Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gun Valkyrie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nemesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nemesis

New Member
Suureksi pettymyksekseni en löytänyt yhtään threadiä Gun Valkyriestä. No, korjataanpas asia siis nytten. Alkuun vähän itse pelistä, eli Gun Valkyrie on Smilebitin (tuttu pelitalo, esim. Jet Set Radion ja jatko-osan Futuren takaa) tekemä toimintapeli, jota voisi kuvailla MDK:n ja Metroidin sekoitukseksi höystettynä anime-graffoilla. Peli on kuvista päätellen hyvin tasoloikka- ja toimintapainoitteinen, ja mitä olen kuullut, on peli myös hyvin haastava. Kuulostaa ainaskin omasta mielestäni aivan loistavalta konseptilta.

Peli on tietääkseni juuri julkaistu Euroopassa, joten jos joku omistaa kyseisen pelin, niin olisi hienoa kuulla vähän juttua siitä.

GV:n Virallinen englanninkielinen sivu (hyvin vähän juttua pelistä).
GV:n Virallinen japaninkielinen sivu (enemmän kuvia, ja muuta kivaa).

en ole pelanut, videot kyllä näyttää makeilta, mutta liikaa jetpack pelleilyä... puhunkohan edes oikeasta pelistä =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
en ole pelanut, videot kyllä näyttää makeilta, mutta liikaa jetpack pelleilyä... puhunkohan edes oikeasta pelistä =)
Juuri samainen peli.

Ja se jet-pack pelleily näyttää aivan törkeän siistiltä! ;)

jooh, siis... tosta mun edellisestä viestistä sai aika väärän kuvan...

itse peli näytti todella nopeatempoiselta ja hienolta, mutta niissä videissa mitä olen katsonut gamespotissa, on jetpäkillä liidelty noin 80% videosta...

ootan lisää tietoa/videota pelistä

1. Onkos tuo Gun Valkyrie kaupoissa jo? ja jos on niin kertokaapa kokemuksistanne. Olen katsellut kuvia ja näyttää todella hienolta peliltä.
2. Miltä sivulta löytäisi hyvän xbox pelien julkaisulistan ja pelien arvostelut?
3. Onko Xboxille tulossa Devil May Crytä?

Kiitos!

Pelasin pelin demoa pariin otteeseen. Eli pari asiaa siitä.

1. Kontrollit on aika jäykät, mikä tekee muuten nautittavasta räiskinnästä aika hermoja syövää... ennen pitkäänhän kontrollien kanssa oppii elämään, mutta älkää odottako mitään Halon tapaista hienovaraista tai tarkkaa ohjausta.

2. Demon hahmona oli tämä naispuolinen hahmo, jolla oli automaattitähtäys... hmm... helpotti tietysti puuttellista ohjausta mutta tekee pelistä aika helpon.

3. Vihollisia on mukavan paljon, joten lyijyä palaa.

4. Nätti se on, tv:n ruudullakin.

5. Tarinasta on vaikea sanoa, netistä lukeman perusteella kuullostaa kuitenkin ihan hyvältä.

Ja Icecuben kysymykseen onko Devil May Cry tulossa Xboxille, tuskin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet

Muistaakseni Sony osti sen yksinoikeuden Capcomilta.

Itseasiassa ei tainnut ostaa muuta kuin ensimmäiseen osaan jotta jatko-osia tai spinoffeja voi seurata muillekkin koneille. Ainakin kuutiolle tuota on huhuttu, miksei xboxille :/

No Gun Valkyrie olisi hyvä peli jos perkele sitä voisi ohjata. Ei muuten mutta ei paljoa anna kämmejä anteeksi. Niin tuo oli ensimmäisten pelien joukossa jotka jenkeistä ostin koneen kanssa aikanaan. En voi suositella heikkohermoisille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Peli näytti ainakin olevan video peli divarin hyllyssä.

Jep, näyttää se olevan myös munki hyllyssä ;) Kannattaisi käydä tuolla #Xboxfin IRC-kanavalla, siellä kun tietoa liikkuu (melkein) koko ajan. GV:stä on tulossa pian arvostelu.

Nyt on tullut pelattua Gun Valkyrietä reilut 6h (pelin oma kello), ja näyttää siltä että peli on tahkottu läpi, yhtä kenttää vaille.
Sääli nimittäin juuri loppu puolella olen alkanut hallita erilaisia komboja ja liikesarjoja. Gun Valkyrie on taattua Sega laatua kaikilla osa-alueillaan, kuten myös peli-iässään joka on äärettömän huono asia, pelin ainoa miinus kenties. Nyt sitten alan rustaamaan pelistä arvostelua, joka saattaisi olla jo maanantaina valmis...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

"Gun Valkyrie on taattua Sega laatua kaikilla osa-alueillaan, kuten myös peli-iässään joka on äärettömän huono asia, pelin ainoa miinus kenties. Nyt sitten alan rustaamaan pelistä arvostelua, joka saattaisi olla jo maanantaina valmis..."

Mä laskisin miinukseksi myös sen, että peli on aivan liian suoraviivainen ja jokainen kenttä on sitä samaa "tapa kaikki hirviöt" toistoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Soho

Mä laskisin miinukseksi myös sen, että peli on aivan liian suoraviivainen ja jokainen kenttä on sitä samaa "tapa kaikki hirviöt" toistoa.

Jos tuon laskisi miinukseksi, niin sittenhän se pitäisi laskea miinukseksi myös kaikissa muissa toimintapeleissä. Ja ei kaikki tehtävät ole pelkkää "tapa kaikki ötökät".

Re: Uudelleen peluu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
Kestääkös Gun Valkyrie uudelleen peluuta ja onko GV:ssä piilo bonuksia?

No jossain arvostelussa kerrottiin, että pelin oppii vasta toisella kerralla. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

No jossain arvostelussa kerrottiin, että pelin oppii vasta toisella kerralla. :D

No jos nyt suoraan sanotaan, niin näinhän se on... Liikkeet on helppo oppia, mutta vaikea hallita. Ja pelissä on tavallaan kaksi piilohahmo, ensimmäisen saa kun on läpäissyt toisen väli vastuksen, ja toisen saa vasta kun on kerännyt kaikki "Halley's Core":t, hahmot on vanha, mutta puku ja sen tehot muuttuvat molemmilla kerroilla. Enempää en spoilaa.

Eilen meinasi ensimmäisen kerran lentää Xbox ohjain kaaressa televisioruudun lävitse. Syynä Gun Valkyrien kenttä NAGLFAR'S PIT 1. Jostan syystä minulle tuottaa suurensuuria vaikeuksia kivuta kentässä ylöspäin... Ja yksikin virhe, niin taas ollaan takaisin maanpinnalla. Vasen peukalokin on tuon kentän tahkoamisen jälkeen ihan turta. Noh, pienen tauon jälkeen pelaaminen maistuu varmaan jälleen hyvältä.

Tässä pelissä on mielestäni hyvin läsnä "pakkko koittaa vielä kerran" -henki. Jokin pelissä sen vaikeudesta huolimatta kolahtaa... Ja tuo vaikeuskin saattaa olla vain allekirjoittaneen henkilökohtainen ongelma.

-Juha

Naflgar's Pit

Mä pääsin kyseisen tason läpi melkeen koskematta kertaakaan maahan (sipasin kerran maata siinä loppu pahiksessa ku sitä pitää ampuu nii matalalta) tässä sulle pieni vinkki, älä pelaa kellyllä, ennenkun se saa sen ilmassa tehtävän GV napalmin, sil toisel hahmol on se alusta alkaen se tehään painamalla molempia tatteja yhtä aikaa. ai joo, muista kattoo ylös kun käytät sitä... sillee saat lisää korkeutta ja sit vedät sitä dash comboo nii et saat fuelii jos se meinaa loppuu, sillee on mahdollista päästä kaikki tasot läpi koskematta kertaakaan maahan, ai nii joo ja sillee voi myös saada kaikki tavarat... jos on kipeen hyvä. Ite oon päässy ekan tason ja naflagar's pit kakkosen koskematta maahan :)

Ylös Bottom