Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Greatest Hits [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero: Greatest Hits [PS3 Hype]

Joo, olishan se kova jos toisivat, vaikka koko GHII:n ja jotain randomeja tuolta GHI:ltä. Mutta veikkaa, ettei tuohon paketti sisälly All That Remainsin SIXiä, Dristin ARTERIAL BLACKiä tai Dethklokin THUDERHORSEa..

Ihan kiva idea... jotain GH2 biisejä WT nuoteilla (vai miltä sitten näyttääkään) ja full bandina.. GH2 sais tulla Hangar 18, jordan, free bird ja GH3 TTFAF :D

Ostin juuri world tourin pelkällä kitaralla ja kysyisin, että kuuluko tuon ns. liipasimen olla alaspäin naputassea erittäin kankea. Ei meinaa otta kontaktia kunnolla eli sitä saa hakata tosissaan että alkaa tapahtumaan. Ylöspäin ottaa herkemmin. Onko kitara rikki vaiko kuuluuko moinen olla tuollainen.

Ostin juuri world tourin pelkällä kitaralla ja kysyisin, että kuuluko tuon ns. liipasimen olla alaspäin naputassea erittäin kankea. Ei meinaa otta kontaktia kunnolla eli sitä saa hakata tosissaan että alkaa tapahtumaan. Ylöspäin ottaa herkemmin. Onko kitara rikki vaiko kuuluuko moinen olla tuollainen.

Kitara on melko varmasti rikki sillä itselläni oli sama ongelma, aika sekunda kamaa nuo WT:n soittimet yleensäkin, minulla kolmas kitara menossa ja rummutkin pitäis vaihtaa. :D

Juu kitara on rikki, ei muuta ku hakee uus liikkeestä tai tilaat redoctanelta.

http://redoctane.custhelp.com/

Mul on varmaan käyny hyvä säkä kun kaikki on toiminu moitteetta.

Mul on varmaan käyny hyvä säkä kun kaikki on toiminu moitteetta.

Aivan helkkarin hyvä säkä, kellään jonka tunnen ei ole täysin moitteetta nuo soittimet toimineet. Onneksi sentään tekevät takuun toteuttamisesta noin helppoa.

Kitara on melko varmasti rikki sillä itselläni oli sama ongelma, aika sekunda kamaa nuo WT:n soittimet yleensäkin, minulla kolmas kitara menossa ja rummutkin pitäis vaihtaa. :D

No tää on ilmeisesti sitä hyvää bisnestä. Myydä sekundaa kuluttajille. Xbox360 löytyy myös jossa mulla on guitar hero 3 ja siihen kaksi piuhallista kitaraa ja ne toimii moitteetta, mutta boxisrta on dvd asema sontana ja tekee sitä naarmua levyihin. Piuhalliset siitä hyviä ettei tarvitse pattereilla leikkiä. Onko siis kaikki kitara mallit pleikkarille tuollaisia. Toi mun on se jossa on nuo hipaisunappulat myös. Start nappulat oisi voinut sijoittaa jonnekkin muualle kuin starpower nappulan viereen. Lyön aina samalla niitä.

No tää on ilmeisesti sitä hyvää bisnestä. Myydä sekundaa kuluttajille. Xbox360 löytyy myös jossa mulla on guitar hero 3 ja siihen kaksi piuhallista kitaraa ja ne toimii moitteetta, mutta boxisrta on dvd asema sontana ja tekee sitä naarmua levyihin. Piuhalliset siitä hyviä ettei tarvitse pattereilla leikkiä. Onko siis kaikki kitara mallit pleikkarille tuollaisia. Toi mun on se jossa on nuo hipaisunappulat myös. Start nappulat oisi voinut sijoittaa jonnekkin muualle kuin starpower nappulan viereen. Lyön aina samalla niitä.

Minun tietääkseni kaikki kitarat ovat kolmoselle tuollaisia, mutta kyllähän ne patterit kestävät aika kauan, minun ei ainakaan ole koskaan vielä tarvinnut vaihtaa.

Minun tietääkseni kaikki kitarat ovat kolmoselle tuollaisia, mutta kyllähän ne patterit kestävät aika kauan, minun ei ainakaan ole koskaan vielä tarvinnut vaihtaa.
Riippuu hinta-laatu suhteesta.
Pirkka - Duracel. Pirkka FTW, paljon halvempi.

Nämä biisit on jo varmistettu tulevan tähän peliin:

Alice in Chains - Them Bones
Dragonforce - Through the Fire and Flames
Heart - Barracuda
Joan Jett and the Blackhearts - I Love Rock N Roll
Queen - Killer Queen
Poison - Nothing But a Good Time
Rage Against the Machine - Killing in the Name
Twisted Sister - I Wanna Rock

Guitar Hero: Greatest Hits ilmestyy Euroopassa näillä näkymin 19. kesäkuuta. Peli julkaistaan pelkkänä standalone-versiona, eli mitään soitinpaketteja ei ole luvassa.

PS. Jenkkilässä tän pelin nimi on joistain nimikiistoista johtuen Smash Hits, mutta nimen lisäksi muita eroja ei pitäisi olla.

Guitar Hero: Greatest Hits ilmestyy Euroopassa näillä näkymin 19. kesäkuuta. Peli julkaistaan pelkkänä standalone-versiona, eli mitään soitinpaketteja ei ole luvassa.

PS. Jenkkilässä tän pelin nimi on joistain nimikiistoista johtuen Smash Hits, mutta nimen lisäksi muita eroja ei pitäisi olla.

Eikös se ole Smash hits ihan täälläkin nykyään? Sen käsityksen ainakin olen saanut.

Eikös se ole Smash hits ihan täälläkin nykyään? Sen käsityksen ainakin olen saanut.
Ei, vaan Greatest Hits. Alunperin pelin piti olla Greatest Hits kaikkialla, mutta jenkkipäässä tosiaan tuli jotain nimikiistoja. Euroopassa alkuperäinen nimi säilyi.

Vastaus: Guitar Hero: Greatest Hits (PS3 Hype)

Olisi niin siistiä soittaa Bark at the moon rummuilla! Toivottavasti se tulee tähän peliin.
Toiveesi toteutuu: Bark At The Moon on tulossa. :)

Kaiken kaikkiaan GH1:stä tulee seuraavat biisit:

• Blue Öyster Cult - Godzilla
  • Boston - More Than A Feeling
  • Deep Purple - Smoke On The Water
  • Franz Ferdinand - Take Me Out
  • Helmet - Unsung (Live)
  • Incubus - Stellar
  • Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock N' Roll
  • Ozzy Osbourne - Bark At The Moon
  • Pantera - Cowboys From Hell (Live)
  • Queen - Killer Queen
  • Queens Of The Stone Age - No One Knows
  • The Donnas - Take It Off
  • The Exies - Hey You
  • White Zombie - Thunder Kiss '65
Huomenna paljastuu, mitä GH2-kappaleita Greatest Hitsiin tulee. Listaa voi käydä kurkkimassa pelin kotisivuilta.

PS. GH:Metallicasta tuttu vaikeustaso Expert+ tulee myös tähän, ja tuplabasariakin toki tuetaan.

Mahtavat biisit tuli... Vielä kun olis tullu symphony of distruction. Vai olikos se guitar hero 2?

Mahtavat biisit tuli... Vielä kun olis tullu symphony of distruction. Vai olikos se guitar hero 2?
Ei, kyllä se ykkösessä oli, joten tuota biisiä ei GH:GH:ssa valitettavasti kuulla.

Ozzyn ja Panteran, sekä teaserissa luvatun Twisted Sisterin I Wanna Rockin ansiosta menee kovaan ostoharkintaan. Pitää kattella mitä muuta olis luvassa. 80's painoksesta kelpais pari muutakin biisiä (Holy Diver, 18 And Life).

Nojaa, mitäköhän nyt sanoisi tästä. Hyviä biisejä tuli, mutta myös huonoja. Tässä ykkösessä oli loistava biisilista, mutta ne kaikki pelin huonot biisit (joita ei montaa ollut) tulevat tähän peliin. Missä Iron Man, Symphony Of Destruction, Ziggy Stardust, Spanish Castle Magic, Crossroads, Frankenstein ja Texas Flood? Olisipa tässä samat nuotitukset kitaralle, kuin ensimmäisessä Guitar Herossa, tietysti paremmin toimivilla HOPOilla. Soittamisen tunne ja muutenki koko tunnelma kyseisessä pelissä oli aivan toista luokkaa, kuin nykyisissä Activisionin tekeleissä(tosin GH Metallica kokeilematta). Tulisipa tähän samoja keikkamestoja kuten ykkösessä oli. Huominen tulee aikalailla ratkaisemaan, että tuleeko tämä peli ostettua. Tulikos tähän yhtään biisiä Rock's 80'?

Tulikos tähän yhtään biisiä Rock's 80'?
Kyllä tulee, GH1-3 ja 80's ovat edustettuina. Toistaiseksi kuitenkin on paljastettu vain ykkösestä mukaan tulevat kappaleet sekä jokunen irtobiisi muista.

(Ja äh! Iron Manin puute on iso miinus. Paras biisi koko pelissä!)

Ylös Bottom