Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Sanotaan näin että valinta kannattaa tehdä biisilistan perusteella.

Ilman muuta. Biisilista ja DLC:t tässä ovat kuitenkin tärkeimmät tekijät. Pelimekaniikaltaan ei kovin suuria eroja ole, kyse on enemmän makuasioista ja käyttötarkoituksesta.

Jos tuo soittimien yhteensopivuus saadaan nyt kohdalleen, niin kummankin pelin voi sitten hankkia kohtuuedullisesti kokeiltavaksi.

DLC:ssä RB-peleillä on luonnollisesti reipas etumatka, minkä takia ei kannata vielä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vaikka itse olen RB1/RB2-fani (RB1 kotona, RB2 tilattu), kyllä tämäkin minua kovasti kiinnostaa. Sen verran kiinnostavia biisejä GHWT:n listalta löytyy.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Täytynee käydä lauantaina digiexpossa testaamassa kyseinen peli :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Eilen Digiexpoilla Kojon kanssa soitettiin pari biisiä. Rumpuihin ei uskallettu koskea. Sinällään peli tuntui hyvin perinteiseltä Guitar Herolta, ja uusi kitara oli vähän turhan pitkää whammy-kampea lukuun ottamatta oikeinkin hyvä. Sen sijaan kitaraosuuksiin lisätty "purppura vaakaviiva" hämmensi. Siinä olisi kai vaan pitänyt strummata painamatta mitään nappia. Joko mua neuvottiin väärin tai en vaan osannut, mutta noilla kohdin combot katkesi aina.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Eilen Digiexpoilla Kojon kanssa soitettiin pari biisiä. Rumpuihin ei uskallettu koskea. Sinällään peli tuntui hyvin perinteiseltä Guitar Herolta, ja uusi kitara oli vähän turhan pitkää whammy-kampea lukuun ottamatta oikeinkin hyvä. Sen sijaan kitaraosuuksiin lisätty "purppura vaakaviiva" hämmensi. Siinä olisi kai vaan pitänyt strummata painamatta mitään nappia. Joko mua neuvottiin väärin tai en vaan osannut, mutta noilla kohdin combot katkesi aina.

Varmaan kuitenkin kuulit kun joku paukutti rumpuja niin lähtikö niistä iso mökä?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Varmaan kuitenkin kuulit kun joku paukutti rumpuja niin lähtikö niistä iso mökä?
Siinä Activisionin ständillä se musa pauhasi niin kovaa, etten edes ajatellut rummuista lähtevän mitään varsinaista ääntä. Eli ei ne ainakaan erityisen äänekkäät voineet olla, kun en siinä tilanteessa asiaa mitenkään noteerannut. :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Siinä Activisionin ständillä se musa pauhasi niin kovaa, etten edes ajatellut rummuista lähtevän mitään varsinaista ääntä. Eli ei ne ainakaan erityisen äänekkäät voineet olla, kun en siinä tilanteessa asiaa mitenkään noteerannut. :)

Jep, eiköhän se viimeistään rakkaitten rivitalonaapureitten avulla selviä :p Tosin eipä nuo valittaneet oikeistakaan sähkörummuista.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Eilen Digiexpoilla Kojon kanssa soitettiin pari biisiä. Rumpuihin ei uskallettu koskea. Sinällään peli tuntui hyvin perinteiseltä Guitar Herolta, ja uusi kitara oli vähän turhan pitkää whammy-kampea lukuun ottamatta oikeinkin hyvä. Sen sijaan kitaraosuuksiin lisätty "purppura vaakaviiva" hämmensi. Siinä olisi kai vaan pitänyt strummata painamatta mitään nappia. Joko mua neuvottiin väärin tai en vaan osannut, mutta noilla kohdin combot katkesi aina.

Siis löytyykö kitarallakin noita purppuroja vaakaviivoja, kun aiemmin on kerrottu, että bassolla olisi noita muttei kitarasta ole mitään puhuttu.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Siis löytyykö kitarallakin noita purppuroja vaakaviivoja, kun aiemmin on kerrottu, että bassolla olisi noita muttei kitarasta ole mitään puhuttu.
Eiku joo, bassoahan itse koko ajan soittelin. Eli voi olla, että niitä näkyi vain mulle.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

http://www.youtube.com/watch?v=T-e_tscTutM

GH:WT:n rummuissa toimii tuplapedaali jos sellaisen omaa??. Pitää vaa olla piuhan jakaja et saa kummatkin pedaalit samaan reikään.

Mulle ei tuosta selvinny miten saan normi pedaalin liitettyä tuohon jakajaan. Pitääkö siis ostaa tommonen . Ku en noista sähkörummuista hirveästi tiedä, niin onko tuossa sitten joku paikka johdolle, vai?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Näytti kyllä tosi hauskalta toi peli DigiExpossa, vaikka arvosteluista turpaansa oliski saanut.

Harmi vaan, etteivät päässeet (ainakaan perjantaina) demoamaan GH:WT:tä pelilavalla, mutta hankintaan menee kyllä kaikesta huolimatta.

Gamestopin vaihtotarjouksella tulee tosiaan kuitenkin melkolailla halvemmaks ku RB2, jonka ilmestymisestä Suomeen PS3:lle ei taida olla vieläkään mitään hajua?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Näytti kyllä tosi hauskalta toi peli DigiExpossa, vaikka arvosteluista turpaansa oliski saanut.

Harmi vaan, etteivät päässeet (ainakaan perjantaina) demoamaan GH:WT:tä pelilavalla, mutta hankintaan menee kyllä kaikesta huolimatta.

Gamestopin vaihtotarjouksella tulee tosiaan kuitenkin melkolailla halvemmaks ku RB2, jonka ilmestymisestä Suomeen PS3:lle ei taida olla vieläkään mitään hajua?

Xbox julkaisu marraskuun loppupuolella, mutta muille alustoille ei tainnut olla mitään varmaa tietoa..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Onkos kenelläkään tietoa, tarvitseeko World tourissakin laittaa usb sovitin pleikkariin kiinni, vai tukeeko tuo uusi kitaraohjain jo bluetoothia? Ei tuo muuten, mutta gh3:ssa minusta oli ikävin puoli on nimenomaan se, että tuo pitää kaiken lisäksi tehdä joka kerta erikseen.. Jos jättää pulikan koneeseen, niin sepäs varaa automaattisesti tärkeitä ohjainpaikkoja, ja joissain peleissä saattaa olla oletusohjaimenakin, joten joutuu kikkailla ylimääräistä.. Ja kaiken lisäksi konetta ei voi käynnistää tällä kolmosen kitaraohjaimella, vaan se pitää tehdä muulla keinoin. Pieniä on ehkä murheet, mutta minusta boxilla gh3 toimi juuri näiden seikkojen vuoksi paremmin.

Everlast, pelaajan toimittajat, sisäpiiritietolaiset? Tämä seikka olisi erittäin mukava tietää.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Juuri luin uusimman Pelit lehden ja antoivat Guitar Hero IV:lle
94/100 muistaaakseni
ja Rock Band 2:lle
90/100
jtn sinne päi.

Ja kyllä muistaakseni kaikki muut paitsi mikki tukee bluetoothia.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Juuri luin uusimman Pelit lehden ja antoivat Guitar Hero IV:lle
94/100 muistaaakseni
ja Rock Band 2:lle
90/100
jtn sinne päi.

Ja kyllä muistaakseni kaikki muut paitsi mikki tukee bluetoothia.

Minäkin luin juuri Pelit-lehden, mutta ei siinä Rock Band 2:ta arvosteltu.
 
Ylös Bottom