Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pakkohan se oli tuo cdonin tarjous kotiuttaa vaikka en teidä haluanko tollasia musiikkipelejä pelata...
Mulle kyllä kelpais molemmat kitarat, sekä Les Paulit että Kramerit..Onko siinä cdonista ostetussa ps3 paketissa mukana Les Paul kitarat, koska kuvassahan ovat Kramer paskat...
Joo tulipa tilattua nyt cdonista toi GH 3 paketti kahdella kitaraohjaimella. Lähinnä halpuuden takia otin, peli löytyy jo ps2:lle. Onhan tossa muutama kiva veto dlc songseissa, että jotakin uuttakin tulee sitten. Harmi vaan, että noista joutuu maksamaan. Kaksi euroa per biisi on kyllä aika paljon, mutta maksaahan ne levytkin suunnilleen ton verran.
Omat sivut näyttää edelleen, että pakettia ei olisi lähetetty
Näyttäisi siltä, että ovat toistaiseksi loppu (ja sen tietää siitä, että niitä ei voi tällä hetkellä ostaa, vaikka paketti löytyy edelleen sivuilta).
edit: "Tuotteen arvioidaan olevan varastossa perjantaina 02-01-2009"
Tilaus kuitenkin tehty "paljon" aikaisemmin kuin mitä tuo loppu ilmoitus tullut sivuille.
Yksikään kolmosen biisi ei vedä vertoja Slayerin Raining Bloodille \m/
Heti tuli pari mieleen, esim. Paranoid ja One
juuri näinVai valitaanko basso ja sit peli päättää it emillon kyseinen soittaja soittaa bassoa tai komppi kitaraa?
Co-op-tilassa ei ole muuta mahdollisuutta kuin kitara + basso.siis mites mä nyt saan soitettua silele niinku unelmissani toivoin, eli co-op career homma, niin kun otetaa kaverinkanssa se mode, mä vlaitsen kitaran niin kaverille jää vaan bass vaihtoehto, miten ihmeessä saan sen toimimaan silleen että tosiaankin toinen on komppi kitaristi, toinen soolokitaristi.