Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero @ Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arttuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Pelasin äsken World Touria ja kävin music studiossa kattomas GH Tunesia ensimmäistä kertaa, huomasin että se tuo paljo lisää pelattavaa peliin :D

Ite kävin lataamassa sieltä kaikkea käyttäjien tekemää musaa canon rockista marion tunnareihin. Kannattaa käydä
Meinasin myöhemmin ite kokeilla tota biisin tekoa, pitää käydä ne opetukset ensin ainakin läpi :D
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Vieläkös pelaat? Just lopetin mutta kaippa hetkeksi voisi palata. Netti vähän pätkinyt mutta koitetaas jos jotain onnistuu. Rummut tuossa sopivasti esillä että itse varmaan niillä mieluiten pelailisin.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Noniin thanks, ihan hyvät pelit. :P

Rebel Yellin jälkeen aina kädet niin hapoilla että siihen oli hyvä tältä erää lopettaa. :I
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Noniin thanks, ihan hyvät pelit. :P

Rebel Yellin jälkeen aina kädet niin hapoilla että siihen oli hyvä tältä erää lopettaa. :I

Joo ihan hauskat pelit oli, nätisti vedit kyllä rummuilla pakko sanoo :o

Seuravalla kerrala vois ottaa Pro Face-offia kitaralla? :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Seuravalla kerrala vois ottaa Pro Face-offia kitaralla? :rolleyes:

Heh joo mikäs siinä, kaikki käy. Ja kyllähän tuo nyt rummuilla hardilla jo alkaa sujumaan noissa kuitenkin suht helpoissa biiseissä. La Bambassa kyllä takkusi..
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Onkos joku saanut ladattua Bruce "Pomo" Springsteenin kappaleet Music Storen kautta?

Mulla ei niitä listassa näy ja mun käsittääkseni piti eilen tulla ladattaviksi.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Mikä on teidän mielestä paras GuitarHero?Itseni kolme parasta ovat:
1 Guitarhero 1 (ps2)
2 Guitarhero 3 (wii)
3 Guitarhero 2 (ps2)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

1. World Tour (wii)
2. Legends of Rock (ps2)
3. GH 1 (ps2)

kakkosessa on tehty melko vaikeesti pull offit ja hammer onit joten jätän sen pois, ykkösessä niitä ei ole ollenkaan, osittain hyvä asia :o
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Onkos joku saanut ladattua Bruce "Pomo" Springsteenin kappaleet Music Storen kautta?

Mulla ei niitä listassa näy ja mun käsittääkseni piti eilen tulla ladattaviksi.

Wiin Eurooppa-puolen DLC on ollu jo ikuisuuden myöhässä. Ei löydy Music Storesta myöskään esim. Country Packia joka on pitänyt tulla jo joskus 9.1.. Samoin Travis Barker ja Aussie Packit puuttuu.

Tosiaan kaikilla muilla nuo jo on paitsi Euroopan Wii-omistajilla. Eli homma kusee mutta kuulemma sen eteen tehdään töitä että kaikki sieltä kohta esiin ryöpsähtäisi.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Wiin Eurooppa-puolen DLC on ollu jo ikuisuuden myöhässä. Ei löydy Music Storesta myöskään esim. Country Packia joka on pitänyt tulla jo joskus 9.1.. Samoin Travis Barker ja Aussie Packit puuttuu.

Tosiaan kaikilla muilla nuo jo on paitsi Euroopan Wii-omistajilla. Eli homma kusee mutta kuulemma sen eteen tehdään töitä että kaikki sieltä kohta esiin ryöpsähtäisi.

Päivitystä tuohon. Tänään ovat ilmeisesti saaneet ladattavaksi kaiken lykättyä. Hakekaapa omanne ilmaiset Springsteenit.

Rummuttelijoille voi myös huoletta Travis Barkerin packia suositella..
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Mikä on teidän mielestä paras GuitarHero?Itseni kolme parasta ovat:
1 Guitarhero 1 (ps2)
2 Guitarhero 3 (wii)
3 Guitarhero 2 (ps2)

GH2 ja 80´s on osat joiden puolesta liputan. Ykkösessä oli se nuottien ajoitus jotenkin naurettavan pikkutarkkaa ja Kolmonen olikin sitten jo täyttä tuubaa.
Miksi biisiin pitää lisätä "ylimääräisiä" nuotteja vain vaikeustason nostamiseksi?
(siis tarkoitan nuotteja joita ei ole alkuperäisessä sävellyksessä)
Ja muutenkin Harmonix:in aikaiset osat keskitty enemmän biiseihin mitä oli "kiva soittaa", ei biiseihin mitä kuulisit varmaan radiostakin jo tarpeeksi.

Ja mitä siihen world touriin tulee...
No sanon vaan sen että mielummin tungen rahani Rock Bandin lisäbiiseihin kun tuohon pökäleeseen. :p
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Kuinkas tuossa netinkautta pelattavassa kaksinpelissä, kuinka nopealla nettiliittymällä se toimii kunnolla GH 3:sessa? Minulla on 1-megan liittymä, ja pari biisiä välillä onnistuu, mutta sitten rupeaa pätkimään ja katkaisee pelin. Eli paljon nopeutta pitäisi olla että toimii kunnolla?
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Eli ei näköjään mitään thredia tälle kukaan ollut tehnyt niin teen sitten itse :)

Eli Peliplaneetta uutisoi, että Activision aikoo tuoda Guitar Heron Wiille.
Linkki

Kyllä ainakin itselläni pakko-ostos! Oli sen verran hubaa ps2:lla, niin varmasti myös Wiillä. Vieläkun saisivat kun saisivat hyödynnettyä jotenkin mahtavasti liikkeentunnistusta pelissä...
En nyt oo varma saikone nyt niin ``mahtavasti`` sen liike tunnistimen käytettyy... Siihen vaan että se kitara on langaton ):
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Varmaan tyhmä kysymys ja käsitelty jo aikaisemmin, mutta toimiihan GH: World tourin kitara myös GH: Legents of rockin kanssa? :confused:
 
Ylös Bottom