Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

hitusen on vaikeaa aluks tuo rummuilla veto, mutta pikkuhiljaa alko menemään paremmin. saa rumput viikonloppuun ootella ja sit kattelis uudestaan bissen kera :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

hitusen on vaikeaa aluks tuo rummuilla veto, mutta pikkuhiljaa alko menemään paremmin. saa rumput viikonloppuun ootella ja sit kattelis uudestaan bissen kera :D

Joo aluksi oli kyllä vaikea totutella soittamaan rumpuja ruudulta tulevien ohjeistusten mukaan, kun on tullu soiteltua jonkun verran oikeitakin. Mutta joo en sitten tiedä mahtaako tuo parantua alkoholin vaikutuksen alaisena paremmin :D
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

ei siinä sitten pitkään menny kun tohon kyllästy. rummutteluun siis. laittas erikseen myyntiin.
hyvin sai kyllä säädettyä symbaalit omiin käsiin sopiviksi
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Onko tossa Ura-tilassa mahdollista jättää keikka kesken ja jatkaa siitä biisistä mihin jäi? En ole ainakaan ennen nähnyt tuollaista vaihtoehtoa tätä pelatessa. Loppupään keikat ovat ensinnäkin vaikeita (luultavasti joutuu ottamaan uudelleen muutamaan kertaan) ja pitkiä (jopa 5 + encore). Eli ei helpolla putkeen vedetä 6 vaikeaa biisiä ja sitten jos ei ehdi tai jaksa enään pelata niin pitäisi aloittaa sama rumba alusta?

Kertokaa jos tässä on mahdollisuus jättää keikka kesken ja jatkaa siitä mihin jäi.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Onko tossa Ura-tilassa mahdollista jättää keikka kesken ja jatkaa siitä biisistä mihin jäi? En ole ainakaan ennen nähnyt tuollaista vaihtoehtoa tätä pelatessa. Loppupään keikat ovat ensinnäkin vaikeita (luultavasti joutuu ottamaan uudelleen muutamaan kertaan) ja pitkiä (jopa 5 + encore). Eli ei helpolla putkeen vedetä 6 vaikeaa biisiä ja sitten jos ei ehdi tai jaksa enään pelata niin pitäisi aloittaa sama rumba alusta?

Kertokaa jos tässä on mahdollisuus jättää keikka kesken ja jatkaa siitä mihin jäi.
Toki on mahdollista. Muista vaan, että kun seuraavan kerran jatkat soittamista, älä valitse "Play entire gig" -kohtaa, vaan valkkaa listasta biisi mihin jäit ja rokkaa.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Ihmetytti tässä pelissä jotenkin vaisut äänet. Ihan kuin ei olisi koko äänialuetta käytössä yms. No selvisihän se melko nopeasti - vahvistimessa vaan paloi Dolby Pro Logic II. Ajattelin et josko boksi resetoi ittensä tjms. mutta ei, kun pelin sisällä piti erikseen pistää Dolby Surroundi päälle... Muissahan se on aina vakiona päällä joten tuli oletettua, että kait tämäkin sitten Surroundina hommat tekee. Nousi vaan taas hauskuus toiseen potenssiin kun rupes yleisöäkin kuulemaan. :D:rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Activision on ilmoittanut, ettei GHWT tule tukemaan Lips-pelin mikrofoneja. Joten noiden suhteen voi pistää yhden miinuksen yhteensopivuussarakkeeseen.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Voiko noi rummut syödä noin paljon pattereita vai onko mun vermeissä jotain häikkää, pelailtiin edellis lauantaina about 2 tuntia peliä ja seuraavana lauantaina tunnin jälkeen meni kontrolleri pois päältä ja ei lähtenyt päälle kuin hetkellisesti kunnes patterit vaihtoi, eli 3 tunnin pelaamisella tyhjäksi.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Voiko noi rummut syödä noin paljon pattereita vai onko mun vermeissä jotain häikkää, pelailtiin edellis lauantaina about 2 tuntia peliä ja seuraavana lauantaina tunnin jälkeen meni kontrolleri pois päältä ja ei lähtenyt päälle kuin hetkellisesti kunnes patterit vaihtoi, eli 3 tunnin pelaamisella tyhjäksi.

Ne vie pirusti pattereita! Mulla on kierrossa 3 paria pattereita (ladattavia) ettei ainakaan jää soittelut kesken sen takia että ei ole virtaa rummuissa :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

rupee varmaan noi mun rummut leipomaan kiinni, lyö tota vihreetä välillä automaattisesti itekseen, melko persiistä, kai noilla jonkun sortin takuu on olemassa? jotenkin muutenkin häikkää noissa, soitan satavarmasti oikeen ja perhanan kerroinmittari pääsee kakkoseen vaan ja harvoin sekin.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

rupee varmaan noi mun rummut leipomaan kiinni, lyö tota vihreetä välillä automaattisesti itekseen, melko persiistä, kai noilla jonkun sortin takuu on olemassa? jotenkin muutenkin häikkää noissa, soitan satavarmasti oikeen ja perhanan kerroinmittari pääsee kakkoseen vaan ja harvoin sekin.

Oletkos jo viritellyt rumpuja sellasella midi-kaapelilla? Sillä sais noi ongelmat korjattua. Itellä ainakin korjaantui täysin.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Oletkos jo viritellyt rumpuja sellasella midi-kaapelilla? Sillä sais noi ongelmat korjattua. Itellä ainakin korjaantui täysin.

Joo on mulla tossa mutta se on niin perkeleen lyhyt, tarvii ostaa jatkokaapeli siihen. Periaatteessa juuri Rockbandin rummuista luovuin sen takia että nuo ovat langattomat mutta paskan möivät
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Joo on mulla tossa mutta se on niin perkeleen lyhyt, tarvii ostaa jatkokaapeli siihen. Periaatteessa juuri Rockbandin rummuista luovuin sen takia että nuo ovat langattomat mutta paskan möivät

Rummut on ihan hyvät jos ei ole kun vaan noi viat. Sit olis jo pahempi jos rumpu/rummut ei reagois ollenkaan.
 
Ylös Bottom