Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sattuisko löytymään peliseuraa viikonlopun aikana? Ite soitan rumpuja ja kitaraa (ja bassoa kans tietty) expertillä..
Tossa oli Hotti79:n kanssa vähän sovittu josko illalla ois soiteltu, n. 22:00 jälkeen. Hotti rummuissa, mä kitara/basso ja tasohan on hard/expert biisistä riippuen
Ok, no voin toki liittyä kitaraksi/bassoksi jos teille vain sopii?
E2: Tyhmähkö kysymys, mutta onko ps2 versiossa kaikki biisit alkuperäisiä vai covereita? On varmasti kerrottu tässä ketjussa tuhat kertaa, mutta en jaksa kahlata.
Samasta syystä pelissä käytettiin liveversiota Sweet Home Alabamasta, kun alkuperäisen studioversion nauhoja ei saatu käyttöön.
Kaikki biisit ovat alkuperäisiä nauhoitteita, paitsi Motörheadin ja MC5:n biisit, jotka kyseiset bändin nauhoittivat uudestaan peliä varten. Nekin siis bändien itse tekemiä, mutta uudelleennauhoituksia kun alkuperäiset nauhat olivat hukassa/huonokuntoisia tms. Samasta syystä pelissä käytettiin liveversiota Sweet Home Alabamasta, kun alkuperäisen studioversion nauhoja ei saatu käyttöön.
Miksi en voi soittaa kuin vain osaa biiseistä? Ainakin tuo World Tourin Tracklist lupaa noin triplasti enemmän biisejä soittoon, mutta kun aloitin pelaamisen niin listassa ei ollut kuin nuo muutama biisi??? Ei kait niitä nyt un-lockata tarvitse??
Kyllä tarvitsee. Tuohon taitaa kuitenkin riittää pelin läpäisy ihan millä tahansa vaikeustasolla, eli mistään amerikantempusta tuossa nyt ei kyllä ole kyse.
Saanko siirrettyä kaverini Guitar Herosta biisit omalle pleikkarilleni, että voisin pelata niitä myös tuolla World Tourilla? Muistaakseni tämä on jotenkin mahdollista?
Ja kannattaako pelit yleensäkkin kopioida tuonne PS3 kovalevylle? Nopeutuuko latausajat tms?
Saatat muistaa tuon biisien siirtomahdollisuuden Rock Band - perheestä, jossa ykkösen biisit pystyy siirtämään kakkoselle pienellä lisämaksulla. Guitar Heroista I-III taitaa ainoat WT:iin siirrettävissä olevat biisit olla nuo Metallican uuden albumin kipaleet, näin ainakin jostain Hype-vaiheessa muistaisin lukeneeni, eli tuostakaan ei varmuutta ole.
Hyvä, että muillakin vähän ongelmaa rumpujen soittamisen kanssa. Vähän parempi fiilis tuli, kun luin viestisti. Sillä äsken tuossa yritin räveltään Scream, Aim & Firen kanssa ja huh, että oli onnetonta menoa.Omasta mielestäni rummuilla on hemmetin vaikeaa pelata, ihan pihalla koko ajan taitaapa johtua taidoista vain
Onko GH:WT rummuille olemassa jotain ajuria PC:lle? USB:llä rummut kiinni tietokoneeseen ja sitten rummuttelemaan omia komppeja? Tietokone toimisi tässä tapauksessa rumpuaivoina
-perahaan-
Itse itselleni vastaan
Tosiaan tuolla kappaleen teko paikassa voi rummutella ihan omaksi iloksi... Mä ainakin sain ajan kulumaan siellä komjasti kun vaan hakkailin rumpuja