Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Miten muuten noita pitkiä säveliä soitetaan rummuilla? Ärsyttää, kun ne stoppaa mulla heti :(
Jos semmoinen pikku pitkä niin riittää hakkaa kapulalla ja pitää se siinä tai helvetin pitkä kyseessä hakat kahdella kapulalla jatkuvasti sitä kohtaa johon se pitkä tulee esim lautanen. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Jos semmoinen pikku pitkä niin riittää hakkaa kapulalla ja pitää se siinä tai helvetin pitkä kyseessä hakat kahdella kapulalla jatkuvasti sitä kohtaa johon se pitkä tulee esim lautanen. ;)
Ok, kiitos.

Itselläni tuntuu myös olevan jotain pikku häikkää noiden rumpujen kanssa. Esimerkiksi jos pitäisi soittaa punainen ja keltainen samaan aikaan ja teen niin, niin peli ei aina rekisteröi sitä toista lyöntiä. No, melko pikku vika eikä se kauheasti haittaa, mutta toivottavasti tuo korjataan jollakin päivityksellä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Rummut sujuvat mediumilla jo todella hyvin ja jotkut biisit myös hardilla. Otti päähän, kun menin rummuilla "The Day That Never Comesia" Hardilla ja failaan ihan lopussa; pääsin 89% läpi :D Tuo bassorummun paikuttaminen lisääntyy todella paljon mediumin ja hardin välillä ja se on juuri se asia, jota en oikein osaa vielä.

Jees sama täällä. Koordinaatiokyky riittää tohon rumpujen hakkaamiseen mutta tosiaan bassorumpu on vaikee pistää aina sinne väleihin. Mutta kyl sitä täytyy nyt ronskisti alottaa hardilla.

Ok, kiitos.

Itselläni tuntuu myös olevan jotain pikku häikkää noiden rumpujen kanssa. Esimerkiksi jos pitäisi soittaa punainen ja keltainen samaan aikaan ja teen niin, niin peli ei aina rekisteröi sitä toista lyöntiä. No, melko pikku vika eikä se kauheasti haittaa, mutta toivottavasti tuo korjataan jollakin päivityksellä.

Vika on tosiaan itse rummuissa, ei noita päivityksillä hoideta...
Jos rupee enemmän haittaan, niin pistäs tulemaan tuola Red Octanelta MIDI USB -kaapeli. Mulla menee hiljalleen hermo tohon punaseen rumpuun, toiv. ei kauaa kestä sen kaapelin tuleminen...
IMO noita vikoja ei saisi aliarvioida huolettomalla "ei se erityisemmin haittaa"-kommentilla, koska se on äärimmäisen ärsyttävää, kun päästetään 'viallisia' (onneksi korjattavissa olevia) tuotteita myyntiin, ja jos ne vioistakin huolimatta saa hyvän vastaanoton ja "kelpaa mulle"-kommentteja, ei se ainakaan lisää tuottajien innostusta ostaa jokaiselle pelin ostaneelle ylimääräistä kaapelia tms.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Sen verran kokemuksia tuosta virityksestä, että eilen tunetettiin oma setti kaapista löytyneellä midi-usb-palikalla (onnistuu siis ihan standardikamalla) ja rummut toimi sen jälkeen huomattavasti paremmin; paketista otettuna sensitivityt on suoraan sanottuna aivan metsässä. Nyt sain ainakin rytmitestistä eli Rebel Yellistä hardilla 98%. Tuntuu siltä, että satunnaisia nuotteja tippuu vielä muistakin kuin omista syistä eli esim. tuota teippikikkaa kannattanee vielä kokeilla virityksen lisäksi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

V*ttu Saat*na:mad::mad::

Perjantaina hain oman setin PS3:lle. Illalla virittelin rummut ja sen jälkeen OHO kitara sattuikin olemaan Wiille tarkoitettu. NO, ajan 30 km helsinkiin vaihtamaan kitaran ja tietty takas. Kotona vasta tunnin kikkailun jälkeen saan vehkeet toimimaan ( rummut ei meinannut tunnistaa pleikkaa).

Onnellisena pelaan 20 minsaa ja totean hyvä ostos. Lauantaina muiden kiireiden takia en päässyt pelailemaan. Sunnuntaina klo 15:30 vaimoni kanssa kokeilemme pelaa, JA KAS oranssi juttu (siis mihin lyödään) ei toimi! Auto alle ja helsinkiin vaihtamaan koko bundlen. Ystävällinen myyjä vaihtaa setin ja onneksi kysyin voisiko hän vilkaista laatikkoon. YLLÄTYS yllätys Wiin kitara :)

Kotona uuden setin viritys sujui ongelmitta ja ei kun soittamaan. Tässä vaiheessa kerrottakoon että v*tutuksen käyrä tuli täyteen. SININEN jutska (siis mihin lyödään ) EI TOIMI.

J*MALAUTA Activision.


Pahoittelen kielen käyttöä, mutta nyt V*TuTTaa
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

V*ttu Saat*na:mad::mad::

Perjantaina hain oman setin PS3:lle. Illalla virittelin rummut ja sen jälkeen OHO kitara sattuikin olemaan Wiille tarkoitettu. NO, ajan 30 km helsinkiin vaihtamaan kitaran ja tietty takas. Kotona vasta tunnin kikkailun jälkeen saan vehkeet toimimaan ( rummut ei meinannut tunnistaa pleikkaa).

Onnellisena pelaan 20 minsaa ja totean hyvä ostos. Lauantaina muiden kiireiden takia en päässyt pelailemaan. Sunnuntaina klo 15:30 vaimoni kanssa kokeilemme pelaa, JA KAS oranssi juttu (siis mihin lyödään) ei toimi! Auto alle ja helsinkiin vaihtamaan koko bundlen. Ystävällinen myyjä vaihtaa setin ja onneksi kysyin voisiko hän vilkaista laatikkoon. YLLÄTYS yllätys Wiin kitara :)

Kotona uuden setin viritys sujui ongelmitta ja ei kun soittamaan. Tässä vaiheessa kerrottakoon että v*tutuksen käyrä tuli täyteen. SININEN jutska (siis mihin lyödään ) EI TOIMI.

J*MALAUTA Activision.


Pahoittelen kielen käyttöä, mutta nyt V*TuTTaa

Noniin...mitä tähänkin nyt voi sit enään mitään sanoa...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Voitko sanoa onko Onlinessa frendilistaa tai vastaavaa?

Itse, itselleni vastaten. Kyllä.
Pelissä voi lähetää kutsun kaverille, viestin muodossa.

Tuleeko kutsu ainoastaan vastaanotettuihin viesteihin (xmb:ssä), vai näkyykö ilmoitus kutsusta pelin aikana? Vaikuttaa hieman kömpelöltä, mutta parempi se kuin ei mitään.
Yritin sieltä GHTunesista ladata biisiä, mutta tuli vain jotain erroria. Muilla vastaavaa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Teinpä tuossa häxörii rummuille.... Ihan ekana testasin midi piuhalla sensitive säätöä... eihän se auttanut mitään. Sen jälkeen tein teippi kikkailun sensorin päälle ja sekään ei paljoa auttanut.... mutta sen sijaan tämmöisen jäätelöpuikko kikan löysin ja johan alkoi vörkkimään. Suosittelen itse tuota jos muillakin on sama ongelma.

http://www.youtube.com/watch?v=O3vNx-b9qHo
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Muistaakseni paketin mukana tuli lista mitä paketti sisältää. Kannattaa tarkistaa että kaikki usb-palikat (2 kpl) on paketissa.

Kannattaa myös varmistaa että oikea palikka on valittuna kulloinkin valittuun ohjaimeen, kitaralle omansa ja rummuille omansa. Voi laittaa esmes rumpujen palikan ja sen perään kitaraohjaimen palikan.

Jos on ongelmia tietyn ohjaimen liittämisen kanssa niin kannattaa laittaa vain sen palikka kiinni koneeseen ja yrittää parittaa laitteet. Yleensä pitäisi mennä niin että palikka kiinni, painaa palikasta nappia ja sen jälkeen painaa ohjain päälle PS-napista.

Jos paritus ei mitenkään toimi, niin voi olla että vika on joko ohjaimessa tai palikassa.

Kiitoksia vinkeistä, kaikkia tosiaan kokeiltu mutta ei vain suostu kitara pariutumaan. Rummut ja mikki toimivat vaikka ne pistäisi tuohon kitaran palikkaan kiinni, joten taitaa olla vika itse kitarassa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Teinpä tuossa häxörii rummuille.... Ihan ekana testasin midi piuhalla sensitive säätöä... eihän se auttanut mitään. Sen jälkeen tein teippi kikkailun sensorin päälle ja sekään ei paljoa auttanut.... mutta sen sijaan tämmöisen jäätelöpuikko kikan löysin ja johan alkoi vörkkimään. Suosittelen itse tuota jos muillakin on sama ongelma.

http://www.youtube.com/watch?v=O3vNx-b9qHo


Kiitos tiedosta. Ehkä pitäisi kokeilla noita ns. "pirkanniksikeinoja" :p

Toisaalta maksavana kuluttajana, minun EI pitäisi viritellä upouutta laitetta jätskipuikoilla. Varsinkin puoli tuntia oston jälkeen. Tätä voisi verrata siihen, että kun ostat uuden auton ja ostohetkellä myyjä kertoo sinulle. Kun lähet kaupasta, aja suoraan korjaamolle, koska autosta puuttuu jarrut:rolleyes:

Ainiiin. Kaupasta, josta ostin bundlen kerrottiin että lähes joka kolmannessa paketissa on ollut jotain vikaa. Kuulemma maailman laajuinen ongelma.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

mikäs mikäs ku mulla on ainaki kappaleet hardilla ja expertillä samanlaisia??
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

mikäs mikäs ku mulla on ainaki kappaleet hardilla ja expertillä samanlaisia??

Jos puhut rummuista, niin katsohan tarkemmin :) Totta on, että jo hardilla, soitto onneksi muistuttaa jo paljon oikeaa rumpalointia, mutta ainakin bassopedalin polkasut lisääntyy selvästi Hard -> expert. Expertillä bassoa poljetaan kuten oikeastikin, hardilla jää vielä noin puolet polkasuista väliin, joka helpottaa huomattavasti soittamista. Lisäksi expert sakottaa ankarammin virheistä, eli viisari vilahtaa punaiselle ennenku huomaakaan.
 
Ylös Bottom