Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

Kuinka monta nuottia Slayerin Raining Bloodissa on osuttava easylla, että saa sen five-stars? Alkaa turhautuminen iskeä. Vedin ensiksi neljä, sitten kolme ja nyt viimeisimpänä osui 510/546 ja taas neljä tähteä. Prosentit 93. Kaikki muut biisit vedetty läpi tällä tasolla viiden tähden arvoisesti, joten ketuttavan vaikea biisi... :rolleyes:
Hyvä sinää!!! opettele pelaa *****, pelaat jollai easylla ja saat 3*? Säälittävää, mä soittasin paremmi silmät kinnikki.

-------------
Tämänkaltainen lastentarhakirjoittelu kannattaa jättää tällä foorumilla kokonaan väliin. Pelaajia on eri tasoisia, joten suvaitsevaisuus kaikkien kohdalla on vähintäänkin suotavaa.

Terveisin,
Corca / KonsoliFIN Ylläpito

Viimeksi muokannut moderaattori:

^ En tiedä oliko sarkasmia vai provoa, mutta aika kovaa tekstiä pelaajalta kuka ei itse ole expertillä vetänyt läpi eikä saanut hardillakaan kaikista biiseistä 5 *

Kuka helvetti valittaa jos toinen pelaa easyllä. Ei jumalauta. Fiksua tekstiä taas varmaan aika fiksulta nuorelta mieheltä, ainakin tämän perusteella. Jospa postaisitki silmät kii tästä lähtien.

Jos oikein muistan tuossa kyseisessä kappaleessa piti saada prosentit 94%.

Eipäs ole prosenteista..Ainakin expertillä sen avg multiplierin pitää olla 2.0 tai yli, että saa neljä tähtee ja 2.8 tai yli että saa 5 tähtee.Luulis että sama pätee helpompiin tasoihin.

Tosiaan, tähdet tulevan pisteiden perusteella. Itse käyttäisin kyllä Star Powerit mahdollisimman nopeasti, jos sinulla ei ole kohtaa jossa mittari lähentelee punaista. Tällä tavalla niitä tähtinuotteja jää vähemmän väliin, ja näin ollen saat laitettua useammin Star Powerin käyttöön. Tietysti olisi suotavaa, jos saisit samalla mahdollisimman pitkät putket. Vaadittavat pisteet tiettyihin tähtimääriin löytyy kätevästi täältä.

Minulla on Raining Blood hardilla ainut kappale, josta en ole saanut viittä tähteä. Lou Batlle on taas tainnut olla expertillä jo yli vuoden ainoa jäljellä oleva kappale. Tosin yrittäminen on jo jäänyt aika reilusti vähemmälle, joten saan nähdä onko tuo Lou ikinä vedetty läpi.. ;)

Torstaina tuli GH3 taloon ja sitä on nyt tullu melko ahkerasti rämpyteltyä. Yllättävää sinänsä, että minä ylipäänsä pelaan tällaista peliä, kun en mikään rockin suurin mahdollinen ystävä ole. Noh, rytmipelit on aina olleet lähellä meikäläisen sydäntä. ;)

Toistaiseksi olen pelannut pelin vasta mediumilla läpi. Hardiin en vielä uskalla siirtyä, kun tuntuu että toi viides kieli tuo niin perkeleesti haastetta soittamiseen. Kaikista careerin biiseistä hommasin jo mediumilla viisi tähteä. Nyt jos ruuvaisi joitain biisejä siten, että saa full combot kasaan (kolmesta kappaleesta tähän mennessä on 100% suoritus ilman yhtään virhettä) ja siirtyisi hardiin sitten kun siltä alkaa vähitellen tuntua.

Torstaina tuli GH3 taloon ja sitä on nyt tullu melko ahkerasti rämpyteltyä. Yllättävää sinänsä, että minä ylipäänsä pelaan tällaista peliä, kun en mikään rockin suurin mahdollinen ystävä ole. Noh, rytmipelit on aina olleet lähellä meikäläisen sydäntä. ;)

Toistaiseksi olen pelannut pelin vasta mediumilla läpi. Hardiin en vielä uskalla siirtyä, kun tuntuu että toi viides kieli tuo niin perkeleesti haastetta soittamiseen. Kaikista careerin biiseistä hommasin jo mediumilla viisi tähteä. Nyt jos ruuvaisi joitain biisejä siten, että saa full combot kasaan (kolmesta kappaleesta tähän mennessä on 100% suoritus ilman yhtään virhettä) ja siirtyisi hardiin sitten kun siltä alkaa vähitellen tuntua.

Aika hyvällä sykkeellä pelattu siis... :)

Taidan oikeasti olla surkea guitar herossa, itsellä ollut peli 7kk ja mediumilla yksi kappale 100% läpi, hardia on turha koittaakkaan... :D

Taidan oikeasti olla surkea guitar herossa, itsellä ollut peli 7kk ja mediumilla yksi kappale 100% läpi, hardia on turha koittaakkaan... :D
Mie olen jo hyväksynyt sen tosiasian, etten koskaan tule olemaan erityisen hyvä musapeleissä(kään). PS2:lla tahkosin kaikki neljä GH-peliä läpi Easylla ja Mediumilla, mutta Hardilla näppäryys (ja mielenkiinto) loppui jo parin ensimmäisen tierin jälkeen. Niinpä mulle onkin paljon tyydyttävämpää saada se 100 prosenttia Mediumilla kuin nippanappa päästä läpi Hardilla. Expert-taso on jäänyt muutamaan lyhyeen kokeiluun. Kun ei riitä sorminäppäryys ja rytmitaju, niin sitten ei riitä. Jos ei n. kolmen vuoden GH-kepittelyllä ole tämän paremmaksi tullut, niin sitten täytyy vaan tyytyä olemaan Medium-jannu. :)

Ihme tapahtui eilen, en todellakaan oo aiemmin ollu mikään GH, vaan todellakin ihan medium jamppa. Alko vaan kulkee ja hard tuntu täysin vedettävältä ainakin alkupään biisit, joten tänään battlattiin Slash jo kumoon! Ihmeherääminen parin vuoden herottelujen jälkeen:D

Mulla on ihan sama homma, kuin näillä muutamilla tässä yläpuolella. Pelin olen omistanut lokakuusta lähtien ja medium menee silleen hyvin ja hardilla hikisesti biisit läpi. Tai siis en oo ees päässy vielä hardilla kaikkia biisejä läpi, nyt oon jumissa Slipknotin Before I Forget biisissä. Jotenkin ei hirveesti innosta jatkamaan yrittämistä, kun suurinosa yrityksistä kusee jo introssa.

Mieluummin pelaan mediumilla ja siinä voi vähän jamitella mukana, kun osaa kuitenkin soittaa ne biisit..

...paitsi että nyt meikäläinenkin on alkanut vähitellen oppia irrottamaan otetta tuosta ylempien nappien kohdalta ja toi viides kieli ei enää tuota niin hirveästi ongelmaa. Kunhan vain ymmärtää siirtää kättä alemmas oikealla hetkellä, niin hyvinhän se menee. Kyllä toi hardikin lähti nyt sujumaan, yllättäen Morellon battlekin meni kolmannella yrityksellä läpi (kaksi aikaisempaa restarttasin puolivälistä biisiä), vaikka mediumilla pelatessa jouduin battlaamaan melkein kymmenen kertaa, ennen kuin onnistuin kukistamaan hepun.

Ja Rage Against The Machinen biisi meni ekalla yrityksellä jopa viiden tähden arvoisesti läpi. Sama juttu The Killersin biisin kanssa. Muut pysyttelee yhä siellä kolmessa tähdessä. :D

No eihän nyt expert lähde jos pitää kättä niin, että liuttaa oranssille. Treenatkaa, että etusormi soittaa vihreän ja punaisen. Kyllä se siitä sitten lähtee. Mullistavaa oli silloin kun itse oppi. Onnea peleihin.

Mediumilla lähtee jo ihan hyvin meikäläiselläkin, jotkut jopa 5 tähteä. Hardiin en uskalla koskea... :rolleyes:

No eihän nyt expert lähde jos pitää kättä niin, että liuttaa oranssille. Treenatkaa, että etusormi soittaa vihreän ja punaisen

Kah. No niinpä tietysti. Ihmekkös kun tuo tuntuikin jotenkin niin ei-luontevalta, kun pikkurilli oli se liu'utettava sormi... :D Kiitos vinkistä.

Minusta tuo tapa ei ole hyvä, että etusormi hoitaa vihreän ja punaisen. Suosittelisin ennemmin harjoittelemaan, niin että käsi liikkuu niin, että kun vihreää ei tarvitse, niin neljä muuta sormea hoitavat nuo neljä muuta nappulaa, ja jos vihreä sitten on ahkerassa käytössä, niin käsi on siinä käytössä, jolloin sitä viidettä (onkos se nyt oranssi) nappulaa harvemmin tarvitsee. Tällöinkin ainakin itse pystyn jo liikuttamaan käsiä luontevasti niin että nuo molemmat hoituvat hyvin vaikka samaan aikaan. Joissain kappaleissa en edes juuri käytä pikkurilliä, koska se ei toimi yhtä nopeasti kuin nuo muut, jolloin käsi liikkuu enemmän. Tässä pelissä ainakin Musen Knights of Cydonia on sellainen kappale, joka hardilla menee hyvin kolmella sormella siinä kohdin, jolloin ei tarvitse varmaan 30 sekuntiin painaa strummia kertaakaan alas tai ylös.

Minusta tuo tapa ei ole hyvä, että etusormi hoitaa vihreän ja punaisen. Suosittelisin ennemmin harjoittelemaan, niin että käsi liikkuu niin, että kun vihreää ei tarvitse, niin neljä muuta sormea hoitavat nuo neljä muuta nappulaa, ja jos vihreä sitten on ahkerassa käytössä, niin käsi on siinä käytössä, jolloin sitä viidettä (onkos se nyt oranssi) nappulaa harvemmin tarvitsee. Tällöinkin ainakin itse pystyn jo liikuttamaan käsiä luontevasti niin että nuo molemmat hoituvat hyvin vaikka samaan aikaan.

Kyllähän tuotakin tyyliä tulee käytettyä. Muuten sujuu tosi hyvin, mutta sitten kun tulee biisejä, joissa pitää soittaa paljon ääripäiden nuotteja (vihreä ja oranssi) lähes yhtäaikaa, niin käsi ei tahdo tarpeeksi nopeasti siirtyä vielä mukana. Harjoittelullahan se tuokin paranee, tietty. :)

EDIT: Expertilläkin olen nyt jopa saanut pari biisiä läpäistyä (Story of my Life ja Slow Ride), mutta tulokset eivät ole mitään kauhean kehuttavia. Kolme tähteä kappaleissa ja tuhottomat määrät virheitä. :D Parhaat streakit taitaa nippanappa olla viidenkympin yläpuolella.

Samat kaksi biisiä täälläkin läpästy expertillä. Niitä kahta muuta kokeillut muutaman kerran, mutta kun ei mennyt läpi niin en jaksanu hampaat irvessä ruveta vääntämään..

Tuleekohan tähän enään uusia biisejä ladattavaks?Alkaa vähän jo kyllästyttää noi vanhat biisit.

Ps. Haluaisko joku jauhaa co-opia?Mielellään expertillä.

Tuleekohan tähän enään uusia biisejä ladattavaks?Alkaa vähän jo kyllästyttää noi vanhat biisit.

Ps. Haluaisko joku jauhaa co-opia?Mielellään expertillä.

Ei tule uusia biisejä, mutta oletko ladannut jo kaikki mielenkiintoiset Kauppapaikalta?

Ylös Bottom