Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar hero III Netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Immuuni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Immuuni

New Member
Eikö mun netti oikee toimi vai oonko tosiaan maailman aino Guitar Heron pelaaja joka haluu pelaa netis? Ku ei meinaa löytyä pelaajia sieltä.

edit
joo, kyl sitä seuraa löytykin :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar hero III Netissä

Kyllä minä ainakin löysin samantien peliseuraa kun kokeilin joskus testimielessä.

Tänään löysin ekaa kertaa peliseuraa ja ihan hauska oli vetää turpiin! Pelaan tosin vielä mediumilla. :o

Immuuni sanoi:
No uskallatko ottaa sitten matsia? ;)
En kyllä uskalla. Oon järkyttävän huono tuossa. Ehkä sitten jossain vaiheessa kun kunnolla pääsee pelaamaan ja treenaamaan.

Mitenkä ois sitten ihan co-oppina? Mukava olisi soitella välillä bassoakin.

Mage sanoi:
Mitenkä ois sitten ihan co-oppina? Mukava olisi soitella välillä bassoakin.
Voin mie tulla soittelemaan co-opina mutta mie oon tosiaan surkee tuossa. Mediumilla menee just just biisit. Easy on sitten taas vähän turhan helppo. Mutta kokeillaa vaan mie oon vissiin la kotona että joko la-iltana tai sitten sunnuntaina.

Aika köyhän puoleisesti on muuten ihmiset lätkiny ystäväkoodejaan tuonne Guitar Hero ketjuun.

Kurimus sanoi:
Voin mie tulla soittelemaan co-opina mutta mie oon tosiaan surkee tuossa. Mediumilla menee just just biisit. Easy on sitten taas vähän turhan helppo. Mutta kokeillaa vaan mie oon vissiin la kotona että joko la-iltana tai sitten sunnuntaina.

Aika köyhän puoleisesti on muuten ihmiset lätkiny ystäväkoodejaan tuonne Guitar Hero ketjuun.

Siinähän sitä hyvin oppii samalla kato. Lauantai-ilta on aika passeli.

Niin ja jos haluaa seuraa nettiin pelaamaan, niin koodeja vain jakoon. Omani löytyy tuolta Guitar Hero@Wii -ketjusta.

Nimen omaan, siinähän sitä oppii. Ei oo vaan itekseen jaksanu tahkota. La-iltana siis.

Minunkin koodi löytyy tuolta Guitar Hero@Wii ketjusta jos jotakuta kiinnostaa pelailla jossain vaiheessa.

Immuuni sanoi:
Eikö mun netti oikee toimi vai oonko tosiaan maailman aino Guitar Heron pelaaja joka haluu pelaa netis? Ku ei meinaa löytyä pelaajia sieltä.

Pitäisi olla nintendo-koneiden eniten pelattu nettipeli. Eli seuraa pitäisi kyllä riittää. Linkki on tässä.

(MOH:Heroes 2 oli sijalla kymmenen. Hyvä hyvä)

Mulle kelpais cooppi seura myös. Tasolta easy / juuri-ja-juuri-medium. GH3 FC: 193 395 099 176. Ja wiin numero näkyy tuossa. Ilmottakaa ku lisäätte, jos lisäätte.

Tankki sanoi:
Mulle kelpais cooppi seura myös. Tasolta easy / juuri-ja-juuri-medium. GH3 FC: 193 395 099 176. Ja wiin numero näkyy tuossa. Ilmottakaa ku lisäätte, jos lisäätte.
Lisäsin sinut nyt. Pistän oman koodin nyt tännekin niin ei tarvii ehtiä tuolta toisesta ketjusta.

Kurimus:
1332-6135-6823

Mage, Kurimus ja Tankki lisätty.

Oma koodini on 4081 4392 2937. Osaan mediumin melko hyvin. Hardilla olen jonkin verran soittanut, mutten välttämättä uskalla kokeilla netissä.

Mage, Kurimus ja Tankki lisätty.

Oma koodini on 4081 4392 2937. Osaan mediumin melko hyvin. Hardilla olen jonkin verran soittanut, mutten välttämättä uskalla kokeilla netissä.
ite olen soittanut:
Easyllä kaikki biisit 100%-oikein (paitsi Dragonforce & Slayer) ;)
Mediumilla kaikki biisit 5-tähteä, (paitsi Dragonforce & Slayer)
Hardilla (kolmella ja neljällä tähdellä biisit tähän mennessä), vitoskeikassa menossa, jumittaa siitä ainoana enää tuo Aerosmith :( (tosin tällä reenannut vasta pari päivää)
(Expertillä en ole kokeillut enkä kokeile ennenkuin saan Hardilla kaikki viidelle tähdelle)

eli saman tasoista vastapelaajaa haetaan.. :D
lisäilen koodini jossain vaiheessa (illalla) niin vois ottaa matsia jotakuta vastaan :)
(privaan viestiä vaan jos kiinnostaa.. pelailen tuota melkein joka ilta)

Invariantin fc naputeltu ylös.

eejapar, heitä fc niin saadaan soitot käyntiin. Itsekkin soittelen melkein jokapäivä, joten saa haastaa, oli kyseessä sitten mikä pelimuoto tahansa. Co-op varsinkin maistuu. Hard ja expert on kovassa käytössä, mutta hardilla soittelen kummiskin suurimmanosan ajastani.

Ylös Bottom