Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Onko Storessa Gh3 demo, vai puhutaanko nytten Aerosmith - demosta?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mun mielestä eilen olin näkevinään (USA:n) storesta GH3 demon

EDIT: Ei, kun Aerosmith se oli
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

On kyllä melkein varma hankinta tämä World Tour. Niin makealta peliltä kuullostaa. :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

No pääsinpä tänään pelaamaan jo kyseistä peliä :cool: Pan vision järjesti jälleenmyyjä tms tilaisuuden tänään ni pääs vähän fiilistelemään. Rummut vaikutti tosi mukavilta ja pääs tämmönen noviisikin heti vauhtiin mukaan :D Hyvältä vaikutti ja paketti meni hankintalistalle! :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

No pääsinpä tänään pelaamaan jo kyseistä peliä :cool: Pan vision järjesti jälleenmyyjä tms tilaisuuden tänään ni pääs vähän fiilistelemään. Rummut vaikutti tosi mukavilta ja pääs tämmönen noviisikin heti vauhtiin mukaan :D Hyvältä vaikutti ja paketti meni hankintalistalle! :p
Onnekas. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mortali,
Miltä vaikuttu rumpujen pedaali?? Oliko jämäkkä + pysyi maassa eilä lipsunut? Oliko hinnasta puhetta.. jääkö hinta siihen 210-250? Gamestop varmaa myy kalleimmalla hinnalla mutta sinne voi taas viedä pelejä vaihdossa et sieltä varmaa joutuu pelin hankkimaan. Ei ainakaan tarvii pelätä et tuleeko postissa rikkinäisiä laitteita.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Helvetti kun se Light My Fire ois periaatteessa laakista jo myyny tän pelin mulle, on vaan niin kova kappale, mutta kun ei niin ei...
No onhan tuolla muitaki hyviä kappaleita, mutta pitää nyt kattoa vielä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Jeps :) Samassa tilaisuudessa tuli testattua tämä ja tosi hyvältähän se vaikutti. Tosin kyseessä oli xbox360 versio, mutta luulisi, että melkolailla samaa kauraa ps3 version kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Pedaali toimi mielestäni niin kuin pitikin, omaan mieleen tarpeeksi jämäkkä ja pysyi kyllä hyvin jalan alla paikoillaan... Eiköhän se ole aikapitkälti alustasta kiinni.. Hinnasta ei kerinny ees kysellä ku pääs hakkaa rumpuja, unohtui kaikki muu :D


Mortali,
Miltä vaikuttu rumpujen pedaali?? Oliko jämäkkä + pysyi maassa eilä lipsunut? Oliko hinnasta puhetta.. jääkö hinta siihen 210-250? Gamestop varmaa myy kalleimmalla hinnalla mutta sinne voi taas viedä pelejä vaihdossa et sieltä varmaa joutuu pelin hankkimaan. Ei ainakaan tarvii pelätä et tuleeko postissa rikkinäisiä laitteita.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mortali,
ok.. kiva kuulla. Soititteko pelkkiä kappaleita vai kokeilitteko studiota?
Toiv. pelissä pääsis jammailemaan esim mp3 mukana mutta sitä mahd. tuskin on.

Biisilistasta sen verran et kaikkia ei voi millää miellyttää. Itse kuuntelin noi kaikki biisit mitä peliin tulee ja siellä oli paljon tuntemattomia hyviä ja erikoisia biisejä joita ei välttämättä muuten kuuntelis mutta varmasti hauska soittaa. Mulle periaatteessa "riittää" että pääsee paukuttamaan metallican uutta levyä rummuilla. :D Saa nähdä mitä vaimo tulee olemaan mieltä. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Ihan pelkkiä biisejä pääsin soittelemaan. Kyllä siinä pelattavaa riittää ja vielä lisää lataamalla noita lisäbiisejä


Mortali,
ok.. kiva kuulla. Soititteko pelkkiä kappaleita vai kokeilitteko studiota?
Toiv. pelissä pääsis jammailemaan esim mp3 mukana mutta sitä mahd. tuskin on.

Biisilistasta sen verran et kaikkia ei voi millää miellyttää. Itse kuuntelin noi kaikki biisit mitä peliin tulee ja siellä oli paljon tuntemattomia hyviä ja erikoisia biisejä joita ei välttämättä muuten kuuntelis mutta varmasti hauska soittaa. Mulle periaatteessa "riittää" että pääsee paukuttamaan metallican uutta levyä rummuilla. :D Saa nähdä mitä vaimo tulee olemaan mieltä. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mortali,
jääkö hinta siihen 210-250? Gamestop varmaa myy kalleimmalla hinnalla mutta sinne voi taas viedä pelejä vaihdossa et sieltä varmaa joutuu pelin hankkimaan.

209 on varmistunut hinta GS:ssä ps3 superbundlelle, joka sisältää kitaran, rummut, mikin ja itse pelin. Kävin heti laittaan varaukseen. Sama hinta oli myös muille uudemmille koneille, ps2-versio muistaakseni joku 185.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

209 on varmistunut hinta GS:ssä ps3 superbundlelle, joka sisältää kitaran, rummut, mikin ja itse pelin. Kävin heti laittaan varaukseen. Sama hinta oli myös muille uudemmille koneille, ps2-versio muistaakseni joku 185.
Tiedätkö kuinka monta peliä pitää tuoda vaihtoon, jotta saisi paketin?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

209 myös GS:ssä?? Suomessa? huh.. muistaakseni ku itse varasin pelin GS:stä, oli se 269 Mutta kai se on sit laskenu. Pitää käydä tarkistaa. Sithä se on iha turha tilata mistää muualta.
Nythän on se tarjous jos ennakkovaraa pelin niin käytetyistä joita vie sinne, saa 20% enemmän hyvitystä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Tiedätkö kuinka monta peliä pitää tuoda vaihtoon, jotta saisi paketin?

Ei ainakaan vielä ollut mitään 10 peliä + 1-tarjousta, ja tuskin tulee. Kaveri on tosiaan duunissa tuossa lafkassa, ja kitisen siltä sisäpiiritietoo aina välillä. Eli I'll keep you posted, jos jotain ihmeellistä tohon tulee. Itekki maksoin vaan sen femman, ihan siltä varalta jos joku vaihtaritarjous tulee jossain vaiheessa. :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Nythän on se tarjous jos ennakkovaraa pelin niin käytetyistä joita vie sinne, saa 20% enemmän hyvitystä.

Juuh, se oli tipahtanu just tosta 269:stä. Ja tuo "20% extraa vaihtopeleistä ennakkovarauksiin"-tarjous on voimassa aina.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Thanks.. Ou jesh! Ilo uutinen. Toiv ei enää nouse hinta. :D
Ja joo jos sulla on sisäpiiri infoo ni latele tänne vaa..
 
Ylös Bottom