Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero @ Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arttuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Pitää sen verran päivitellä, että pistin siihen alkuperäiseen viestiini activisionille jatkoa eilen, että on jo 7vko mennä ja otan pian virallisiin tahoihin yhteyttä ja selvitän kenellä on sitten loppukädessä vastuu mun pelin katoamisesta.

Tänään aamusta oli tullut viesti että käskevät "replacement facilityä" lähettää uuden levyn mulle heti.

saas nähdä...

Minä laitoin vastaavan viestin myös eilen aamulla (tosin omalla kohdalla kulunut aika on jo yli 8 viikkoa), mutta eipä ole vielä mitään vastausta kuulunut. Aiemmin Activisionin tuki on vastannut aina muutaman tunnin sisällä, mutta nyt tuntuu senkin kanssa kestävän.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Jahas, ei o taas mitään kuulunu, pitääkin taas spammia tuonne :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Joo, eipä mullekaan mitään levyä ole tullut , vaikka lupaisvat sellaisen lähettää 28.5. Suoraan sanoen surkeata toimintaa Activisionilta.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Itselläni on kulunut 10 viikkoa levyn lähetyksestä ja customer supportia on tullut häirittyä useaan otteeseen. Ovat tottakai pyytäneet odottamaan ja väittäneet, ettei mitään muuta ole tehtävissä. Pistin myös Activisionin nordicsupportiin mailia, mutta sieltä muutaman päivän sisään ole mitään kuulunut. Nyt lähti jälleen customer supportiin vuodatusta, jossa vaadin korjausta ongelmaan ja yhteystietoja vastuussa olevaan henkilöön, jos eivät kerta itse voi tilanteessa auttaa.

On tämä kyllä naurettavaa säätämistä, ei ole tullut vastaavaa pitkällä pelihistorialla vastaan.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Nordic Supportista vastattiin, että he eivät ole saaneet mitään vastausta Activisionilta, joten he eivät tiedä mitään.

Activisionin oma tuki ei myöskään ole vastannut viimeiseen viestiin jossa sanoin että 8vkoa on peli jo ollut matkalla.

Pitäisiköhän tässä kohta järjestää joku yhteinen reklaamaatio?
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Kuluttajasuojalain mukaan tuotteen myyjä vastaa viallisesta tuotteesta. Jos ei tuotetta saada korjatuksi kohtuullisessa ajassa on oikeus kaupan purkuun. Jos ei tän viikon aikana tule levyä, marssin kitaran kanssa pelikauppaan. Jos joku yrittää samaa, laittaakaahaan ihmeessä tänne infoa, et miten kävi:)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Pitää sen verran päivitellä, että pistin siihen alkuperäiseen viestiini activisionille jatkoa eilen, että on jo 7vko mennä ja otan pian virallisiin tahoihin yhteyttä ja selvitän kenellä on sitten loppukädessä vastuu mun pelin katoamisesta.

Tänään aamusta oli tullut viesti että käskevät "replacement facilityä" lähettää uuden levyn mulle heti.

saas nähdä...

Samanlainen vastaus tuli eilen minulle. 15 päivän sisällä pitäisi tulla uusi levy.

Vähän kyllä epäilyttää.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Pistin viestiä kanssa tonne, kun on levy ollut matkalla jo n. 1,5 kuukautta.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Vastasivat nyt vihdoin customer supportista, että lähettävät uuden. Mistään aikavälistä ei tosin ole puhetta, mutta aivan sama kunhan tämä olisi vaan jo ohi.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Kävin sitten paikallisessa peliliikkessä nillittämässä puuttuvasta levystä.
He taas puolestaan nillittivät siitä, että tuote on vajaa, joten eivät sitä voi ottaa vastaan.
Jos joku tästä jotain viisastuu, niin älkää missään nimessä lähettäkö levyä Activionille, vaan ottakaa yhteyttä jälleenmyyjään. Itse ainakin viisastun selkkauksesta sen verran, että jätän ostamatta Activionin pelejä jatkossa ja jätän ostamatta pelejä nimeltä mainitsemattomalta "maailaman suurimmalta", kuten he nettisivuillaan väittävät, pelien jälleenmyyjältä yhtään ainutta peliä.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

No tuli tuli joltain hurrilta sähköpostivastaus, että otappa yhteyttä Activisionin UK supporttiin.
Jo nyt on ja toivotti vielä, että "good luck" :(

Edit Laitoin viestiä menemään tonne UK supporttiin. Päivittelen tätä viestiä, kunhan saan vastauksen sieltä.

Edit2 Jotain valoa tunnelin päässä kenties, tuli vastaus, että vahvistavat joitain tietoja vaihtopaikastaan (replacement facility) ja ottavat uudelleen yhteyttä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Pitää nyt aihetta sen verran nostaa, että nyt olisi paikka suomen suurimmalla pelikonsolifoorumilla hyvä tilaisuus pitää pienen kuluttajan puolta ja uutisoida Activisionin pieleen menneestä levynvaihtojupakasta laajemmalti. Ehkä sitten joku osapuoli voisi ojentaa kätensä ja ratkaista koko hässäkän. Ei tämä näin saa mennä.:mad:
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Tulipa taas myllytettyä asiakaspalvelijaa, sanoi, että jos levy ei ole mulla ens maanantaina 30.06 pitää ottaa taas yhteyttä, että he voivat "tarkistaa lähettäneensä levyn oikeaan osoitteeseen". Käytännössä peli pitäis olla viikon päästä minulla, mutta mutta... Pelaan nyt hetken tätä peliä, mutta mun osoite ei ole muuttunut miksikään tuon exchange-ohjelmaan rekisteröitymisen jälkeen.

Kun levy ei ole täällä ens maanantaina ja pistän sinne viestiä, että ei ole levyä kuulunut, niin sieltä sanotaan että on lähetetty väärään osoitteeseen ja että saan taas odottaa... "I have forseen this" :)

Katsellaan taas... sietokyvyn äärirajoilla mennään. Olis kiva tietää mitä kuluttajansuoja-asiamiehet tykkää tästä touhusta ja että kuka tässä nyt on vastuussa :)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Tarpeeksi kun maalaa piruja seinälle niin... peli tulee :)

Vaimo soitti just että "se sun typerä pelis tuli postissa". En uskonut tätä päivää näkeväni. Joten kaippa ne sitten sen lähetti kun viimeksi moista lupailivat. En saanut mitään varmistusmaileja asiasta, joten hieman hämäsi moinen.

Eli aikajana:
- 14.4 lähetin levyn
- useita viikkoja odottelua
- tappelua asiakaspalvelun kanssa x viikkoa
- 6.6 lupasivat et heti lähetetään
- 24.6 aamulla saapui.

Toivottavasti oli sit tän kaiken arvoista ja se äänimaailma todellakin on parempi. rontti 2kk siinä siis meni. Jopas on helpottunut olo, on tätä jo odotettukin kun expert ei ole vielä läpi kokonaan :)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Tulihan se eilen sitten minullekin viimein 11 viikon odottelun ja melkoisen väännön jälkeen. Oli sentään korjattu versio kyseessä, ettei aivan turhaa ollut.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Jee, tänään posti toi vaihtolevyn ja näyttäisi vielä olevan korjattu versiokin :)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Oliko tuolla vaihtoruljanssilla millainen aikaraja että mihin asti niitä voi lähetellä? Ei ole vielä raaskinut lähettää kun sen pari kertaa viikossa tulee vielä muutamat biisit pelattua eikä oikein tätä ketjua lueskellessa uskaltanutkaan. :p Mutta joskos sitten kun sen Aerosmithin saa käsiinsä.

Aerosmith ei varmaan kaipaa omaa ketjua että tässä voi jauhaa siitäkin?

Joko joku on kokeillut? Ei hirveästi Aerosmith-teema kiinnosta mutta mutta.. Uusia biisejä edes. Tipahtais vaan postiluukusta jo..

Edit: kuulemma Aeroshit on luukusta tipahtanut. JAH.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Oma korjattu versiokin putosi vihdoin tänään luukusta noin 3 kuukauden odotuksen ja lukuisten valitusmailien jälkeen. Olipa karmea rulianssi mutta olipa kyllä sen arvoistakin. Ainakin omaan korvaan ero on kuin yöllä ja päivällä kun vertaa uutta versiota tunkkaiseen mono-alkuperäiseen.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Ovatkos kaikki saaneet jo oman levynsä takaisin?

Itse en ole ja Activision ei vastaile enää sähköposteihini kummassakaan osoitteessa.
Soittelin oman kuntani kuluttajaneuvojalle ja sielläkin levittelivät käsijään.
Pitäsi ottaa imeisesti yhteyttä ECC:hen, joka vastaa kuluttaja asioista eu tasolla...
Tässähän alkaa jopa turhautumaan...
 
Ylös Bottom