Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

Se on vissiin RJ-11 ja tulevaa pedaalioptiota varten.

Medium on nyt vedetty läpi kaikki biisit 5:llä tähdellä. Dragonforcen TTFaF rokkaa kybällä, mutta välillä tuntuu siltä ettei peli rekisteröi kaikkia painalluksia Gibsonista. Jäykistin jo kaulaa laittamalla paperinpalan väliin, mutta silti tuntuisi välillä kenkkuilevan. Pitäis piestä se idiootti joka keksi ton irroitettavan kaulan kitaraan. :mad:

Pelin vaikeustaso nousee mediumissa aika korkeaksi loppupäässä. Sitten kun aloittaa Hardilla careerin niin jo ekoissa biiseissä saa vetää ihan tosissaan. En ole vielä uskaltanut kokeilla mitään biisiä Expertillä.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

peetuparta sanoi:
Arvaa kirosinko samaa kun tänään sain pelin käsiini!

Mitäs eroa tuossa sitten on itse levyltä löytyvään My Curseen? Kokeilin tässä kuunnella levyltä löytyvää versiota enkä hirveästi eroja osannut löytää. Enemmän huutamista levyversiossa?
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Careeris olen edenny jo nelos listaan medium asteel ja peli on ollut heti paljon kiinnostavampi tolla tasolla pelattaessa ja olen pitäny enemmän noiden kappaleiden soittamisesta, kun joutuu rämppää enemmän nappuloita eli alkaa tuntuu jo kuin soittais oikeata kitaraa. Kaikista kappaleista tullut vain 3 tähteä tähän mennessä.

Livessä ei ole tullut yhtään huonoa vastusta vastaan, vaan kaikilta olen saanut kunnon selkä saunan ja saanu hävetä välil kunnol, kun ei onnistu mikään (medium tasol sielki vetänyt, kun ei ketää easya taida haluta ees). Kokeilin lives myös kerran hard tasol pelata kun vastus sitä halus, mutta ei multa onnistu toi oranssin nappulan painaminen ilman et menis heti sekasin muista nappuloista.

Tähän mennessä ollut ihan viihdyttävä peli kokonaisuudessaan ja saa 8+ arvosanan. Sais ehkä 9 jos joidenkin bändien kappaleet olis vähän eri kuin mitä peliin on laitettu.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

ProBale sanoi:
Se on joko se, että on pelannu paljon tai sit on vaan niitä joilla sormet liikkuu nopeemmin kuin muilla. En oikein tiedä. Veikkaaan enemmän tuota pelikokemusta. Itelläni taipuu kyllä GH2, suurin osa expertillä. GH3 pitäs nyt vaan hankkia jostaki.

Kyllä se harjoitus ainakin mestarin tekee. Kakkososa tuli hankittua loppukeväästä, joka oli samalla ensimmäinen kerta kun koko kitarasankarisarjaan tutustuin. Easykin tuotti tuolloin vaikeuksia, nykyään Hardilla kaikki noin viittä lukuunottamatta viisi tähteä (koko ajan edetään). Veljellä yhtä monta viiden tähden kappaletta puuttuu expertillä. Mediumista harppaus Hardiin tuntuu kyllä aluksi pirun vaikealta, kun vauhti on reilusti kovempi ja mukana on tuo oranssi, mutta hyvin tuo parin setin jälkeen jo menee.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Äh, pitää varmaan ruveta teipillä korjailemaan kun kaula loksuu liikaa ja napit eivät toimi. Kurjaa. :(
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Hardilla etenin jo jonkin aikaa sitten viimeisen biisilistaan. Loppui sitten eteneminen siihen, sillä kyseessä on nimittäin aika sairas vaikeutason nosto aikasempiin biisilistoihin verrattuna.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

narpale sanoi:
Äh, pitää varmaan ruveta teipillä korjailemaan kun kaula loksuu liikaa ja napit eivät toimi. Kurjaa. :(

Varmaan parempi tossa tapauksessa käydä vaihtamassa skitta uuteen ja toimivaan yksilöön. Ilmeisesti joillain muillakin on ollut samantapaisia ongelmia, ja vaihto uuteen on onnistunut luonnollisesti tälläisessä tapauksessa ongelmitta.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

maagiset sanoi:
Varmaan parempi tossa tapauksessa käydä vaihtamassa skitta uuteen ja toimivaan yksilöön. Ilmeisesti joillain muillakin on ollut samantapaisia ongelmia, ja vaihto uuteen on onnistunut luonnollisesti tälläisessä tapauksessa ongelmitta.
Juu, niin pitää varmaankin tehdä. Ja jo kaupassa testata lonksuuko kaula.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Meikäläiselle levis tänään.

Healtti sanoi:
Leviää.

Tuossa on kyllä monet valittaneet (foorumeilla), että mikä on kun ei saa sitä.
Periaatteessa sen pitäs kyllä "levitä". Käytännössä...no joo, go figure.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tragedy sanoi:
Kyllä se harjoitus ainakin mestarin tekee.

Ihan sama kuin oikeaankin kitaraan: jos olet veivannut Guitar Hero -pelejä ensimmäisestä osasta lähtien niin varmasti voi aloittaa suoraan Hardilla, kun taas keltanokilla on tuskaa jo Easyllä.

Kitaraohjain on minusta parempi kuin Guitar Hero 2:n mukana tullut Explorerin mukaan mallinnettu versio. Napit ovat jykevämmät ja peli muutenkin vähemmän heppoisen lelun tuntuinen.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Osmankaapa sanoi:
En ole vielä uskaltanut kokeilla mitään biisiä Expertillä.

Minä koetin Dragonforcen biisiä Expertillä ja taisin päästä peräti kaksi sekuntia eteenpäin kun jo tuli game over ja 0% completed.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

FelisLeo sanoi:
Minä koetin Dragonforcen biisiä Expertillä ja taisin päästä peräti kaksi sekuntia eteenpäin kun jo tuli game over ja 0% completed.

Hehe joo mulla enkka 1% :p
Kuitenki hardilla pääsin biisin läpi. Vähä liian räväkkä se alku.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Viimeisessä kentässä Expertillä alkaa olla tekemisen meininkiä vihdoin. Raining blood 33% alkaen vaatii ensimmäistä kertaa Training moodiin koskemista. Muut menevät kyllä, Onessa tosin en ehtinyt pistää Star Poweria edes päälle lopun soolossa, mutta ensi kerralla kun jaksan tuon renkuttaa olen vähän aikaisemmin valmiudessa :)

Battlet ovat helppoja kun keskittyy vaan osumaan niihin osioihin jossa saa vastustajille kiusaa. Niitä kaksi tai kolme putkeen pitäisi irrottaa voiton. Viimeisestä battlesta ei vielä ole kokemusta mutta biisi on siinä ainakin loistava, joten voi sitä vähän rämpytelläkin.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tykkään ja arvostan pelin vaikeutta alottelijalle, easyllä tuli hinkattua ja nyt onnistuu jo mediumillaki. Tulee pelistä hyvä fiilis kun "oppii reenaamisen kautta"..
 
Vastaus: Guitar Hero 3

FelisLeo sanoi:
Ihan sama kuin oikeaankin kitaraan: jos olet veivannut Guitar Hero -pelejä ensimmäisestä osasta lähtien niin varmasti voi aloittaa suoraan Hardilla, kun taas keltanokilla on tuskaa jo Easyllä.

No ei se nyt noinkaan yksinkertasta ole, mä oon pelannu Guitar Heroja ykkösestä asti, mutta ainoastaan mediumilla, jolloin en luonnollisesti osaa sitä hardia edelleenkään yhtään vaikka oonkin pelannu satoja kertoja :rolleyes: Vaatii totuttelua ottaa yks ylimääränen nappi enää tässä vaiheessa mukaan, mutta pakko kai se on.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Kävin perustamassa guitarhero.comiin KonsoliFIN nimisen tour groupin. käykäähän liittymässä.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Radikus sanoi:
Vaatii totuttelua ottaa yks ylimääränen nappi enää tässä vaiheessa mukaan, mutta pakko kai se on.
Ota. Muutaman illan kärvistelet niin peli maistuu taas paljon paremmalta. Paljon enemmän fiilistä kun pääsee siirtelemään vasentakin kättä soitellessa.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Motamoro sanoi:
Noi Boss-battlet on expertillä täyttä tuskaa. Tom Morenoa vastaan mätin varmaa 15 kertaa ennen kuin voitin ja hardilla kesti alle minuutti :rolleyes:
http://www.guitarhero.com/accounts/310921 laitetaan tohon toi guitar hero linkkikin jos joku vaikka sinnekin eksyisi.
Pitäisikö muuten tulla online-private-playermatchissa saada achievementteja? Tai en ainakaan kaverin kanssa saanut kun tuli yli 500k pojoa.

Mulla meni hardilla ja expertillä noi tom morello ja slash boss battlet ensimmäisellä yrityksellä. Deviliin asti en oo vielä päässyt.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Poksis sanoi:
Kävin perustamassa guitarhero.comiin KonsoliFIN nimisen tour groupin. käykäähän liittymässä.
Liityin, mutta mikä idea tuossa tour groupissa on? Turnaukset on myös jääneet vähän pimentoon, mikä idea niissä on? Online puoleen en tosiaan oo ehtiny vielä kummemmin tutustua..

Yhteisöpalveluissa on hyvä idea, mutta toteutus on jäänyt vähän puolitiehen. Esmes. mistään ei taida nähdä alustaa ja alustakohtaista gamertagia. Tietoa on tosi vaikea löytää, ja foorumit on ihan tuubaa.

Toinen valivali on pelin sisäisten leaderboardsien totaali ryssiminen. Paska, sekava systeemi, joka ei edes toimi. Career/Campaign, mitä eroa? Ja mä en ainakaan pysty, tai osaa vertailla kavereitten ja omia pisteitä. Välillä löytää kavereita, välillä ei. Koskaan ei missään järkevässä järjestyksessä. Ikävä tulee GH2:n yksinkertaisen nerokasta sydeemiä.

Mutta biisit ja peli itessään on timanttia, se kuitenkin riittää mulle. Ranteet on hellinä, au.
:D
 
Ylös Bottom