Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hades

Ja lisäksi hyödynsin aina Chaos altarit sekä Daedaluksen hammerit,
Ai niin, itse olen näitä vältellyt nyt pitempään kun olen keskittynyt niihin yläpuolisiin jumaliin, joten ehkä tämäkin on jarruttanut omaa runia. Tuolta taisi saada aina aika koviakin lisiä damageen ja muuhun mitä muistelen. Hammereita olen kyllä priorisoinut.
 
33 runia ja jonkinlainen loppu saatiin. Ihan hirvittävää damagea sain tehtyä yhdellä laukausella. Taisi mennä jopa 3500 rikki kun criticalit osuivat sopivasti.

Isompia spoilereita: Satuin vielä pelaamaan heat 8 ja Hades päättikin ettei kymmenellä kerralla taistella ollenkaan. Olisi ollut ihan hauska ampua Hadesta raketinheittimellä naamaa kun ei siihen olisi montaa laukausta mennyt

On tämä kyllä edelleen hyvä peli. Haastetta saa mukavasti ruuvvattua ylöspäin jos siltä tuntuu. Vaikka jonkinlainen loppu saatiin niin tuntuu, ettei ihan kaikki asiat ole vielä selvinnyt. Eli myös tarinallisesti tutkittavaa riittää edelleen.
 
Nyt on tullut jo 12 kertaa peli läpäistyä, ja virallinen pelin loppu nähtyä. Kaikilla aseilla on läpäisy onnistunut myös varsin kivuttomasti. Ensimmäiset läpäisyt kestivät reilut 50 minuuttia, ja nyt viimeisin taisteluhanskoilla vedetty nopein läpäisy vei vain reilut 26 minuuttia. Olen nyt sillä nopeushaasteella vetänyt muutaman viimeisimmän runin, ja ihan mukavasti niissä onnistunutkin.

Mutta kyllä nyt taitaa viimeinkin tämä peli alkaa tökkimään. Niin tuppaa minulle aina käymään kun pelien varsinainen tarinaosuus on pelattu läpi. En vain oikein millään innostu tuollaisesta endgame-pelaamisesta, koska on niin paljon grindaamista ja saman toistoa. Hieno peli tämä toki oli joka tapauksessa!
 
Nyt on tullut jo 12 kertaa peli läpäistyä, ja virallinen pelin loppu nähtyä. Kaikilla aseilla on läpäisy onnistunut myös varsin kivuttomasti. Ensimmäiset läpäisyt kestivät reilut 50 minuuttia, ja nyt viimeisin taisteluhanskoilla vedetty nopein läpäisy vei vain reilut 26 minuuttia. Olen nyt sillä nopeushaasteella vetänyt muutaman viimeisimmän runin, ja ihan mukavasti niissä onnistunutkin.

Mutta kyllä nyt taitaa viimeinkin tämä peli alkaa tökkimään. Niin tuppaa minulle aina käymään kun pelien varsinainen tarinaosuus on pelattu läpi. En vain oikein millään innostu tuollaisesta endgame-pelaamisesta, koska on niin paljon grindaamista ja saman toistoa. Hieno peli tämä toki oli joka tapauksessa!
Itsellä vähän sama, mutta peli maistuu edelleen. Nyt vaan voi pelata välillä jotain muutakin. Noiden hahmojen kanssa bondaaminen on mielenkiintoista ja niiden sivutarinat ovat mielenkiintoisia.
 
Täällä päästin läpi numerolla #40. Kävi sellainen tuuri että Chaos antoi vielä yhden Death Defiancen ja pääsin mähinöimään loppua isolla turvalla. S

Muutama aikaisempi erittäin lupaava keissi meni täysin pieleen kun lähdin arpomaan alasimen kanssa, jossa siis voi yhden vasarataidon vaihtaa kahteen uuteen. Sieltä tulee joka kerta ihan täyttä kuraa! Ei kannata! :D

Kyllä tätä todella mielellään pelaa, pidän graafisesta ilmeestä paljon ja musiikki luo hyvää tunnelmaa.

Jos jonkun risun heitän niin se on ehdottomasti päähenkilö. Ei karismaa, tuo Zagreus on sellainen kalifornialainen surffipoika joka esittää olevansa coolimpi kuin oikeasti on. Mutta menköön.
 
Jos jonkun risun heitän niin se on ehdottomasti päähenkilö. Ei karismaa, tuo Zagreus on sellainen kalifornialainen surffipoika joka esittää olevansa coolimpi kuin oikeasti on. Mutta menköön.
Mutta ääni on mainio! Kunhan ei googlaile minkä näköinen kaveri sitä ääntä pitää. :D Se ei ihan mene yhteen hahmon ulkomuodon kanssa.
 
Nyt on tätä testailtu muutaman tunnin ajan. Ihan mukava tätä on toistaiseksi ollut pelata. Jotenkin takaraivossa kummittelee kuitenkin ajatus siitä, että peli jää ennen aikojaan kesken. Pelattavuus on tarpeeksi simppeli, grafiikka toimii (ei kuitenkaan säväytä), musiikki on unohdettavana taustalla muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Juoni ei ole oikein napannut, päähahmo on kuten aiemmissa viesteissä mainittu (surffipoika). En osaa oikein nimetä mitään yksittäistä erinomaista asiaa tästä pelistä, mutta silti se on pitänyt otteessaan. Minulla ei ole aavistustakaan, teenkö pelissä oikeita asioita, mutta sellaisen perstuntuman se antaa. Erikoista.

EDIT: Noin 12h myöhemmin peli on vienyt mennessään, ja nyt sitten on jo sormi fyysisen version tilausnappulan päällä. Edellä mainitut pointit pätevät silti :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli vähän yllätyksenä kun 30 tunnin jälkeen Theseus käytti sotavaunua missä oli konekiväärit ja ohjuksia
 
Peliä takana Xboxin tilastojen perusteella 3 päivää 11h. Noilla tilastoilla pääsee kirkkaasti Game Pass-pelien peliaikatilastojen kärkeen, eikä loppua näy. Tai siis pelin loppu on näkynyt jo useamman kerran, mutta tekemistä tuntuu riittävän. Katson tuota aikaisempaa kommenttiani ja olen edelleen samaa mieltä. Silti vaan pelitunteja kertyy.
 
Pitkästä aikaa ehti Hadeksen kimppuun hypätä ja yritys numero 12 palkittiin onnistuneella pakoyrityksellä. Edelleen nuolet sekä...
nopea ampuminen, kolmeen suuntaan yhtä aikaa ampuminen, salamoiden sinkominen ja deflect-kyky syöksyssä
ovat ihan parasta. Ei haluaisi muita edes käyttää.
 
Pelaan tätä XSX. Olen täysin NOOBi, joten saa antaa vinkkejä. Kiitos ketjun ensimmäisestä viestistä, oikein hyvin tehty.
 
Ylös Bottom