Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero @ Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arttuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Joo, no kyllä ne mullekin lupailivat levyn lähettää 28.5.2008. Ei oo näkyny...

Vielä päivitystä sen verran, että aikani pommitettuani heidän tukeaan, lupasivat lähettää levyn.
Toivottavasti tällä kertaa oikeasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Jeps eli tänään 17.7 tuli peli. En ole ehtinyt vielä testaamaan, mutta tuntuu oudolta, että lähettivät muovissa olevan kappaleen. Eli nyt löytyy ylimääräinen kotelo, mutta vaikuttaa siltä, että lähettämäni pelilevy on kadonnut jonnekkin tai tietoni eivät menneet perille. But who cares, sainpahan In Stereo GH:n :)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Päivitellään tilannetta vielä, että tänään sitten sain korjatun levyn takaisin. Aikaahan tähän meni rouheat 3kk. Ainakin nyt GH kuulostaa paremmalta, mutt tuskin ottaisin samaa rumbaa uusiksi.
Toivottvasti sama ei toistu GH 4:n kanssa:)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Tänään lähti levy alankomaita kohti. saas nähdä minkälainen prosessi täsätä tulee kun näin matti myöhäisenä on asialla. Olisiko kenelläkään heittää sitä activisionin sähköposti osoitetta jos tässä jossain vaiheessa joutuu ruveta kovistelemaan sitä porukkaa??

8.8 Tuli viesti että olivat saaneet lähetyksen ja tarkastavat vielä levyn....
12.8 Sanoivat että vaihtolevy on lähetetty ja vie aikaa n. 4 viikkoa postista riippuen, eli saas nähdä miten käy.....

He hee tänään siis 22.8 saapui uusi GH3 Alankomaista.... Tais olla suurin ruuhka ohi, kun ei nyt kauhean kauaa minun mielestäni kestänys tuo "vaihtorulianssi". Jäi ihan hyvä kuva tuosta activisionin hommasta. Ei muuta kun matti myöhäiset nyt vauhdilla postittamaan mono äänilä varustettuja GH3....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Onko muilla ollut semmoista ongelmaa että kun näpäyttää sitä mustaa namikkaa vähän kovempaa alas, niin se soittaa sen myös ylöspäin ja tästä johtuen tulee sitten virheitä. Mulla tulee tosi herkästä tommosia, pitää oikein varovasti näppäillä.

Jos tuo ei ole tavallista, niin menisiköhän se kitara takuuseen kyseisen vian takia?
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Onko muilla ollut semmoista ongelmaa että kun näpäyttää sitä mustaa namikkaa vähän kovempaa alas, niin se soittaa sen myös ylöspäin ja tästä johtuen tulee sitten virheitä. Mulla tulee tosi herkästä tommosia, pitää oikein varovasti näppäillä.

Jos tuo ei ole tavallista, niin menisiköhän se kitara takuuseen kyseisen vian takia?

eipä tuo kyllä normaalilta kuulosta. pitäisi voida kovempaakin täppäilee :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Sellainen kysymys, että tuliko se maili missä oli se tulostettava lappu saman tien? Sen jälkeen kun olin rekisteröitynyt, ruutuun tuli viesti että parin minuutin päästä tulee. Oletin että se on siis automaattinen viesti ja tulee heti. Nyt siitä on kuitenkin jo pari tuntia... Minulla on sähköpostiosoite jossa on neljä kirjainta viimeisessä osassa (.info) joten joskus nämä automaagit eivät sitä hyväksy...
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Sellainen kysymys, että tuliko se maili missä oli se tulostettava lappu saman tien? Sen jälkeen kun olin rekisteröitynyt, ruutuun tuli viesti että parin minuutin päästä tulee. Oletin että se on siis automaattinen viesti ja tulee heti. Nyt siitä on kuitenkin jo pari tuntia... Minulla on sähköpostiosoite jossa on neljä kirjainta viimeisessä osassa (.info) joten joskus nämä automaagit eivät sitä hyväksy...

Itse itselleni vastaten, jotain ne oli kämmänny, kokeilin toisella spostilla niin heti tuli ohjeet. Niin, jos joku muukin vielä aikoo vaihtaa, niin deadline taitaa olla 31.8 ainakin sivuston mukaan...

22.8 lähti cd-levy postissa.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Taitaa olla tänään viimeisiä hetkiä lähettää levyä matkaan. Itse uskalsin pistää levyni kohti Hollantia kun postin setä sanoi että "kyllä tämä nyt ennen viikonloppua sinne ehtii."

Minun tuurillani levy on siellä maanantaina ja Activision sanoo että "Hei, aikaraja meni eilen sunnuntain umpeen."
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Kylläpä nyt tuli kumma homma..... Lähetin tuossa elokuun alussa pelini vaihtoon ja sain uuden tilalle saman kuun lopulla. Mielestäni homma toimi moitteettomasti, mutta nyt se aurinko sitten paistaa kunnolla risukasaan. tänään tsekatessani postilaatikon oli sinne ilmestynyt pehmustettu kirjekuori jossa näkyi olevan alankomaiden tarra. Ylläri, ylläri sieltähän tuli sitten jo toinen vaihtolevy ja vieläpä ilman mitään vonkaamista. Ei joudu muuta sanomaan kun kyllä se activision osaa hommansa.... Toivottavasti kukaan kotimaan heebo ei ole jäänyt ilman omaansa...

Niin ja onkohan kenellekkään muulle tapahtunut vastaavaa?????
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Mie voisin ehkä ostaa joltain ylimääräisen korjatun version. Tainut jo lähetysaika mennä umpeen?
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Hmm vois joku tehdä tuolle Guitar Hero World Tourille kans oman ketjun nii sais siitäki pälistä :D
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Kaippa tuosta voi tässäkin pälistä, ja täpistä. Voihan tuon otsikon käsittää niinkin että koskettaa kaikkia sarjan Wiille julkaistuja pelejä.

Selkeästi peli jota on pitkästä aikaa todella odottamalla odottanut. Luulen että ensimmäiset peliviikot tulee menemään pelkästään rumpujen "soittamisen" opetteluun. Biisilistakin näyttää lupaavalta vaikka sen jälkeen kun Foo Fightersin Everlongin mukana olo varmistui on oikeastaan ollut ihan sama, pelkästään sen biisin soittamisesta maksaisi kaiken sen hunajan mitä tuo paketti nyt tulee maksamaankaan. Jimmy Eat Worldin ja Rise Againstin mukana olo lämmittää myös reippaasti. Mahdollisuus tehdä itse biisejä kuulostaa myös hienolta lisältä mutta jotenkin fiilis ettei niitä kauaa jaksaa nyplätä ja viilata.

T-O-D-E-L-L-A mielenkiintoinen peli kuitenkin tulee olemaan. Toivon vaan että rummut kestää paukuttelun kauemmin kuin viikon pari ja luvattu DLC pitää paikkaansa ja äänet ei tule ulos monona. Pakko olla vähän skeptinen kuitenkin, vaikka niin täydelliseltä kuulostaakin..
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Muuten tosi kiva tarjous, mutta valitettavasti meillä Oulussa ei taida olla kyseistä liikettä. :mad:
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

No niin.
Lähdin Prismasta hakemaan uutta PS2 ohjainta illan Faceoff 99 turnausta varten.
Samalla mukaan tarttui Wii:lle Guitar Hero III paketti kahdella kitaralla hintaan 99,90 euroa.

Vaikuttaa parin biisn jälkeen mukavalta peliltä :)
 
Ylös Bottom