Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo. En suosittelee kellekkään tota. Suoraan sanottuna noitten biisien soittaminen on ihan perseestä! 3 biisiä soitin ja enää en aio niitä soittaa.Noniin nyt lähti Death Magnetic lataukseen kun oli "ylimääräisiä" pojoja 1460. Pitihän se tähän GH3:kin jotain soitettavaa hankkia kun Rock Bandissa löytyy jo 59 ladattua biisiä. (sis. ilmaiset.)
Samanlaista soitettavaa kaikki, samanlaista fast strummingia joka biisissä ja samallaiset soolot.. no toki toi voi sua kiinnostaa enemmän koska mulla on Rock Band 2 johon oisin voinu noiki pojot käyttää mutta eipä se niin haittaa mutta ei oikeen innosta noi.. kattele youtubessa videoita noista charteista ja päättele siitäMikäs niissä niin huonoa on? Itte oon ajatellu ostaa ne jossain vaiheessa, ihan tulevaa GH Metallicaa silmällä pitäen ja sitä odotellessa voi soitella tässä GH3:ssa niitä..
Ottaa kyllä päähän toi TTFAF... en pääse sitä mitenkään..vaikka oon vetäny biisejä 100% joku 27.. =/ ei onnaa vaikka kaveri pitäs vihreetä pohjassa. No tänään soitin taas pari biisiä FC (100%) Same old song and dance, Barracuda ja Cities on flames with rock and roll... pitäs tossa vetästä The Metal, Welcome to the jungle ja joku biisi jonka biisin unohin myös FC.