Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Noniin nyt lähti Death Magnetic lataukseen kun oli "ylimääräisiä" pojoja 1460. Pitihän se tähän GH3:kin jotain soitettavaa hankkia kun Rock Bandissa löytyy jo 59 ladattua biisiä. (sis. ilmaiset.)

Nyt olen ekaa kertaa Easyllä KOKEILLUT kaverilla tätä, ihan kivaahan tuota kahdestaan on vääntää. Tosin alkuun tunsin oloni idiootiksi, rämpyttää nyt muovikitaraa. :D Easy on ainakin nimensä mukainen. ;)

Noniin nyt lähti Death Magnetic lataukseen kun oli "ylimääräisiä" pojoja 1460. Pitihän se tähän GH3:kin jotain soitettavaa hankkia kun Rock Bandissa löytyy jo 59 ladattua biisiä. (sis. ilmaiset.)
Joo. En suosittelee kellekkään tota. Suoraan sanottuna noitten biisien soittaminen on ihan perseestä! 3 biisiä soitin ja enää en aio niitä soittaa.

Mikäs niissä niin huonoa on? Itte oon ajatellu ostaa ne jossain vaiheessa, ihan tulevaa GH Metallicaa silmällä pitäen ja sitä odotellessa voi soitella tässä GH3:ssa niitä..

Mikäs niissä niin huonoa on? Itte oon ajatellu ostaa ne jossain vaiheessa, ihan tulevaa GH Metallicaa silmällä pitäen ja sitä odotellessa voi soitella tässä GH3:ssa niitä..
Samanlaista soitettavaa kaikki, samanlaista fast strummingia joka biisissä ja samallaiset soolot.. no toki toi voi sua kiinnostaa enemmän koska mulla on Rock Band 2 johon oisin voinu noiki pojot käyttää mutta eipä se niin haittaa mutta ei oikeen innosta noi.. kattele youtubessa videoita noista charteista ja päättele siitä

Oli kyllä minullekkin aika pettymys tuo Death Magnetic aikanaan. Hardilla pelailin jonkun verran, jotta ei tarvitsisi veivata sitä kitaraa niin nopesti. Tavallisten riffien soittaminen kärsi sitten tuosta. Suicide and Redemptionia on kyllä ihan hauska soittaa. Biisin rauhallinen kohta ja molempien kitaristien soolojen soittaminen on ihan mielekästä. Biisinä tosin aivan liian pitkä...

Tässä lomaillessa olen jälleen pienen Guitar Hero-pureman saanut ja viikonloppuna tuli pelattua paljon kakkososaa ja eilen myös kolmosta. Hardille sain nyt myös vihdoin Raining Bloodista viisi tähteä (ensimmäisellä yrittämällä!) ja Expertillä olen saanut Raining Bloodista kolme tähteä, viidestä kappaleesta neljä tähteä ja lopuista viisi tähteä. Rock Bandin kitaroiminenkin on selvästi kehittänyt 'soittotaitoa'. Silti en vieläkään päässyt läpi tuota viimeistä Battlea! Tuo on oikeasti todella hermoja raastavaa puuhaa. Taisin päästä tuohon vaiheeseen vuosi sitten tammikuussa(?) ja olen jo silloinkin tänne avautunut. Ei vain mene millään läpi.

Laitan tähän vielä mielipiteeni: GH II pesee kolmososan 5-0, vaikka biisilista ei ehkä vaikuta niin näyttävältä. Biisit ovat kuitenkin kivempia soitettavia ja se fiilis on jotenkin kakkosessa parempi, samoin ulkoasu. Kakkosen Xplorer voittaa kolmosen Les Paulin vielä selvemmin.

Sama vika täällä. Tosin mulla on tyssänyt jo tuohon Slayeriin Expertillä. Se kun ei expertillä se eka mosh mene ei sitten millään. Pakko oli luovuttaa ennenkuin olisi lentänyt muovikitara seinään... :) Sen jälkeen onkin sitten ärsyttänyt kun lisälevyt ja rock bandit menee eka vedolla läpi. Miksi niitä piti helpottaa noin paljon? GH III:ssa sai hardillakin treenata loppupään biisejä tosissaan ennenku meni läpi ja nyt on sitten tollasta sunnuntaisoittelua ollu sen jälkeen. Nooh, jospa GH Metallica toisi taas kohtuullista haastetta tähän touhuun...

Tää nyt ei ollut tarkoitettu mikskään kehuskeluksi vaan ihan oikeaksi kritiikiksi näistä vaikeustasoista.

Jaha, näinköhän meikän les pauli hajos kun jäi toi strummi ¨pohjaan¨. Kaikkee koitin patterien vaihdosta pariin nyrkin iskuun yms. tuloksetta. Just pääsin niihi viimesii piiseihi expertillä eikä v*tuta yhtää :mad:

Juups. On mullakin lähtenyt tää "soittotaito" kehittymään aika roimasti eteenpäin sitten viimekerran. Tämänhetkinen tilanne on se, että hardilla olen pelannut careerin läpi ja vetänyt kaikista biiseistä 5* (shredder-achievement), nyt expert-careerissa olen vikassa lohkossa ja 12 biisiä pitäisi vielä soittaa 5*, niin saisin sen Guitar Hero-achievementin.

Sitten kun tuo rääkki on takanapäin, niin eipä siinä taida muuta olla enää jäljellä, kuin harjoitella ja vetää Throught the Fire and Flames läpi expertillä. Sitä kauhulla odotellessa. :eek:

Ottaa kyllä päähän toi TTFAF... en pääse sitä mitenkään..vaikka oon vetäny biisejä 100% joku 27.. =/ ei onnaa vaikka kaveri pitäs vihreetä pohjassa. No tänään soitin taas pari biisiä FC (100%) Same old song and dance, Barracuda ja Cities on flames with rock and roll... pitäs tossa vetästä The Metal, Welcome to the jungle ja joku biisi jonka biisin unohin myös FC.

Ottaa kyllä päähän toi TTFAF... en pääse sitä mitenkään..vaikka oon vetäny biisejä 100% joku 27.. =/ ei onnaa vaikka kaveri pitäs vihreetä pohjassa. No tänään soitin taas pari biisiä FC (100%) Same old song and dance, Barracuda ja Cities on flames with rock and roll... pitäs tossa vetästä The Metal, Welcome to the jungle ja joku biisi jonka biisin unohin myös FC.

Kannattaa opetella täppäämään se intro eli vetämään kahdella kädellä :) Itse opin sen about puolessa tunnissa ja pääsin heti läpi.. ;)

Raah. Enää pitäisi saada Raining Bloodista ja 3's & 7's:stä 5* pisteet expertillä, niin olisi kaikki careerin biisit viisitähtöisiä suorituksia = 75G saavutus. Vaan tuon Raining Bloodin kanssa menee vielä hermot, se on varmaa. Tällä hetkellä paras score siinäkin on vain 170,xxx ja pitäisi se reilut 227,xxx pistettä saada kasaan. Hyvä jos moshikaan aina menee läpi... Streakin kasassa pitäminen tuntuu olevan tässä biisissä jostain syystä niin pirun vaikeaa.

Noh, harjoittelemaan... ->

Ja bonusbiiseistä on enää Nothing For Me Here, Take This Life ja The Way It Ends vetämättä viidelle tähdelle. TTFAF toki vielä kokonaan läpäisemättä, en ole jaksanut opetella sitä alun tappausta.

Itellä puuttuu enää TTFAF viidelle tähdelle. :) En ole kyllä hetkeen pelannutkaan kun olen tuota Metallicaa pelannu viime aikoina :D

Ylös Bottom