanotaan, että kallista kitara pystyasentoon...

Jos kuitenkin epäilet vikaa, palauta liikkeseen ja esitä ongelma niin se on siinä.
Älä ala itse avaamaan/korjaamaan, ei nimittäin onnistu -- koitettu on ammattilaisen kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Guitar Hero 2 xbox versiossa kitara pitää nostaa ihan pystyyn, että starpower aktivoituu
Guitar Hero 3 PC versiossa riittää ihan pieni nykäisy aktivoimaan starpowerin.
Samalla kitaralla.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

On ollut sama s***anan vika ja minusta ei mikään lievä ongelma, jos Mediumia vaikeimmalla kiskoo, kun se Star Power alkaa olla aika välttämättömyys päästä zipaleita läpi Hardilla. Jos ei siis ole skilliä soittaa niitä pahimpia sooloja. :o
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

On ollut sama s***anan vika ja minusta ei mikään lievä ongelma, jos Mediumia vaikeimmalla kiskoo, kun se Star Power alkaa olla aika välttämättömyys päästä zipaleita läpi Hardilla. Jos ei siis ole skilliä soittaa niitä pahimpia sooloja. :o

Kommentit "lievästä ongelmasta" perustuivat verraten siihen skebaan, millä mä jouduin soittamaan.
Ja edelleen suosittelen liikkeeseen viemistä. Kaveri vaihtoi mutkattomasti omat GH3-rämänsä sillä tavalla.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Omassakin kitarassa (PS2) oli samaa ongelmaa, en oikein tiedä kuinka lujaa kitaraa pitää hakata seinään että star power aktivoituu. Niinpä käytän star powerin siitä startin viereisestä napista, kai boxin kitarasta löytyy se myös?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Vie liikkeeseen takaisin tai korjaa itse.
Itse vein jo yhden liikkeeseen, toisenkin voisi viedä sinne mutta itse tiivistin mustalla jeesusteipillä (paksua, mutta antaa periksi) sitä liitoskohdan rakennetta, nyt ei kitara heilu suuntaan tai toiseen ja kaikki toimii täydellisesti.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Ei ole takuuta joten en voi viedä liikkeeseen. Ostin tuon Huuto.netistä, joten kauppa peruttiin vedoten siihen että tuote viallinen.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Noita Les Paul maanantaimalleja taitaa olla suhteellisen paljon. Itsellä ensimmäinen ei toiminut ollenkaan joten palautin anttilaan. Nyt toinen meneillään ja törmäsin vikaan jota en alunperin huomannut. Jos painaa 4 ensimmäistä väriä samaan aikaan pohjaan (G,R,Y,B) peli rekisteröi sen STRUMMINA. Eli jokainen GRYB pull-off solo katkeaa aina tämän mahtavan vian takia. Lievää lisähaastetta Expert Raining bloodiin...

Star powerin aktivoimisessa ei onneksi ole mitään vikaa, on hyvä muistaa että GH2 kitara pitää nostaa aivan pystyyn kun GH3 riittää pieni heilautus ylöspäin ennenkö syyttää kitaroita. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Laitoin tämän jo tuonne GH3 peli ketjuun, mutta kysymys kuuluukin varmaan itseasiassa tänne. Eli oma Les Paulini on siten rikki, että alaspäin ei pysty strummaamaan.... ei siis edes liiku valikoissa kun vetää strumilla alaspäin. Miten tämän voisi korjata? Jos kitaroilla on puolen vuoden takuu niin omani on sitten mennyt kyllä umpeen.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Tuore Les Paul tupsahti juuri CDOnista Rock Bandin kaveriksi. Testailin Rock Bandia ja GH3:n demoa ja ihmettelin miksi homma takkuilee pienen pelitauon jälkeen näin pahasti. Tarkemmin silmäiltyäni huomasin, etteivät nuottinäppäimet rekisteröi kaikkia painalluksia. Kun noita näppäimiä painelee, niin telkkariruudussa ei läheskään aina syty nuotin/fretin/mikälie kohdalla "valo" sen merkiksi, että näppäintä painetaan.

Eli eipä sitten vieläkään korkata Rock Bandia. Onkohan tälläiseen ongelmaan olemassa jotain ratkaisua vai pitääkö lähteä hajoilemaan CDONin asiakaspalvelun kanssa? Käytin tuota Rock Bandin kalibrointisysteemiäkin, mutta eihän se luonnollisesti ongelmaa korjannut.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Onkohan tälläiseen ongelmaan olemassa jotain ratkaisua vai pitääkö lähteä hajoilemaan CDONin asiakaspalvelun kanssa? Käytin tuota Rock Bandin kalibrointisysteemiäkin, mutta eihän se luonnollisesti ongelmaa korjannut.

Joissain Les Pauleissa on muistaakseni ollut kaulan liitoksessa kontaktiongelmia ja siltä tuo sinun ongelmasi kuulostaa. Kannattaa tsekata vielä se kaulan liitos, mutta tuskin auttaa asiaa - valitettavasti.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Eli eipä sitten vieläkään korkata Rock Bandia. Onkohan tälläiseen ongelmaan olemassa jotain ratkaisua vai pitääkö lähteä hajoilemaan CDONin asiakaspalvelun kanssa? Käytin tuota Rock Bandin kalibrointisysteemiäkin, mutta eihän se luonnollisesti ongelmaa korjannut.
Paperinpala kaulan tiivisteeksi auttoi täällä, että keltainen lähti wörkkimään. Saa nähdä kuinka kauan toi patentti tepsii.
Vi**u nuo langattomat ei oo muita kun vikapesiä. Melkein langallinen GH2 skitta on parempi valinta ostaa irtokappaleena.

EDIT: Putsasin myös kontaktipintoja kankaanpalalla.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Tuore Les Paul tupsahti juuri CDOnista Rock Bandin kaveriksi. Testailin Rock Bandia ja GH3:n demoa ja ihmettelin miksi homma takkuilee pienen pelitauon jälkeen näin pahasti. Tarkemmin silmäiltyäni huomasin, etteivät nuottinäppäimet rekisteröi kaikkia painalluksia. Kun noita näppäimiä painelee, niin telkkariruudussa ei läheskään aina syty nuotin/fretin/mikälie kohdalla "valo" sen merkiksi, että näppäintä painetaan.

Eli eipä sitten vieläkään korkata Rock Bandia. Onkohan tälläiseen ongelmaan olemassa jotain ratkaisua vai pitääkö lähteä hajoilemaan CDONin asiakaspalvelun kanssa? Käytin tuota Rock Bandin kalibrointisysteemiäkin, mutta eihän se luonnollisesti ongelmaa korjannut.

Outo homma, mulla toimii LesPauli Rockbandissä hienosti, ainoastaan efektit jäävät käyttämättä. Yleisesti ottaen mun Lessukassa on se vika että joskus se aktivoi täysin itsestään starpowerin, eli siis kun en edes ole soittamassa, tämä on erittäin vittvmaista kun powerit menee hukkaan biisin tyhjässä kohdassa. Näin käy noin joka 5:ssä biisissä. Toisaalta usein käy myös niin että vaikka heilautan kitaraa 90° pari kertaa edestakaisin niin silti se ei aktivoi starpower, tästä seuraa yleensä vain se että comboketju katkeaa ja vitvtus kasvaa.

Silti Rockbandin Stratoon verrattuna Lessukka toimii yleensä ottaen suht mainioisti. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Outo homma, mulla toimii LesPauli Rockbandissä hienosti, ainoastaan efektit jäävät käyttämättä. Yleisesti ottaen mun Lessukassa on se vika että joskus se aktivoi täysin itsestään starpowerin, eli siis kun en edes ole soittamassa, tämä on erittäin vittvmaista kun powerit menee hukkaan biisin tyhjässä kohdassa. Näin käy noin joka 5:ssä biisissä. Toisaalta usein käy myös niin että vaikka heilautan kitaraa 90° pari kertaa edestakaisin niin silti se ei aktivoi starpower, tästä seuraa yleensä vain se että comboketju katkeaa ja vitvtus kasvaa.

Silti Rockbandin Stratoon verrattuna Lessukka toimii yleensä ottaen suht mainioisti. :rolleyes:

Sama vika. Les Paul kitarassani. Aktivoi starpowerin yliherkästi. Fiilis vain menee jos yrittää väkisin pitää kaulaa mahdollisimman alhaalla ettei starpower käynnistyisi. Taas X-Plorer (gh2) kitarassa joutuu heilauttelemaan useita kertoja ylös suurilla liikkeillä että starpower vihdoin käynnistyisi ja sitten samoin notestrike helposti loppuu..
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Itellänikin on semmonen ongelma, että välillä ei aktivoidu tai se aktivoituu heti kun star powerin saa. Johtunee ehkä siitä, että pidän kitaraa aika pystyssä. Monella on tällainen tapa. Tämä on yksi ratkaisu eli pidät kitaran kaulaa alempana.

Toinen mahdollisuus on, että viet kauppan takaisin kuten täällä jo mainittiinkin tai sittn viet korjaukseen jos vika nyt siinä on.

Vedätkö liian vähän liian hitaasti ylös? Itelläni toimii, että vedän nopeasti paljon ylös niin silloin lähtee ainakin päälle.

Ei ole siitä kiinni, että kuinka pystyssä kitara on vaan siitä, että kuinka alhaalla se lähdettäessä on. Ei star power aktivoidu vaikka kuinka ylös vetäisit. Se on melkein ihan taidosta kiinni osaako sen aktivoida.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Tuo on helppo korjata itse. Avaa kitara, katso kolvaukset ja jos on päin helvettiä niin lämmitä irti ja tinaa uudestaan juotokset kiinni. Siten pidät huolen ettei ole kontaktihäiriötä ja tarkista myös liitoskohta joka on yleisin syy miksi GH3:en skeba ei pelaa. Jos ei kiinnosta alkaa säätämään voi yrittää viedä liikkeeseen ja menettää hermonsa kun saa samanlaisen halvan kiinalaisen paskan tilalle.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Outo homma, mulla toimii LesPauli Rockbandissä hienosti, ainoastaan efektit jäävät käyttämättä. Yleisesti ottaen mun Lessukassa on se vika että joskus se aktivoi täysin itsestään starpowerin, eli siis kun en edes ole soittamassa, tämä on erittäin vittvmaista kun powerit menee hukkaan biisin tyhjässä kohdassa. Näin käy noin joka 5:ssä biisissä. Toisaalta usein käy myös niin että vaikka heilautan kitaraa 90° pari kertaa edestakaisin niin silti se ei aktivoi starpower, tästä seuraa yleensä vain se että comboketju katkeaa ja vitvtus kasvaa.

Silti Rockbandin Stratoon verrattuna Lessukka toimii yleensä ottaen suht mainioisti. :rolleyes:

Toi RB:n Stratocaster on muuten iha yhtä laadukas ku Les Paul, paitsi Stratossa on kaksi emävikaa:
1. Strummi (TODELLA nopeat strummikohdat kusee)
2.Overdrive/Starpower ei suostu oikein aktivoitumaan välillä (Ennätys: pidin skebaa about minuutin pystyssä, ennen ku suostu aktivoitumaan)
Ongelmat saattaa johtua siitä, että skeba on tilattu jenkeistä. Muuten kumpikin laadukkaita.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Lisää kitara herosta. Ostin tänään World Tourin boxille, mutta en saa mikrofonia toimimaan. Olen ymmärtänyt että sen pitäisi toimia ihan kun kytkee mikrofonin usb piuhan kiinni boxin taakse ja avot. Mutta ei pelitä näin, ainakaan täällä..

Neuvoja / kokemuksia miten saada toimimaan? Tarviiko jostain jotain asetuksia vääntää?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 paska kitara

Lisää kitara herosta. Ostin tänään World Tourin boxille, mutta en saa mikrofonia toimimaan. Olen ymmärtänyt että sen pitäisi toimia ihan kun kytkee mikrofonin usb piuhan kiinni boxin taakse ja avot. Mutta ei pelitä näin, ainakaan täällä..

Neuvoja / kokemuksia miten saada toimimaan? Tarviiko jostain jotain asetuksia vääntää?

Hmm huomasin tämmösen tässä olet varmaankin jo saanut vastauksen, mutta vastaanpa nyt silti, että tarvitset myös ohjaimen saadaksesi mikin toimimaan. Ittellä mikki tuosta etupaneelista kiinni ja ohjaimellahan sitä sitten käskytellään mitä halutaan tehdä.
 
Ylös Bottom