Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulisko joku nyt pelamaan world touria? vai onko tälle edes pelaajia?
Vieläkös pelaat? Just lopetin mutta kaippa hetkeksi voisi palata. Netti vähän pätkinyt mutta koitetaas jos jotain onnistuu. Rummut tuossa sopivasti esillä että itse varmaan niillä mieluiten pelailisin.
Noniin thanks, ihan hyvät pelit.
Rebel Yellin jälkeen aina kädet niin hapoilla että siihen oli hyvä tältä erää lopettaa. :I
Seuravalla kerrala vois ottaa Pro Face-offia kitaralla?
Heh joo mikäs siinä, kaikki käy. Ja kyllähän tuo nyt rummuilla hardilla jo alkaa sujumaan noissa kuitenkin suht helpoissa biiseissä. La Bambassa kyllä takkusi..
Onkos joku saanut ladattua Bruce "Pomo" Springsteenin kappaleet Music Storen kautta?
Mulla ei niitä listassa näy ja mun käsittääkseni piti eilen tulla ladattaviksi.
Wiin Eurooppa-puolen DLC on ollu jo ikuisuuden myöhässä. Ei löydy Music Storesta myöskään esim. Country Packia joka on pitänyt tulla jo joskus 9.1.. Samoin Travis Barker ja Aussie Packit puuttuu.
Tosiaan kaikilla muilla nuo jo on paitsi Euroopan Wii-omistajilla. Eli homma kusee mutta kuulemma sen eteen tehdään töitä että kaikki sieltä kohta esiin ryöpsähtäisi.
Mikä on teidän mielestä paras GuitarHero?Itseni kolme parasta ovat:
1 Guitarhero 1 (ps2)
2 Guitarhero 3 (wii)
3 Guitarhero 2 (ps2)
En nyt oo varma saikone nyt niin ``mahtavasti`` sen liike tunnistimen käytettyy... Siihen vaan että se kitara on langaton ):Eli ei näköjään mitään thredia tälle kukaan ollut tehnyt niin teen sitten itse
Eli Peliplaneetta uutisoi, että Activision aikoo tuoda Guitar Heron Wiille.
Linkki
Kyllä ainakin itselläni pakko-ostos! Oli sen verran hubaa ps2:lla, niin varmasti myös Wiillä. Vieläkun saisivat kun saisivat hyödynnettyä jotenkin mahtavasti liikkeentunnistusta pelissä...