Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Nopeuskin taitaa vaihtua...?

No tuota, biisin tempoa ei tietenkään mihinkään muuteta, mutta toki saattaa olla, että lyöntejä tulee lisää samassa ajassa, eli siinä mielessä nopeus ikäänkuin lisäääntyy :) Tosin hardilla alkaa kyllä jo esim haikka olemaan ihan täysillä mukana, eli suurimmat erot oon huomannut juurikin bassossa.

Apropoo, joku virallisilla rock band forumeilla sanoo, että PS3 RB2 patchi GHWT rummuille olisi tullut jakoon:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=101879

Missään muualla tosin ei ole tosta ehtinyt vielä olla juttua, eli jättäkää toistaiseksi vielä semmonen varaus, että kaveri puhuu satuja :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Viikonloppu soiteltu ja aivan hyvät fiilikset. Kotona ei tietty täysillä viitsi vetää varsinkaan laulua, naapurit tykkää varmasti. Lisää ladattavaa tähän voisi tulla. Metallicann levyltä voisi pari biisiä ottaa mutta eipä tuota näkyny kuin koko lättynä ladattavana. Jenkkistoressakaan ei paljoa ollut enempää vaihtoehtoja. Pitää joku viikonloppu lähteä jonnekkin mökille ja kunnon äänentoisto mukana, pääsee revittelemään täysillä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Lisään oman valitukseni joukkoon. Kaikki muu toimii paitsi kitara. Keltaista frettiä painaessa myös punainen väittää olevansa painettuna.
60 kilsaa/suunta ei jaksais lähteä kitaraa vaihtamaan. Vois yrittää purkailla tuon ja katsella, et josko sille osais itse tehdä jotain.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

tänään tuli tuo USB-MIDI johto meikäläiselle, en siis tilannut sitä red octanen versioo vaan muilla keinoin hommasin :P

homma pelittää juukelin paljon paremmin kuin ennen tuota säätöä, punainen rumpu ottaa joka iskun nätisti ja keltainenkaan ei ota random tuplahittiä. Normirummuttelu siis toimii eri hyvin, mutta yksi asia mikä ei ihan täysin korjaantunut oli se että en saanut tuotua rumpujen herkkyyttä sellaiselle alueelle että oma "kova" lyönti vastaisi myös pelissä sitä maksimilyöntiä.. sen huomaa music studiossa kun painaa rumpuohjaimesta kolmio neliö risti ja ympyrä ja vertaa niitä omiin lyönteihin niin hieman kovemmaltahan ne kuulostaa.. ehkä tuon saa korjattua jos avaa koko paskan ja laittaa anturit paremmin paikalleen, mutta se saa odottaa vielä siihen asti että alkaa mennä expertillä biisit :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

On tässä pelissä enemmän meininkiä ja eloa edellisiin osiin verrattuna. Lavalla tapahtuu ja yleisökin laulaa mukana. Kunnon keikkafiilis päällä :D

Jotain hyvää niin huonoakin, nimittäin tuon kitaran nappien sijoittelussa. Kun yritän tähtienergian laittaa päälle napista niin vahingossa tulee aina painettua start-nappi. Mikähän siinä on ollut ideana että start ja select on pitänyt sijoittaa tuon tähtienergian viereen? Edelleenkin tähtienergia aktivoituu liian helposti liikkeentunnistuksella.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Edelleenkin tähtienergia aktivoituu liian helposti liikkeentunnistuksella.
Olenkohan itse saanut sitten jonkun maanantaikappaleen, koska minun kitaraohjaimella se ei aktivoidu oikeastaan ollenkaan liikkeentunnistuksella. On pitänyt opetella painamaan tuosta selectistä se päälle...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Olenkohan itse saanut sitten jonkun maanantaikappaleen, koska minun kitaraohjaimella se ei aktivoidu oikeastaan ollenkaan liikkeentunnistuksella. On pitänyt opetella painamaan tuosta selectistä se päälle...

Asetuksistahan sen saa valittua onko liikkeentunnistuksella vai ei.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Olenkohan itse saanut sitten jonkun maanantaikappaleen, koska minun kitaraohjaimella se ei aktivoidu oikeastaan ollenkaan liikkeentunnistuksella. On pitänyt opetella painamaan tuosta selectistä se päälle...

Samaa mietin itsekin. Eli pitääpä huomenissa soitella GSään.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Kertokaapa ammattirumpalit että millaisella hemmetin tuolilla noita kannattaisi hakata? Kaksi / kolme Metallican rallia hardilla saa jalan huutamaan hallelujaa ja on pakko laittaa peli pauselle ettei paikat irtoa.. Jalat nyt ei ole mitään haperoa, joten vaikea uskoa kunnon olevan avainkysymys.. Olis mukava soitella lisää mutta kun mutta kun tekee kipiää.. :o
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Kertokaapa ammattirumpalit että millaisella hemmetin tuolilla noita kannattaisi hakata? Kaksi / kolme Metallican rallia hardilla saa jalan huutamaan hallelujaa ja on pakko laittaa peli pauselle ettei paikat irtoa.. Jalat nyt ei ole mitään haperoa, joten vaikea uskoa kunnon olevan avainkysymys.. Olis mukava soitella lisää mutta kun mutta kun tekee kipiää.. :o

Ite vedän ihan normi keittiöpenkillä. (On onneksi jonkinlaiset pehmusteet) :) Kyllä se jalka tottuu, mitä enemmän soittelee..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Apropoo, joku virallisilla rock band forumeilla sanoo, että PS3 RB2 patchi GHWT rummuille olisi tullut jakoon:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=101879

Missään muualla tosin ei ole tosta ehtinyt vielä olla juttua, eli jättäkää toistaiseksi vielä semmonen varaus, että kaveri puhuu satuja :)

Todella hyvä asia jos on tullut, sittenhän voi tosiaan ostaa RB2:n pelkän pelin jahka ilmestyy :)

Tänään tavotteena päästä Hot for Teacher expertillä läpi rummuilla :D
Ekalla yrityksellä 9%, sitten apaut 15% ja ehkä 5-9 yrityksen jälkeen 38%, ja se on tällä hetkellä paras.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Kertokaapa ammattirumpalit että millaisella hemmetin tuolilla noita kannattaisi hakata? Kaksi / kolme Metallican rallia hardilla saa jalan huutamaan hallelujaa ja on pakko laittaa peli pauselle ettei paikat irtoa.. Jalat nyt ei ole mitään haperoa, joten vaikea uskoa kunnon olevan avainkysymys.. Olis mukava soitella lisää mutta kun mutta kun tekee kipiää.. :o

kyllä se on kuntokysymys.. ;) Iha sama millä penkillä soittaa jos ei ole jalka/nilkka tottunut bassorummutteluun niin aika äkkiä se on puutunut.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

kyllä se on kuntokysymys.. ;) Iha sama millä penkillä soittaa jos ei ole jalka/nilkka tottunut bassorummutteluun niin aika äkkiä se on puutunut.
Hyvä huomata, etten ole porukan ainoa heikkonilkkainen. Jo normal-tason rummuttelu saa nilkan hyvin nopeasti kipeäksi. Ilmiö vain korostui, kun menin kokeilemaan Beginner-tason rummuttelua; siinä ei soitettu yhtään mitään muuta kuin bassoa, mutta sitä pumpattiinkin sitten käytännössä oikeaan tahtiin biisin alusta loppuun!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Hyvä huomata, etten ole porukan ainoa heikkonilkkainen. Jo normal-tason rummuttelu saa nilkan hyvin nopeasti kipeäksi. Ilmiö vain korostui, kun menin kokeilemaan Beginner-tason rummuttelua; siinä ei soitettu yhtään mitään muuta kuin bassoa, mutta sitä pumpattiinkin sitten käytännössä oikeaan tahtiin biisin alusta loppuun!

Eikös beginnerillä riitä mikä tahansa osuma rumpuihin, ei tarvitse siis välttämättä jalalla polkea koko aikaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Eikös beginnerillä riitä mikä tahansa osuma rumpuihin, ei tarvitse siis välttämättä jalalla polkea koko aikaa.
Ai niinkö se meneekin? :D Sitä ei mulle kukaan kertonut, vaan paukutin bassoa koko kipaleen ajan. Ajattelinkin, että onpa harvinaisen tyhmä moodi se beginner.

(Sivuhuomautuksena siis mainittakoon, että mulla ei peliä ole, vaan pelasin sitä muualla.)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Jos puhut rummuista, niin katsohan tarkemmin :) Totta on, että jo hardilla, soitto onneksi muistuttaa jo paljon oikeaa rumpalointia, mutta ainakin bassopedalin polkasut lisääntyy selvästi Hard -> expert. Expertillä bassoa poljetaan kuten oikeastikin, hardilla jää vielä noin puolet polkasuista väliin, joka helpottaa huomattavasti soittamista. Lisäksi expert sakottaa ankarammin virheistä, eli viisari vilahtaa punaiselle ennenku huomaakaan.

Kitaraa tarkoitin, en oo montaa kappaletta expertillä kokeillut mut vaikkapa tuo eka (livin on a preyer) täsmälleen samat nuotit samoissa kohdissa kun hardilla!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

No tuota, biisin tempoa ei tietenkään mihinkään muuteta, mutta toki saattaa olla, että lyöntejä tulee lisää samassa ajassa, eli siinä mielessä nopeus ikäänkuin lisäääntyy :) Tosin hardilla alkaa kyllä jo esim haikka olemaan ihan täysillä mukana, eli suurimmat erot oon huomannut juurikin bassossa.

Apropoo, joku virallisilla rock band forumeilla sanoo, että PS3 RB2 patchi GHWT rummuille olisi tullut jakoon:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=101879

Missään muualla tosin ei ole tosta ehtinyt vielä olla juttua, eli jättäkää toistaiseksi vielä semmonen varaus, että kaveri puhuu satuja :)

Siis se nopeus muuttuu niin että ne nappulat alkaa viliseen siinä nopeemmin ja tarvitaan enemmän reaktiokykyä.....
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Mites auttaako tuo midi-usb piuha tuohon ongelmaan ku mulla on sillain et jos soittaa vihreetä nopeeta tai kovaa (mulla virveli ku pelaan lefty-flipillä) niin tulee oranssi lautanen samalla? Ärsyttää ku menee biiseissä perseelleen monesti ton takia.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Ootteko huomanneet, että kitaran äänet katoaa joskus hetkeksi, vaikka soittaisi oikein.

Pieni, mutta ärsyttävä bugi.

Kertokaapa ammattirumpalit että millaisella hemmetin tuolilla noita kannattaisi hakata? Kaksi / kolme Metallican rallia hardilla saa jalan huutamaan hallelujaa ja on pakko laittaa peli pauselle ettei paikat irtoa.. Jalat nyt ei ole mitään haperoa, joten vaikea uskoa kunnon olevan avainkysymys.. Olis mukava soitella lisää mutta kun mutta kun tekee kipiää.. :o
Itse vedän pianopenkillä. Mukavan pehmeä ja hyvä korkeus.

Ihan oikea rumpupenkkihän olisi tietysti paras, mutta kyllä tälläkin pystyy hakkamaan Metallicaa Hardilla :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Ootteko huomanneet, että kitaran äänet katoaa joskus hetkeksi, vaikka soittaisi oikein.

Pieni, mutta ärsyttävä bugi.

Jep, näin käy joskus jos itse kusen homman :D

Toinen ongelma jonka olen huomannut on että äänet alkaa rätiseen joskus, ja tähän auttaa pelin uudelleen käynnistys.
 
Ylös Bottom