Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ostin juuri world tourin pelkällä kitaralla ja kysyisin, että kuuluko tuon ns. liipasimen olla alaspäin naputassea erittäin kankea. Ei meinaa otta kontaktia kunnolla eli sitä saa hakata tosissaan että alkaa tapahtumaan. Ylöspäin ottaa herkemmin. Onko kitara rikki vaiko kuuluuko moinen olla tuollainen.
Ostin juuri world tourin pelkällä kitaralla ja kysyisin, että kuuluko tuon ns. liipasimen olla alaspäin naputassea erittäin kankea. Ei meinaa otta kontaktia kunnolla eli sitä saa hakata tosissaan että alkaa tapahtumaan. Ylöspäin ottaa herkemmin. Onko kitara rikki vaiko kuuluuko moinen olla tuollainen.
Mul on varmaan käyny hyvä säkä kun kaikki on toiminu moitteetta.
Kitara on melko varmasti rikki sillä itselläni oli sama ongelma, aika sekunda kamaa nuo WT:n soittimet yleensäkin, minulla kolmas kitara menossa ja rummutkin pitäis vaihtaa.![]()
No tää on ilmeisesti sitä hyvää bisnestä. Myydä sekundaa kuluttajille. Xbox360 löytyy myös jossa mulla on guitar hero 3 ja siihen kaksi piuhallista kitaraa ja ne toimii moitteetta, mutta boxisrta on dvd asema sontana ja tekee sitä naarmua levyihin. Piuhalliset siitä hyviä ettei tarvitse pattereilla leikkiä. Onko siis kaikki kitara mallit pleikkarille tuollaisia. Toi mun on se jossa on nuo hipaisunappulat myös. Start nappulat oisi voinut sijoittaa jonnekkin muualle kuin starpower nappulan viereen. Lyön aina samalla niitä.
Riippuu hinta-laatu suhteesta.Minun tietääkseni kaikki kitarat ovat kolmoselle tuollaisia, mutta kyllähän ne patterit kestävät aika kauan, minun ei ainakaan ole koskaan vielä tarvinnut vaihtaa.
Riippuu hinta-laatu suhteesta.
Pirkka - Duracel. Pirkka FTW, paljon halvempi.
Guitar Hero: Greatest Hits ilmestyy Euroopassa näillä näkymin 19. kesäkuuta. Peli julkaistaan pelkkänä standalone-versiona, eli mitään soitinpaketteja ei ole luvassa.
PS. Jenkkilässä tän pelin nimi on joistain nimikiistoista johtuen Smash Hits, mutta nimen lisäksi muita eroja ei pitäisi olla.
Ei, vaan Greatest Hits. Alunperin pelin piti olla Greatest Hits kaikkialla, mutta jenkkipäässä tosiaan tuli jotain nimikiistoja. Euroopassa alkuperäinen nimi säilyi.Eikös se ole Smash hits ihan täälläkin nykyään? Sen käsityksen ainakin olen saanut.
Toiveesi toteutuu: Bark At The Moon on tulossa.Olisi niin siistiä soittaa Bark at the moon rummuilla! Toivottavasti se tulee tähän peliin.
Ei, kyllä se ykkösessä oli, joten tuota biisiä ei GH:GH:ssa valitettavasti kuulla.Mahtavat biisit tuli... Vielä kun olis tullu symphony of distruction. Vai olikos se guitar hero 2?
Kyllä tulee, GH1-3 ja 80's ovat edustettuina. Toistaiseksi kuitenkin on paljastettu vain ykkösestä mukaan tulevat kappaleet sekä jokunen irtobiisi muista.Tulikos tähän yhtään biisiä Rock's 80'?