Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

3kk on ilmeisesti gamestopilla kitaran takuu. Tai ainakin itse kävin ihan tuon ajanjakson viimeisinä päivinä vaihtamassa kitaran uuteen.. Soita ny kuitenkin sinne liikkeeseen, ni varmistuu onko niillä paketteja hyllys.

On muuten ärsyttävä vika, kun välillä toimi ihan ok. Seuraavan kerran pitänee itte vaihtaa toi mikrokytkin (tai molemmat).
Ostin kitara bundlen jouluna ja siinä ainakin on 6kk takuu, vielä on kuitti tallella ja tänään kävin stopissa ostamassa GH2 ja samalla kysäsin niin kyllä se sen 6kk on.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Muistakaa kuitenkin tämä ku mietittä noita takuuasioita.
Takuu on elinkeinonharjoittajan antama lisäetu - Kuluttajavirasto

Itse olettaisin, että GH-kitaran kestoikä on enemmän kuin tuo takuun 6kk.
Jos strummaa "hellästi" ja ei ole mikään "hardcore" pelaaja niin se kitarahan varmaan kestää vuosia? Mutta jos pelaa kunnolla, whammy kovassa käytössä ja kunnon strummit päällä niin ei se pitkään kestä. Mulla ollu nyt kitara 4½ kuukautta "hardcore" käytössä ja hyvässä kunnossa paitsi strummi joskus (aika harvoin) overstrummailee.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Rock Bandin rummuthan kelpaavat tuohon mainiosti (ruutuun tulee neljä nuottia), mutta ovatko GH:n jätkät joutuneet tekemään joka biisille erikseen eri versiot GH:n omille rummuille ja vielä kilpailevan pelin rummuille ? Mahto olla kova homma, kun rock bändin ei tarvinut koskea biiseihin toista kertaa kun jättää vain GH:n rummuissa oranssin soittamatta.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Rock Bandin rummuthan kelpaavat tuohon mainiosti (ruutuun tulee neljä nuottia), mutta ovatko GH:n jätkät joutuneet tekemään joka biisille erikseen eri versiot GH:n omille rummuille ja vielä kilpailevan pelin rummuille ? Mahto olla kova homma, kun rock bändin ei tarvinut koskea biiseihin toista kertaa kun jättää vain GH:n rummuissa oranssin soittamatta.

Uskoisin että tuo tapahtuu ihan automaattisesti jollain laskentarutiinilla. Sininen kanavahan on tuossa tapauksessa jonkunlainen yhdistelmä GH-rumpujen oranssista ja sinisestä kanavasta.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Mistä ihmeestä niita USB Midi kaapeleita saa tilattua ilmaseksi? En itse löydä :(
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Päivittyykö netissä oleva leaderboard jonkinlaisella viiveellä? Joskus olen huomannut tehneeni uuden henkilökohtaisen ennätykseni jossakin biisissä, mutta katsoessani leaderboardia heti soittamisen jälkeen, näkyy siellä vielä aikaisempi tulokseni...

Toinen kysymys samaan aiheeseen. Olen saanut eräässä biisissä expertillä tulokseksi 192 tuhatta ja risat... Myöhemmin soitin saman biisin hardilla 100% ja pisteetkin olivat reilusti yli 200 tuhatta. Kuitenkin kun valitsen leaderboardissa My rank-komennon, näyttää se tuon 192 ja risat-tulokseni.

Eikö sinne pitäisi kuitenkin tulla paras tulos pisteiden mukaan riippumatta vaikeustasosta vai jättääkö peli tallentamatta huonomman vaikeustason tuloksen vaikka pistemäärä olisi suurempi??
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Päivittyykö netissä oleva leaderboard jonkinlaisella viiveellä? Joskus olen huomannut tehneeni uuden henkilökohtaisen ennätykseni jossakin biisissä, mutta katsoessani leaderboardia heti soittamisen jälkeen, näkyy siellä vielä aikaisempi tulokseni...

Toinen kysymys samaan aiheeseen. Olen saanut eräässä biisissä expertillä tulokseksi 192 tuhatta ja risat... Myöhemmin soitin saman biisin hardilla 100% ja pisteetkin olivat reilusti yli 200 tuhatta. Kuitenkin kun valitsen leaderboardissa My rank-komennon, näyttää se tuon 192 ja risat-tulokseni.

Eikö sinne pitäisi kuitenkin tulla paras tulos pisteiden mukaan riippumatta vaikeustasosta vai jättääkö peli tallentamatta huonomman vaikeustason tuloksen vaikka pistemäärä olisi suurempi??

Ilmeisesti se sitten ottaa sen vaikeimman tason tuloksen.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

No nythän se vasta tempun teki... En pääse enää biisin soittamisen jälkeen leaderboardiin ollenkaan, vaan ruudulle tulee herja: "You have not yet posted on this leaderboard"

Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

No nythän se vasta tempun teki... En pääse enää biisin soittamisen jälkeen leaderboardiin ollenkaan, vaan ruudulle tulee herja: "You have not yet posted on this leaderboard"

Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa?

Joo itsellänikin on ollut melkoisia vaikeuksia saada omat pisteet näkymään noissa tilastoissa... En kyl keksi mistä johtuu.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Tänään tuli ensimmäistä kertaa world tour taloon! Keltainen ja Oranssi vaativat paljon iskua, joten mistä sen säätökaapelin sai tilattua? Muuten setti ja peli yllättäneet positiivisesti, mutta odotellaan nyt sitä ensimmäistä tosi koitosta vielä :D
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

Teremoro. Ostin Guitar hero world Tourin pari päivää sitten (halvalla sai..) ja tämä olisi ensikosketus guitar hero peleihin. Siksipä kysynkin että jos marketplacelta ostaa biisejä toimiiko ne sit jokaisessa GH pelissä vai miten se homma etenee? Olisko jollain laittaa hyvää linkkiä jonnekin jossa olis nyypälle kattavaa tietoa GH pelisarjasta? Muuten kyllä koukuttaa kivasti tämä homma. :)
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

sumu: DLC-kappaleet toimivat ainakin GH5+6:ssa, kunhan lataa ilmaisen yhteensopivuuspäivityksen.
 
Vastaus: Guitar Hero: World Tour [X360]

sumu: DLC-kappaleet toimivat ainakin GH5+6:ssa, kunhan lataa ilmaisen yhteensopivuuspäivityksen.

Okei kiitos tiedosta. Eli todennäköisesti toimivat 5:sta ylöspäin. Sitten olisi vielä 1 kysymys. Mistä saa ostaa pelkät rummut tai pelkän mikin? Ei tunnu mistään löytyvän erikseen myytävänä näitä. Ostin siis paketin jossa on vain kitara ja peli.
 
Ylös Bottom