Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: Metallica [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Juuh... 16 biisiä soitin ja sit rummut hajos. :mad:
Toisaalta ihan hyvä olikin lopettaa, rupes jo jäsenet huutaa niveaa.
Noh, pitää hakea huomenna takuuseen neljäs setti...

Aivan tanan siisti fiilis kyllä soitella. Äänet on drum fillissä tosi mahtavat. Pakko tykittää joka välissä kun mahdollista. :D
Kattelen just extroja, ihan hyvää pätkää on laitettu messiin.

Älä paukutele täysiä.. ne on lelurummut kuitenkin. ;) No eii..
Joo, iha mahtava peli!! Eile tulu vedettyy tosiaan careeria läpi rummuilla aika monta biisiä. Expert+lla mennään.. Alku careeri 90-99% Mutta saa nähdä ku tulee vaikeammat biisit eteen..

btw, En vielä itse tutkaillu sen enempää mutta missä kohtaa saa valita et soittaa kappaleita rummuilla vapaaseen tahtiin?? Sekin piti tässä olla.. Ja Music studiossa piti olla metallica rumpu sampleja mutta ei ollut. (?) Vai oonko käsittäny väärin sen osuuden..
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Älä paukutele täysiä.. ne on lelurummut kuitenkin. ;) No eii..
Joo, iha mahtava peli!! Eile tulu vedettyy tosiaan careeria läpi rummuilla aika monta biisiä. Expert+lla mennään.. Alku careeri 90-99% Mutta saa nähdä ku tulee vaikeammat biisit eteen..

btw, En vielä itse tutkaillu sen enempää mutta missä kohtaa saa valita et soittaa kappaleita rummuilla vapaaseen tahtiin?? Sekin piti tässä olla.. Ja Music studiossa piti olla metallica rumpu sampleja mutta ei ollut. (?) Vai oonko käsittäny väärin sen osuuden..

Sain Guitar Heron forumilta semmoisen käsityksen, että Drum Over on lukittu ja avautuu jossain vaiheessa. Joku cheatti auttaa ehkä asiaa. En ehtinyt tutkia asiaa tarkemmin.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Paras Guitar Hero -peli sitten GH2:n. Biisit on nuotitettu hyvin, pitkästä aikaa. Hieman oli kalibrointi jälleen Neversoft-tyyliin viturallaan ja automaattikalibroinnistakin yhtä paljon hyötyä kuin Paavo Väyrysestä, mutta löytyihän se oikea timing sieltä tunnin-parin testailun jälkeen. Sen jälkeen homma onkin ollut varsin nautinnollista. Jotenkin hemmetin siistiä vetää biisejä, jotka 10-20 vuoden tehokuuntelu on suorastaan polttanut tärykalvoon.

Kun vielä muiden artistienkin kappalevalinnat ovat täyttä timangia, täytyy sanoa, että pelissä on paras biisilista, mitä bändipeleissä on koettu, ei juuri turhakkeita. Silti pakko todeta, että vaikka Metallican jätkät ovat itsensä näköisiä, niin Rock Band2:een tottuneena häiritsee pelin "muovinen" ulkoasu. Pidän myös enemmän RB:n timmimmästä yleisotteesta, mikä tekee soittamisesta enemmän "oikean" tuntuista.

Todella hyvä peli silti ja pesee GHWT:n mennen tullen. Harmi vain, ettei tähän saa Death Magneticin lisäksi muita DLC-biisejä.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Hieno peli kyllä, mutta ei meinaa PO:t ja HO:t toimia normaalisti. Aina tuntuu missaavan ainakin yhden, vaikka kyseessä olisikin vain pari kolme nuottia. Jos jokaisen näpyttelee erikseen, niin toimii, mutta Expertillä pikkasen häiritsee. Olenkohan missannut nyt jotain?

GH3:lla toimii ihan hyvin ja vanhemmalla kitaralla soittelen.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

voisiko johtua siitä että kolmos herossa ei ollut väliä koska ne hopot veti.
jos esim tuli ensin vihreä ja sitten punainen hetken päästä niin sen punaisen sai pistää heti pohjaan vihreän jälkeen.
aerosmithissä tuo muutettiin niin että sitä nappia pitää painaa vasta sen nuotin kohdalla eli niitä ei voi enää etukäteen painaa pohjaan kuten kolmosessa.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

voisiko johtua siitä että kolmos herossa ei ollut väliä koska ne hopot veti.
jos esim tuli ensin vihreä ja sitten punainen hetken päästä niin sen punaisen sai pistää heti pohjaan vihreän jälkeen.
aerosmithissä tuo muutettiin niin että sitä nappia pitää painaa vasta sen nuotin kohdalla eli niitä ei voi enää etukäteen painaa pohjaan kuten kolmosessa.

Aerosmith on mennyt ihan ohi, joten kiitos neuvosta! Pitää mennä vielä tässäkin näköjään tutoriaalit läpi.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Just 5 min sitte soitin careerin läpi ja voin sanoa, että huhuhuh mitkä fiilikset sain. Oon fanittanu bändiä ekasta levystä lähtien (kyllä olin pieni poika silloin). Paras bändipeli tähän mennessä ja vielä kun extra biisit oli hyviä niin arvosana on mulla 10.

Nyt viikon tehoreeni pohkeille salilla ja voi alottaa rummuttaa expert+ tasolla.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tulee kyllä hommattua tämä peli heti kun vaan suomen rajojen sisäpuolelle kajahtaa :D Kaverin luona oon innolla paukuttanut tuota Airosmith sekä Guitar Hero kolmos versiota. Mahtavaa meininkiä!! Hmm... Paljonkohan nuo rummut maksais jos nekin onnistus hankkia jossain vaiheessa? Kitaraan ja peliin meneekin se mukava about 100 euroa mutta ei sen väliä. Metallicalla on sen verran hyviä biisejä että niitä on pakko päästä soittaankin. :D
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Just 5 min sitte soitin careerin läpi ja voin sanoa, että huhuhuh mitkä fiilikset sain. Oon fanittanu bändiä ekasta levystä lähtien (kyllä olin pieni poika silloin). Paras bändipeli tähän mennessä ja vielä kun extra biisit oli hyviä niin arvosana on mulla 10.

Itse tuli ala-asteikäisenä "lainattua" Black Albumia veljen hyllystä aina tämän poissaollessa. Enter Sandman oli silloin maailman kovin juttu, mutta nykyään en pidä koko levyä bändin top5:ssa. Yhtye on vieläkin se numero yksi ja taas pitäisi kesällä mennä lavakunto katsastamaan.

Mutta peli on tosiaan mahtava, kun pääsi hammer-oneista jyvälle! King Nothing aiheutti jo normaalia leveämpää haara-asentoa, kun kajarisarjan volyymiä käänsi vähän munakkaammalle. Saas nähdä mitä Battery ja Dyers Eve tuo tullessaan:D

Orion oli kieltämättä hardilla vähän pliisu, mutta Expert korjannee asian.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Onko pelissä mahdollista soittaa 80-luvun Metallicalla?

Ouh, en vieläkään osaa päättää, ostanko tämän Amerikasta vai odotanko kesän alkuun :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]


juu ja "ei".. Costume pack on avattavissa koodilla ja sen jälkee voi valita zombie tyypit tai sit 80-luvun asujen välillä. 80-luvun asut on vaa aika... :D Samat äijät liitettynä pitkät tukat ja erilaiset vaatteet.
Eli ei mitenkää nuorempia kasvoja tai mitää.. eikä tietty ole Cliffiä tai Jasonia.
Mutta ei se ole pääasia.. Peli/biisit rokkaa iha kympillä! Aivan mahtavaa settiä vetää rummuilla kappaleita.. ainoo vaa ku sais ton vapaan rummuttelu lagin täysin pois niin voisi soittaa kappaleita omaan tahtiin.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

juu ja "ei".. Costume pack on avattavissa koodilla ja sen jälkee voi valita zombie tyypit tai sit 80-luvun asujen välillä. 80-luvun asut on vaa aika...

....kingit! Kyllä minun mielestäni kasvot näyttävät nuoremmiltakin, pl. Robert. Toisaalta Jamesista saa paljon nuoremman näköisen pelkästään pitkätukkaisena ja parrattomana... Kun meininkini näyttää samalta kuin Seattlessa 1989, niin täällä on ainakin tunnelma enemmän katossa. Jos se vain on tämän pelin kohdalla mahdollista.

Se vielä piti sanoa, että vaikeutta on nostettu GH3:sta pari pykälää ylöspäin. Tai sitten olen vain ruosteessa:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Itse mitä olen nyt tutkaillut niin musta tää peli olisi "helpompi" kuin gh3 tai ainakin paremmin nuotitettu. Tosin en ole vielä hirveämmin testannu kitaralla ku rummut tuplilla on se mun juttu. :D

Vaikka loistava paketti onkin kyseessä, olisi muutama metallican kappale saanu olla lisää.. ja esim live-versioina.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Tämä peli on silkkaa parhautta!

Rummuilla on tullu soiteltua Expert tasolla ja voi jesuz että saapi hyvät kiksit. Master of Puppetsia aivan älyttömän siistiä vetää. Paljo enemmän asennetta ja tunnelmaa mitä vanhoissa Guitar Heroissa. Kolmanneks viimeisessä settilistassa mennään ja vielä ei oo kerenny ees skeballa soittaa yhtään biisiä...

Tuplapedaaleja saapi harjotella kyllä aika helvetisti ennen kun rupee onnistumaan. Tällä hetkellä menee jalat ihan jumiin kun vähän aikaa rynkyttää pitkiä tupla osuuksia. Pitäs vaan saaha rennoks tuo polkeminen. Varmaan pitäs polkea silleen että kantapäät on ilmassa mutta sillon on vaikee pitää rytmiä ja muutenkin enemmän virheherkkä.

Tänään vielä 10 tuntia iltavuorossa kitumista ja sitten alkaakin 3 päivän Metallica/ohrapirtelö kuuri. Gonna be badass weekend!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Laitoin Mukelle eilen kutsua onlinessa rumpalille, mutta tulikohan edes perille? Tuleeko kutsusta jokin ilmoitus näytölle?
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

Beermastah: Suoraa vaa expert+ , kyllä se siitä lähtee. Vinkki: hidas tempoiset tuplat kannattaa polkee kantapää ilmassa ja nopeat kantapää lattiassa.. riippuu hieman mutta harjoitusta ja totuttelua.. noilla pedaaleilla on kuitenkin iha eri vedellä ku oikealla pedaaleilla.

ReQ-77: Oon töissä päivän et en tiiä.. katsotaa tossa 16-18 maissa? Tai sit vkl:na(?)

Cavalera: Hmm.. en muistaakseni itse pelistä jos siellä on myös option mutta ps3:sta olen + omasta vahvarista. Lagi kyllä pienentyi mutta ei aivan kokonaan jolloin kuitenkin kappaleita soittaessa menee rytmi perselleen aina sillo tällö.
 
Vastaus: Guitar Hero:Metallica [PS3 Hype]

ReQ-77: Oon töissä päivän et en tiiä.. katsotaa tossa 16-18 maissa? Tai sit vkl:na(?)

Kutsun laitoin eilen 19-20 aikaan. Olit silloin pelailemassa (ainakin frendilistan mukaan). Ajattelin vain että tuliko kutsusta jokin ilmoitus, koska olit varmaan yksinpeliä soittamassa. Online puolella on Invites -kohta johon ilmeisesti lähetetyt kutsut tulevat. Tuntuu että tuo online puoli on jäänyt vähän puolikkaaksi jos kutsut pitää erikseen käydä tarkastamassa.
 
Ylös Bottom