Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Vaikuttaa lupaavalta toi aseiden fireratekin. Confrossa ja nelosessa oli aivan liian nopea.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=241049156 , siitäpä sitten jokainen äänestämään H-Hourin puolesta että kyseinen peli saataisiin Steamiin!

Liki lakisääteinen velvollisuus käyty suorittamassa, vaikkakin kyse onkin PC-versiosta joka ei tule täällä kysymykseen. Pleikka neloselle ja ei haittaa vaikka vielä menisi vuosi pari tätä odotellessa, mikäli siellä palkintona oidottaa SOCOM 2:n tapainen kokemus.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Peukutin vaikka en koskaan saanut aikaiseksi Socomeja pelattua, mutta tätä voisi kokeilla. Pitäisi PC:ssäkin riittä tehot.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Kehittäjien striimi twitchissä, saa nähdä näyttävätkö H-Houria. Alkaa tässä 21:00 maissa.

http://www.twitch.tv/sofstudios

Edit: Yhteysongelmien vuoksi striimiä siirretään tuntemattomaan tulevaisuuteen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Vahvistettuja yhteisöominaisuuksia. Kunnon lobby, eteinen, oli vanhojen SOCOMien tavaramerkki. Niin näkyy olevan myös tässä.


  • In-Game Badges (medals)
  • Dedicated servers
  • User created rooms confirmed, ranking depending on settings to avoid boosting
  • Special, managed and powerful anti-cheat systems
  • Clan ladder system & Tournament System
  • Green-Up process <set ready>, likely to force game start at 70% green
  • Gamepad and controller support for PC
  • Enhanced Spectator Mode
  • Analytics Sergent™ in H-Hour will feature an extremely detailed performance analysis
  • Robust and Simple Clan Management System
  • Clan Management App
  • Customizable Characters
  • Lobby System
  • Medley Rooms
  • Clan practice modes
  • LAN play Confirmed
  • User-created maps may be possible later (not officially supported on multiplayer servers at launch)

Lähde: http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/discussion/241049156/540737414398804580/
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Aprillipäivän kunniaksi tälläisen tehneet. Tuosta nyt lähinnä poimin tuota yleistä ilmettä ja hudia.

[video=youtube_share;hnBq6HpTiKw]http://youtu.be/hnBq6HpTiKw[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Greenlight läpi ja streami:
[video=youtube;B43upaRYnRM]https://www.youtube.com/watch?v=B43upaRYnRM[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Pelikuvaa. Eihän tästä voi erehtyä, niin selvästi on Socomin DNA havaittavissa. Hahmon liikettä voisi ehkä aavistuksen tuosta hidastaa. Nyt kulkee turhankin sukkelasti?

[video=youtube_share;7wMKm6hzj4s]http://youtu.be/7wMKm6hzj4s[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Pelikuvaa. Eihän tästä voi erehtyä, niin selvästi on Socomin DNA havaittavissa. Hahmon liikettä voisi ehkä aavistuksen tuosta hidastaa. Nyt kulkee turhankin sukkelasti?

[video=youtube_share;7wMKm6hzj4s]http://youtu.be/7wMKm6hzj4s[/video]
Alkuvalikoiden graffat suoraan 90-luvulta?!

edit:
Ok, näytti olevan muukin peli samaa luokkaa....
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Alkuvalikoiden graffat suoraan 90-luvulta?!

edit:
Ok, näytti olevan muukin peli samaa luokkaa....

Tuskin kukaan osti Titanfallia ulkoasun takia :rolleyes: tai jos näin kävi, niin sääliksi käy heitä.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Hahmon liikettä voisi ehkä aavistuksen tuosta hidastaa. Nyt kulkee turhankin sukkelasti?

Mitä olen noita foorumeita/muita lähteitä seurannut niin hahmon liikkeen hidastaminen ei pitäisi olla kuin hienosäätöä, eli todella helppoa säätää. Samoin tähtäinten muutokset.

edit:

@lebe80: pitää muistaa että pelillä ei ole vielä edes ulkopuolista rahoittajaa ja kaikki mitä olet tähän mennessä nähnyt on 'alpa footagea' jolla sitä peliä lähdetään myymään näille rahoittajille (ts. eiköhän se tule muuttumaan vuodessa paljonkin). Toisaalta itseä ei edes haittaisi vaikka grafiikat olisivakin vähän huonommat kunhan itse pelimekaniikka on rautaa :)
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Tuskin kukaan osti Titanfallia ulkoasun takia :rolleyes: tai jos näin kävi, niin sääliksi käy heitä.

No mä ymmärtäisin, jos tuossa olisi sitten näillä harmailla laatikoilla tehdyt alkuvalikot (kun kerran kyseessä oli vasta Alpha versio), mutta kun tuossa selkeästi on "käytetty aikaa" valikoihin, niin se herättää heti minussa ristiriitaisia tunteita.

Ja muun pelin osalta en puhunut ulkoasusta, vaan ihan pelattavuuden (hahmojen liikkuminen, tähtäilyn yms.). Eli kun kerran hahmojen nopeuden säätäminen on oikeasti yksinkertainen asia, niin miksi on edes laitettu ulos tuollainen versio testaajille?


En usko, että Titanfall olisi myynyt näin hyvin, jos pelihahmot olisivat liikkuneet noin ärhäkkäästi.


Alpha versio taas tuli yllärinä, joten se selittänee vielä paljon tässä vaiheessa.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Eli kun kerran hahmojen nopeuden säätäminen on oikeasti yksinkertainen asia, niin miksi on edes laitettu ulos tuollainen versio testaajille?
.

Taitaa noistakin "testaajista" olla kaikki mukana siinä pelin tekemisessä jollakin tapaa, eli joku 10 onnekasta henkilöä tällä hetkellä jotka päässeet kokeilemaan :( Ja paljonhan tuo on muuttunut kun vertaat vaikka ihan ensimmäisiin videoihin mitä alkuvuodesta alkoi tulemaan. SOF siinä mielessä tekee harvinaista peliä ja työtä, että he jopa kuuntelevat pelaajia, eli ottavat palautetta vastaan näiden videoiden perusteella. Uskaltaisin väittää että seuraavassa videossa ollaan jo saatu nuo liikkeetkin kuntoon. Viimeistään sitten kun rahoitus on kunnossa...
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Alkuvalikoiden graffat suoraan 90-luvulta?!

edit:
Ok, näytti olevan muukin peli samaa luokkaa....

Ei niillä valikoilla tai itse graffoilla niin hirveää väliä.. Mutta samalta run & gun skeidalta näytti kuin loppuajan SOCOMit. Onneksi ei tullut tämän videon perusteella haaskattua rahaa.

Edit: luin toisen, selittävän, viestisi ja olen tasan samaa mieltä.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Sama gameplay video Searsin selityksien kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=huW2NtTH2Ak

Saa vähän paremman kuvan, mistä tässä nykyisessä versiossa on kyse. En kyllä ymmärrä valitusta noista lobbyista, kun Socomissahan on se pointina, että saat itse tehdä tai valita sen pelihuoneen, missä pelaat. Tällä tavalla PS2 Socomeissa rakennettiin hyviä Suomi-yhteisöjä, joita ei ole enää pystynytkään muodostumaan, kun kaikki pelit käyttää matchmaking perseilyä.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

En kyllä ymmärrä valitusta noista lobbyista, kun Socomissahan on se pointina, että saat itse tehdä tai valita sen pelihuoneen, missä pelaat. Tällä tavalla PS2 Socomeissa rakennettiin hyviä Suomi-yhteisöjä, joita ei ole enää pystynytkään muodostumaan, kun kaikki pelit käyttää matchmaking perseilyä.

Näin juuri. Aivan yhtä tärkeää kuin on tuo tietty kolmannen persoonan kuvakulma, oli lobby-rakenne. Nämä osaltaan tekivät SOCOMin, PS2:n suosituimman verkkopelin. Tässä Worlds Elitessä on tärkeää tavoittaa juuri tämä sama ilme.

Yhteisöllisyyden kannalta oli olennaista saada ulkomaalaisilta suojattu peliserveri, joka onnistui nimeämällä serveri niin että siitä pystyi suomalainen jo päättelemään salasanan: "Hauki on ....?". Suomalaiset löysivät tiensä yhteisille servereille ja yhteisöstä tuli tiivis ja kestävä ihan näihin päiviin asti. Lisäksi tärkeää oli antaa pelaajille valta päättää milloin mennään peliin (g^). Tämä antoi keskustelulle sijaa tekstin ja äänen kautta päättää rauhassa jengeistä yms. Yhteisön sisäinen sosiaalinen kontrolli piti häiriköt ulkona peleistä.

Kuten sanottua, matchmaking "tuhosi" tämänlaisen mahdollisuuden yhteisöllisyyden rakentumiseen satunnaisten suomipelaajien välillä. Eilen avautuneet bäfän vuokraserverit ovat jo taas askel oikeaan suuntaan. Nimeämällä serveri selkeästi suomalaiseksi ja kenties mainostamalla täällä, saadaan tiiviit suomipelit aikaiseksi. Usein kovatasoisempaa peliä kuin normi random-serverillä. Pelaajanimet, puheäänet, tavat pelata ym. tulevat näiden kautta tutuiksi. Samaan tapaan kuin Socomissa aikoinaan.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Projektin pääjehu David Sears esittelee käytännöllisen polkumiinan, PMN Mine. Näitä kinttupoluille hidastamaan vihun etenemistä.

[video=youtube_share;FBVhkk_w7yA]http://youtu.be/FBVhkk_w7yA[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Miten toimitaan panttivankien kanssa? David Sears jatkaa.

[video=youtube_share;LJ_MDsUzLFc]http://youtu.be/LJ_MDsUzLFc[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Tekijätiimin teknikkavideot saaneet muutamia lisäosia, tässä tuorein ja aiheena sniputus.

[video=youtube_share;mGY3g_9gL7Q]http://youtu.be/mGY3g_9gL7Q[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Uusi mekaniikkavideo. Nyt on panostettu laatuun :p
[video=youtube;q35yJxC5xk4]https://www.youtube.com/watch?v=q35yJxC5xk4[/video]
 
Ylös Bottom