Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

Vitja.

Tänään palo päre totaalsesti ton **tun Gaytar Heron kanssa ko yritin vääntää itku silmässä Raining Bloodia hardilla. Pikkuveli räkättää vieressä että "haha oot iha paska" ja siinä vaiheessa ko lähtee se "nopee rässiriffi", ni eihä ne nippulat mee ees musiikin kanssa tahtiin. Muutenki välillä tuntuu että nuot ei ihan aina natsaa täysin tahtiin nuo ihanaiset värinappulat.

No, siinä jonkun aikaa pakerrettua keksin sellasen vippaskonstin, et pistää volat kokonaan poies, ni on huomattavasti helpompi nakutella tota muoviläpyskää ja saa jopa pisteitä! Musan kanssa pääsin jopa huimaan 23% biisistä tai jotain, ilman musaa 91%.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Vitja.

Tänään palo päre totaalsesti ton **tun Gaytar Heron kanssa ko yritin vääntää itku silmässä Raining Bloodia hardilla. Pikkuveli räkättää vieressä että "haha oot iha paska" ja siinä vaiheessa ko lähtee se "nopee rässiriffi", ni eihä ne nippulat mee ees musiikin kanssa tahtiin. Muutenki välillä tuntuu että nuot ei ihan aina natsaa täysin tahtiin nuo ihanaiset värinappulat.

No, siinä jonkun aikaa pakerrettua keksin sellasen vippaskonstin, et pistää volat kokonaan poies, ni on huomattavasti helpompi nakutella tota muoviläpyskää ja saa jopa pisteitä! Musan kanssa pääsin jopa huimaan 23% biisistä tai jotain, ilman musaa 91%.
Eli siis pääsit biisin läpi vai? Itse pääsin sen että laitoin hyperspeedin 2:delle (joissain biiseissä HS auttaa. ja paljon.) ja sitten osuu alussa niihin nuotteihin mistä saa star powerin. Jos ei ole star poweria ennen sitä ensimmäistä sooloa vai mikä lie niin restart vaan. Ja sitten eka yrittää alkuun osua niihin ja sitten ottaa star power ja jatkaa hysteerisesti :D Mutta nyt tää menee kyllä mullakin aikas helposti hardilla ;) Ja jos ei mitenkään pääse bosseja läpi esim. hardilla Lou tai expertillä mikä tahansa niin voi käyttää glitchiä. Ellei sitten halua että hermot paukkuu!
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Ja jos ei mitenkään pääse bosseja läpi esim. hardilla Lou tai expertillä mikä tahansa niin voi käyttää glitchiä. Ellei sitten halua että hermot paukkuu!
Mitäs meinaat tällä "glitchillä"? Itse jumissa Hardilla juuri tuossa Loussa eikä millään meinaa mennä läpi. :P
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tänään palo päre totaalsesti ton **tun Gaytar Heron kanssa ko yritin vääntää itku silmässä Raining Bloodia hardilla. Pikkuveli räkättää vieressä että "haha oot iha paska" ja siinä vaiheessa ko lähtee se "nopee rässiriffi", ni eihä ne nippulat mee ees musiikin kanssa tahtiin. Muutenki välillä tuntuu että nuot ei ihan aina natsaa täysin tahtiin nuo ihanaiset värinappulat.

Kannattaa varmaan tehdä kalibrointi jos meinaa musiikki kulkea eri tahtiin, ite jouduin heti kalibroimaan kun pelin hommasin että pystyi pelaamaan kunnolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero 3

Mitäs meinaat tällä "glitchillä"? Itse jumissa Hardilla juuri tuossa Loussa eikä millään meinaa mennä läpi. :P
Glitch. Pitää olla toinen acco jolla tehdä koodit ja tietyt vaiheet, vaihtaa main acolle ja aloittaa battle ja Lou failaa lähes heti.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Guitar hero 3 on mielestäni paljon 2 osaa parempi.Biisi valikoima on kattavampi ja moninpeli mukavampi.Pelasin expertillä läpi päivässä :D Through the fire and flames 85% expertillä.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Mulla taas on lähtenyt experttikin sujumaan ihan hyvin. Hardilla olen Raining Bloodissa jumissa (***** mosh 1) ja expertillä olen tällä hetkellä kuutoslohkon biiseissä. Holiday in Cambodiasta on tullut mun lempibiisi, sitä on kiva soittaa. Paljon nuotteja hakattavana. :)
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Mulla taas on lähtenyt experttikin sujumaan ihan hyvin. Hardilla olen Raining Bloodissa jumissa (***** mosh 1) ja expertillä olen tällä hetkellä kuutoslohkon biiseissä. Holiday in Cambodiasta on tullut mun lempibiisi, sitä on kiva soittaa. Paljon nuotteja hakattavana. :)
Toi raining blood, itekkin olin siinä jumissa mutta nykyään se on ihan nakki MUTTA expertillä toi RaBl on monta kertaa vaikeampi. Ite oon expertillä jumissa just toi RaBl ja One. One menis aikas helposti mutta en jaksa yrittää koska en pääse ikinä RaBl ;(
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Toi raining blood, itekkin olin siinä jumissa mutta nykyään se on ihan nakki MUTTA expertillä toi RaBl on monta kertaa vaikeampi. Ite oon expertillä jumissa just toi RaBl ja One. One menis aikas helposti mutta en jaksa yrittää koska en pääse ikinä RaBl ;(

Joo samoin täällä! Raining bloodissa olen nyt expert tasolla jumissa siinä moshaus kohdassa. Melkein on menossa jo läpi, mut silti turhauttavaa.
Mulla olis vielä siis toi Raining blood ja Cliffs of dover kappaleet menemättä..

EDIT: Yritinpäs huvikseni taas noita ja Cliffs of dover menikin ihan nätisti läpi, mutta Raining blood olis vielä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Joo pääsin sen careerin expertillä läpi pari pv sitten, nyt menee helposti toi raining blood, cliffs of dover paras score muistaakseni 210k. Ja expertillä on vieläpä 13FC:tä ja 3 biisiä 100%, 20raja lähestyy! (paras FC: Even Flow) 100%:t (paranoid, SLOW RIDE, cherub rock)
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Joo pääsin sen careerin expertillä läpi pari pv sitten, nyt menee helposti toi raining blood, cliffs of dover paras score muistaakseni 210k. Ja expertillä on vieläpä 13FC:tä ja 3 biisiä 100%, 20raja lähestyy! (paras FC: Even Flow) 100%:t (paranoid, SLOW RIDE, cherub rock)
Nonii nytte on se 20 Gold staria täynnä. 17FC:tä 3 100%.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Nonii nytte on se 20 Gold staria täynnä. 17FC:tä 3 100%.

Olen ehkä hieman tyhmä tai jotain, mutta miten voit saada FC:n eli full combon? ilman että menet biisin 100%? Tai päin vastoin tietysti, miten saat 100% ilman FC:tä?
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

100% voi saada ilman että tulee full combo.
full combohan tarkoittaa sitä että osut joka nuottiin ilman että kombo katkeaa.
100% taas edellyttää sitä että vain osut jokaiseen nuottiin.
jos esim vahingossa strummaat jonkun nuotin tuplana (=double strumming) niin kombo menee poikki, mutta silti voit edelleen osua niihin loppuihin nuotteihin jolloin tulee 100%.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Mites toi Death Magnetic DLC? Onko ostamisen arvonen? Ite pidän levystä jonkun verran. Aattelin tilata tuolta gamepointsnowsta 4200pojoa ja ostaa varmaankin ton death magnetic albumin gh3 ja lopuilla RB2 biisejä.
 
Vastaus: Guitar Hero 3 [X360]

Mites toi Death Magnetic DLC? Onko ostamisen arvonen? Ite pidän levystä jonkun verran. Aattelin tilata tuolta gamepointsnowsta 4200pojoa ja ostaa varmaankin ton death magnetic albumin gh3 ja lopuilla RB2 biisejä.

On ostamisen arvonen. En itse levystä niin hirveesti pidä mutta Gh:ssa noi biisit on mukavia soittaa(pelata).
 
Ylös Bottom