Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Tässä leijutaan aiemmin nähdyn kirkon sisätiloissa. Tunnelmalliset valaistukset. Samalla myös malli mihin Unreal Engine on heidän käsissään taipunut.

[video=youtube_share;QCx71XwhAWI]http://youtu.be/QCx71XwhAWI[/video]
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Muistelin tässä hetki sitten kaiholla vanhoja kunnon Socom 2 aikoja ja aloin huvikseni googlettelemaan. En ollut moneen vuoteen enää miettinyt, että tulisiko ns. uusi ja oikea Socom vielä tehtyä. Nyt kuitenkin näyttää ilmeisesti siltä...?

Juuri tätä olen ainakin itse kaivannut, codit tuppaavat kyllästyttämään. Niiden olematon yhteisöllisyys ja klaanittomuus eivät vedä vertoja S2 ajoille. Hauska nähdä, että täällä on vielä selvästi tunnistettavia nimimerkkejä Socom 2 ajoilta! Ehkä sitä päästään vielä pelailemaan "Hauki on...?"-servuilla.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Koskas tästä se beta (vai oliko alpha) alkaa, kun siihen joskus talvella ostin itseni mukaan. Muistaakseni syksyllä piti alkaa vai onko suunnitelmat muuttuneet?
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Täähän on mielenkiintonen. Pelasin Socom 1 ja 2 aika aktiivisesti nimellä Darkki aikoinaan. Tuli pelleiltyä huolella, mut laitetaan teiniaikojen piikkiin. :D
Kyllähän tätäkin voisi testaa kun PS4 nurkassa on.... :rolleyes:
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Darkki! :D meitsi ainakin muistaa. Tuli muistaakseni pelailtua aika paljon yhdessä, samassa klaanissakin(?). Oma nimimerkki oli alkuaikoina SnakeFIN, jonka vaihdoin toisen samantyyppisen nimimerkin vuoksi Snagaan. :D
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Darkki! :D meitsi ainakin muistaa. Tuli muistaakseni pelailtua aika paljon yhdessä, samassa klaanissakin(?). Oma nimimerkki oli alkuaikoina SnakeFIN, jonka vaihdoin toisen samantyyppisen nimimerkin vuoksi Snagaan. :D

Joo muistan kyllä nickin. Tuli joskus pelattua koko kesä Socom kakkosta niin tuli jengi vähän turhankin tutuksi. ;) Nykyään ei enää saa pelaa niin ahkeraan kun avovaimo suuttuu, mutta lisäiles meikä frendilistalle jos omistat PS4. Ja muutkin Socom jantterit, jotka pelanneet ja muistaa niin, Nick: JohnnyIslandrock

PS4 kylläkin huollossa tällä hetkellä.... mut katellaan ku saan sen takasin.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Socomin suomi-yhteisö oli sen verran tiivis ja aktiivinen, että eiköhän suurin osa siinä mukana olleista tunnista suurimman osan nickeistä. :) Oli se kyllä mahtavaa aikaa.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

cyruksen sanat ovat juuuri ne mitä itsekkin ajattelin sanoa. Ne jotka silloin pelaili kyseisiä pelejä melkein tuntee kaikki nicit ulkoo): Itsekkin darkin ja snaken kanssa tuli pelailtua. Darkin kanssa tuli kyllä enemmän häröiltyä kun pelailtua :D
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

cyruksen sanat ovat juuuri ne mitä itsekkin ajattelin sanoa. Ne jotka silloin pelaili kyseisiä pelejä melkein tuntee kaikki nicit ulkoo): Itsekkin darkin ja snaken kanssa tuli pelailtua. Darkin kanssa tuli kyllä enemmän häröiltyä kun pelailtua :D


Näinhän se menee. Ainut haaste ehkä tässä vaiheessa tunnistaa porukkaa, nickit on monella varmaan hieman muuttunut jne.

Tässähän herahtaa ihan vesi kielelle!
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

PS4-versiolle ei vielä aikataulua?

Ilmeisesti ei. Alusta alkaen ollut selvää PC:n olevan vuorossa ensimmäisenä. Porttaus siitä ei ole enään niin iso asia kuin ehkä aikaisemmissa polvissa olisi ollut.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Siellä on tekijöillä tällä viikolla ohjelmassa Motion Capture.

Bz2t7rRCEAA-OXq.png


This is where I'll be spending the rest of the week. Bringing #HHour and @MSGCT to life w/ #MOCAP. Happy Monday- Tom

Lähde: https://twitter.com/SOFstudios/status/521764375406084096
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Toivottavast tästä tulee täl kertaa oikeasti s2 tyylinen peli :) Jos tulee niin voiki sitte heittää muut pelit kaappii pölyyntymää!
Ei ole kyl samanlaista peliyhteisöä tullu viel vastaa missään muussa pelissä.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Toivottavast tästä tulee täl kertaa oikeasti s2 tyylinen peli :) Jos tulee niin voiki sitte heittää muut pelit kaappii pölyyntymää!
Ei ole kyl samanlaista peliyhteisöä tullu viel vastaa missään muussa pelissä.


Mä voisin kans heittää suoraa muut pelit pois jos tulis edes vaikka suora käännös s2:sta ps4:lle :D Se vaan oli paras ikinä
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Jep jep,
Kia, RAID, SOD, SOP, EDI, Maalitaulu yms oli ihan hauskaa lahata nopoja näitten kanssa sillo joskus...(nBk)

Toivotaan vaan että oes samallaene ku sukka 1/2 ei mittää "liian hienoo".
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Perkele.

David Sears moves to advisory role for H-Hour

H-Hour Community,

David Sears is no longer the full time creative director for SOF Studios. After receiving the news of his desire to leave the Studio, it was crucial for the Studios to respect David’s decision and to release the information publicly when he and SOFs both felt it appropriate to do so.

As a result, David has been officially placed as an advisor, along with other industry experts, to provide subject matter expertise to the Studio as we continue to build our company and our game.

I want to share a statement with you all from David:

“For personal reasons I had to make the hard decision to leave SOF Studios. This was particularly difficult since I had invested so much of myself in the project and the design for the full game. However, that design is done and the team is experienced and more than capable of delivering. In fact, they are well on their way to achieving the goals I set for them. Basically, if other factors in your life mandate that you have to move on, in this case at least it didn't jeopardize the quality of the game." – David Sears

David's contribution in laying the groundwork for the vision and detailed design specs needed to deliver H-Hour as a true spiritual successor to the classic games, vetted by you the community, is still in place. Our Development Team is now using that vision and design as their framework in the production of H-Hour.

“Hearing of David’s departure was disappointing BUT I want to stress my absolute commitment to this project. I am a longtime fan of the SOCOM games, with over 1,000 hours played in SOCOM 1 & 2 combined. I have also been working at SOF Studios since the inception of this project. I worked side by side with David for a year and a half and I know the creative vision he had for this game very well. Our goals for H-Hour have not and will not change.” – Kevin De Respino, SOFs Programmer

I’ve personally learned a tremendous amount from David during the 2 yrs. and 3 months I’ve worked with him. The Studio and I wish him nothing but success in his new endeavor and he’ll always have a seat in the Studio if he ever decides to come back full time.

To quote a Navy SEAL phrase “The Only Easy Day Was Yesterday.” Regardless of how hard it may get or what obstacles may get in our way, SOF Studios has every intention of delivering the feel and addictive game-play experience you all expect and deserve in H-Hour: World’s Elite.

Respectfully,
Tom
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Tästä ei taida olla mitään uutta tietoa? H-Hour saattaisi olla syy ostaa PS4, mutta tuskallisen kauan saa odottaa...
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Pitäisi saada kovat myynnit Steamissa, että saadaan PS4-versio. PC:n suljetun betan muuten pitäisi alkaa ensi kuussa!
 
Ylös Bottom