Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En kyllä uskalla. Oon järkyttävän huono tuossa. Ehkä sitten jossain vaiheessa kun kunnolla pääsee pelaamaan ja treenaamaan.Immuuni sanoi:No uskallatko ottaa sitten matsia?![]()
Voin mie tulla soittelemaan co-opina mutta mie oon tosiaan surkee tuossa. Mediumilla menee just just biisit. Easy on sitten taas vähän turhan helppo. Mutta kokeillaa vaan mie oon vissiin la kotona että joko la-iltana tai sitten sunnuntaina.Mage sanoi:Mitenkä ois sitten ihan co-oppina? Mukava olisi soitella välillä bassoakin.
Kurimus sanoi:Voin mie tulla soittelemaan co-opina mutta mie oon tosiaan surkee tuossa. Mediumilla menee just just biisit. Easy on sitten taas vähän turhan helppo. Mutta kokeillaa vaan mie oon vissiin la kotona että joko la-iltana tai sitten sunnuntaina.
Aika köyhän puoleisesti on muuten ihmiset lätkiny ystäväkoodejaan tuonne Guitar Hero ketjuun.
Immuuni sanoi:Eikö mun netti oikee toimi vai oonko tosiaan maailman aino Guitar Heron pelaaja joka haluu pelaa netis? Ku ei meinaa löytyä pelaajia sieltä.
Jos vielä jaksat niin otetaan vaan.Kurimus sanoi:Kiinnostasko jotakuta pelata vielä tänään?
Lisäsin sinut nyt. Pistän oman koodin nyt tännekin niin ei tarvii ehtiä tuolta toisesta ketjusta.Tankki sanoi:Mulle kelpais cooppi seura myös. Tasolta easy / juuri-ja-juuri-medium. GH3 FC: 193 395 099 176. Ja wiin numero näkyy tuossa. Ilmottakaa ku lisäätte, jos lisäätte.
Kurimus sanoi:Lisäsin sinut nyt. Pistän oman koodin nyt tännekin niin ei tarvii ehtiä tuolta toisesta ketjusta.
Kurimus:
1332-6135-6823
ite olen soittanut:Mage, Kurimus ja Tankki lisätty.
Oma koodini on 4081 4392 2937. Osaan mediumin melko hyvin. Hardilla olen jonkin verran soittanut, mutten välttämättä uskalla kokeilla netissä.