Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuli itekkin tilattua tuo halpa paketti, ja helvetin hauska pelihän tämä on ! Mutta, nyt seuraa sitten tyhmä kysymys.

Saako (saahan?) molemmat kitarat yhdistettyä pleikkariin YHDELLÄ donglella, vai pitää molemmat doglet olla kiinni konsolissa ? En saanut nimittäin yhdellä donglella toimimaan kuin yhden kitaran, vaikka kuin yritin parittaa toista kitaraa niin kitaran valot vain vilkkuivat nopeaan tahtiin. Toisen donglen jälkeen kitara parittui ihan oikein.

Eli teenkö nyt jotain väärin vai pitääkö tosian konsolissa olla yksi dongle per kitara ???

Kyllä, yksi dongle per kitara.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuli tilattua kanssa itselle CDON.com 'sta tuo 45e paketti. Ei vain ole vielä tullut perille, ens viikolla kait sitten... status vain huopaa välillä 'ei postitettu' ja 'tyhjä' (joka toinen kerta tarkistettaessa toinen)

Tilauksen tein 8.1 ja tänään on16.1.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuli tilattua kanssa itselle CDON.com 'sta tuo 45e paketti. Ei vain ole vielä tullut perille, ens viikolla kait sitten... status vain huopaa välillä 'ei postitettu' ja 'tyhjä' (joka toinen kerta tarkistettaessa toinen)

Tilauksen tein 8.1 ja tänään on16.1.

Itselläni olisi myös tarkoitus tilata myös heti ku saan rahaa
Toivottavasti tarjous on vielä silloin voimassa kun saan rahat kasaan :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Voihan perkele että oon jumissa tossa vikassa battlessa expertillä. Onko mitään neuvoo?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Voihan perkele että oon jumissa tossa vikassa battlessa expertillä. Onko mitään neuvoo?
Sinnittele siihen asti, että vastustajalle sattuu kunnon tilutussoolo, ja sitten nakkaat kaikki kolme laarissa olevaa häiriköintiä kehiin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Helpoin tappa voittaa Lou expertillä:
Jos saat ensimmäisestä power-upista whammyn ja laitat sen hetkeä myöhemmin Loulle tulevaan todella nopeaan kohtaan, Lou kuolee saman tien siihen.

Eli jos käytät tätä kikkaa, restart aina kun ensimmäinen power-up ei ole whammy.

Tähän tapaan: http://www.youtube.com/watch?v=mYOB_leULoA
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tulipa tilattua CDON.comista tuo kahden kitaran paketti. Nyt kahden viikon jälkeen toisen kitaran punainen fretti jää aina välillä jumiin (nappi ei jää, mutta pelissä punanen jää pohjaan tai ei rekistöröi painalluksia). Onko muilla ollut vastaavia vikoja? Ja mitenkäs tuo kitaroiden palautus/takuu, kun laatikkoa ei ole enää tallella ja kitarassa on tarra liimattuna.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ja mitenkäs tuo kitaroiden palautus/takuu, kun laatikkoa ei ole enää tallella ja kitarassa on tarra liimattuna.

Laatikkoa ei kenenkään oleteta säilyttävän ja jos kitaran mukana toimitettu tarra kyljessä vaikuttaa takuuseen niin pitää hakea Karpo eläkkeeltä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Olen harkitsemassa tuohon Cdon-tarjoukseen tarttumista. Tarvitseeko langattomat kitarat paristoja toimiakseen, vai toimivatko kutenPs3:n perusohjaimet:ladataan välillä akkua koneen kautta?

Jos toimii paristoilla, tuleeko mukana?

Hitto kun osais päättää vielä, ottaako Rock Band/Rock Band 2 vai GH 3...? Elämä on vaikeeta.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Olen harkitsemassa tuohon Cdon-tarjoukseen tarttumista. Tarvitseeko langattomat kitarat paristoja toimiakseen, vai toimivatko kutenPs3:n perusohjaimet:ladataan välillä akkua koneen kautta?
Toimii kahdella sormiparistolla, ja yksi kahden kappaleen pakkaus tulee mukana. Akkuparistoja voi myös käyttää, mutta suoraan USB-virralla lataaminen ei onnistu - mm. siksi, ettei kitarassa USB-porttia ole. :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mikset osta world touria? Paljon enemmän soitettavaa.

Sekin vielä, joo...Tää ois mun eka Guitar Hero, lähtisin kokeileen tuolla. Samalla treenaan Metallicaa varten...Halpakin kun on. Ja jos PS 3:lle joskus tulee tuo Rock Band 2, niin ilmeisesti GH3-ohjain toimii senkin kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Toimii kahdella sormiparistolla, ja yksi kahden kappaleen pakkaus tulee mukana. Akkuparistoja voi myös käyttää, mutta suoraan USB-virralla lataaminen ei onnistu - mm. siksi, ettei kitarassa USB-porttia ole. :)

Kiitos vastauksesta. Palataan (ilmeisesti vuoden päästä) mikäli näihin koukuttavuuskommentteihin on yhtään luottamista....
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko muilla käyny sellasta, että strum bar muuttuu ajan myötä jäykemmäksi ja sitä myöten se palautuu hitaammin (pelamisesta tulee huomattavasti vaikeampaa)? Itellä nyt pari päivää ollu tuo cdonista ostettu tarjoussetti ja toisessa kitarassa ilmenny kyseinen vika..

Onkohan mahdollista korjata kotikonstein?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sekin vielä, joo...Tää ois mun eka Guitar Hero, lähtisin kokeileen tuolla. Samalla treenaan Metallicaa varten...Halpakin kun on. Ja jos PS 3:lle joskus tulee tuo Rock Band 2, niin ilmeisesti GH3-ohjain toimii senkin kanssa.

suosittelisin ostamaan world tourin kitaran ainakin, koska tuo PS3 les paul mikä tulee GH3:n mukana lagaa aika pahasti (lagi vaihtelee jatkuvasti joten nuottien osumisikkuna on käytännössä pienempi kuin toimivalla ohjaimella) ja ajan myötä kitaran kaulan yhdistävät nipukat kuluvat ja ohjain alkaa pudotella randomisti nuotteja.. ja vaikeustasoltaan WT sopisi ehkä paremmin aloittelijalle
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko muilla käyny sellasta, että strum bar muuttuu ajan myötä jäykemmäksi ja sitä myöten se palautuu hitaammin (pelamisesta tulee huomattavasti vaikeampaa)? Itellä nyt pari päivää ollu tuo cdonista ostettu tarjoussetti ja toisessa kitarassa ilmenny kyseinen vika..

Onkohan mahdollista korjata kotikonstein?
Mulla se on ainakin muuttunut löysemmäksi ja välillä tuntuu että ei ota kunnolla, vaan saa kunnolla hakata sitä. Tekee kyllä hankalaa kohdista, missä pitää nopeasti veivaa ylös alas. Hieman pettynyt kyllä tohon kitaraan, mutta kyllähän tolla pelaa. :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko muilla käyny sellasta, että strum bar muuttuu ajan myötä jäykemmäksi ja sitä myöten se palautuu hitaammin (pelamisesta tulee huomattavasti vaikeampaa)? Itellä nyt pari päivää ollu tuo cdonista ostettu tarjoussetti ja toisessa kitarassa ilmenny kyseinen vika..

Onkohan mahdollista korjata kotikonstein?

Joo mulla oli kans sama homma parin päivän jälkee alko strum bar jumittuu. No pistin mailii cdoniin ja sen kummempia kyselemättä ne lähetti uuden setin. Uudesta setistä vaihoin vaan kitaran ja vastaanottimen ja rikkonainen kitara muitten uusien kamojen mukana takas. Uus kitara ainaki vielä toistaiseksi toimii =). Ite en uskaltanu alkaa availee kitaraa kun sit ei saa ainakaan vaihettua.
Sullahan on 14pv palautusoikeus ni laita mailia vaan niille ja pyydä uutta.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Joo mulla oli kans sama homma parin päivän jälkee alko strum bar jumittuu. No pistin mailii cdoniin ja sen kummempia kyselemättä ne lähetti uuden setin. Uudesta setistä vaihoin vaan kitaran ja vastaanottimen ja rikkonainen kitara muitten uusien kamojen mukana takas. Uus kitara ainaki vielä toistaiseksi toimii =). Ite en uskaltanu alkaa availee kitaraa kun sit ei saa ainakaan vaihettua.
Sullahan on 14pv palautusoikeus ni laita mailia vaan niille ja pyydä uutta.

Djooh, pitääpä pistellä meiliä sinne suuntaan..

Ja itse pelistä sen verran, että mediumilla meni vielä ihan nätisti läpi mut hardilla alko tökkii :D parhaimmillaan hardilla menee vain kolme tähteä jos sitäkään. Myös helpoin vaikeusaste voisi olla hieman helpompi, koska täysin aloittelijoilla voi olla hankala päästä juoneen mukaan..
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Djooh, pitääpä pistellä meiliä sinne suuntaan..

Ja itse pelistä sen verran, että mediumilla meni vielä ihan nätisti läpi mut hardilla alko tökkii :D parhaimmillaan hardilla menee vain kolme tähteä jos sitäkään. Myös helpoin vaikeusaste voisi olla hieman helpompi, koska täysin aloittelijoilla voi olla hankala päästä juoneen mukaan..

Mediumista hardiin on iso hyppäys juuri tuon oranssin painikkeen takia. Itelläkin meni kyllä pirun kauan aikaa, ennenkuin soittaminen alko sujua viidellä. Lähinnä hardilla/expertillä tulee soitettua nykyään. Tuo helppo on kyllä aivan liian helppo ja siinä pitäisikin olla jo 4 painiketta mielellään. Toisaalta kait se tarkoitus on, että easylla oppii perustekniikan. En tainut ikinä jaksaa muutamaa biisiä enempää soittaa sillä. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

elikkä ostin prismasta gh3 mutta kotona huomasin että olin vahingossa ottanut pelkän kitara ohjaimen niin pystynkö palauttamaan ohjaimen ja pyytämään rahoja takaisin?
 
Ylös Bottom