Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eurostore ja Usastore on eri kauppoja, eli ei toimi. Jos haluat että albumi mahdollisesti (ei ole varmaa toimiiko) toimisi GH:Metallicassa sinun pitää ostaa euroversio.
Onnistuukos tuo tuplapedaalivirityksen rakentaminen ihan tämmöisellä: http://www.audioadapter.com/Resources/Adpt2MsfMsm.jpg
Ei luulis olevan ongelmia, mulla on lila muovipalikka mis on kaks naaraspuolta ja yks uros.
Mistä?Hommattu jo..
Sopii odottaa tällä viikolla, hyvällä säkällä peli tulee jo tänään, mutta itse uskon, että tulee keskiviikkona tai torstaina.Jos torstaina on peli postitettu, niin milloin tuota osaisi tänne Suomeen odotella? Aikaisemmin tullut VG+:lta tilattua DS3 ohjain ja en muista kauan siinä toimituksessa meni.
Tuleeko tästä GH:Mstä bundle versiota myytiin missä siis peli + kitarat + mikki + rummut?
You lucky bastard Toivotaan että tulee myös tänne päin Tamperetta tänään.Nyt tuli postiluukkuun tämä peli.
Tetsaan hetken laitan mietteitä sitten tänne, hirveästi en jaksa testailla, kun 38 asteen kuumeessa olen
Ei kukaan tiedä tästä mitään vai?
Tuskin tulee.
Kyseessä on kuitenkin GH:WT:n lisäosa, vaikka omana pelinä toimiikin.
Nyt tuli postiluukkuun tämä peli.
Tetsaan hetken laitan mietteitä sitten tänne, hirveästi en jaksa testailla, kun 38 asteen kuumeessa olen