Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Täysin samaa mieltä, noita xxxXxxx hemmoja pelaa myös rainbow six vegas 2:ssa ja ne todellakin on ihan sekasin. uncelmothersuckerfucker molotus vaan kuuluu eikä yhtään järkevää sanaa:(
Sitten se on kivaa kun saat niitattua jonkin niistä niin tulee kickit :mad:

Helvetin hauskaa tuossa on se kun bannin saatuaan he ihmettelevät että miksi sen saivat ja herjaavat sitten esim. Youtubessa Sonya kuin olisivat kokeneet suurenkin vääryyden. Muutaman videon kommenttiosiota on tullut naurettua useasti.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Semmosta päivitystä mä oikeesti toivoisin, että vois laittaa ruksin johonkin että voit ottaa vastaan viestejä vain sun psn ystäviltä, sit kun joku pyrkii kaverilistalle niin siinä tapauksessa vaan tulis viesti.

Tämäkin on vähän kaksipiippuinen juttu. Itse olen havainnut hyvinkin käteväksi tuon, että voi lähettää kaverilistan ulkopuolisille viestejä. Pariinkin otteeseen on tullut lähetettyä kaverilistan ulkopuolisille viestejä, molemmilla kerroilla on ollut kyse siitä, että olen tarvinnut apua peliin jonkin asian muodossa. Olen bongannut peliä paljon pelanneen/saman ongelman kanssa painineen kaverin joltain ulkomaalaiselta keskustelupalstalta ja ottanut suoraan yhteyttä PSN-viestillä. Molemmilla kerroilla sain erittäin asiallista ja ystävällistä apua takaisin. Noissa tapauksissa tuli heti mieleen että tätä se todellinen PSN-yhteisöllisyys on, autetaan kaveria yli rajojen. Mutta totta kai, tämä kaikille lähettäminen mahdollistaa myös nuo negatiiviset asiat. Siksi vain sanoin, että asioilla on aina kaksi puolta.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

No niinhän siinä kyllä onkin, ja onhan sielä tietenkin positiivistakin väkeä liikkeellä mutta todella vähän. Peliapuun ym sellaiseen mä taas käytän You Tuubia sekä muita palstoja, että siihen en kyllä psn ulkopuolisia tarvitse. Mutta niin, toisaalta jos semmonen tulisi niin vois olla pitemmän ajan päälle ehkä enemmän haittaa, jos nyt vaikka tarvitsee kirjoitella viestejä niin onhan se hyvä että niitä voi kaikille lähettää. Mutta siinä mun unelmoimassa päivityksessä kuten mainitsin, oliskin se ruksi, että voi valita joko pelkästään kaverilistalla olevat tai koko maailma:)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

mä törmäsin kerran yhteen pelaajaan joka oli yli 30v! vanhus tul häiritsemään peliä! :mad:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

mä törmäsin kerran yhteen pelaajaan joka oli yli 30v! vanhus tul häiritsemään peliä! :mad:

Veikö hän kaikki tapot?

No joo vitsit sikseen itselläni tuolla block listalla on vasta(toivon että luku pysyy pienenä) 6 henkilöä.

yleensä kun näitä motherf... ja a-hole miehiä (90% lapsia) tulee vastaan niin mute on kova sana jos se ei toimi niin nakkaa sen headsetin pöydälle ja jatkaa peliä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

mä törmäsin kerran yhteen pelaajaan joka oli yli 30v! vanhus tul häiritsemään peliä! :mad:

Toi on kyllä joku läpänderi :D Suurinosa pelaajista varmaan on 23-35v. Parhaimmat jaksaa/kerkiää vielä kypsempänäkin :) Itse ainakin toivon mukaan vielä 50v jaksan pelailla :cool:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ei ei. Ehdottomasti tarvitaan toiminto, joka tarkistaa jokaiselta pelissä olevalta joskus joku 30+ v vanhus saisi vaikka tulla samaan peliin heidän kanssaan. MUTTA, myös konsolilla olevat musiikki ja videotiedostot pitää tarkistaa sitä ennen. Eli jos ei löydy Antti Tuiskua tai muuta pissis-jumalaa sieltä kovolta, niin sitten ei ainaskaan pääse pilaamaan kenenkään peli-iloa. Meinaan, jos ei tykkää teinixmusasta, niin eihän silloin selvästikään ole henkisesti riittävän epäkypsä pelaamaan jotain peliä netissä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tänne ei oo mitenkään paljon häirikköviestejä, mitä nyt COD4:ssa ja SOCOMissa jotain cheettaaja/huijaaja viestejä. Välillä kyl naurattaa ne random jenkki teinit jotka kiljuu mikkiin ja valittaa kaikesta...:)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ennen kuin muistutan, että pysykääs nyt vähän ruodussa keskustelunne kanssa, menenkin tässä deletoimaan PSN-tunnukseni. Ei meitä yli kolmekymppisiä näemmä kukaan huoli... :/

No en mene. Koettakaa siis vaan kestää meitä vähän varttuneempiakin. :)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mun mielestä ainakin on paljoin mukavampi pelata hiukan varttuneemman porukan kanssa. Jos pelaa joidenkin alle 15 vuotiaiden kanssa, voivat korvat usein kärsiä kun joku helium kirkuu ja laulaa ukko noaa mikkiin...:rolleyes:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mun mielestä ainakin on paljoin mukavampi pelata hiukan varttuneemman porukan kanssa. Jos pelaa joidenkin alle 15 vuotiaiden kanssa, voivat korvat usein kärsiä kun joku helium kirkuu ja laulaa ukko noaa mikkiin...:rolleyes:

Samaa mieltä. Ja ne heliumit vasta häiriökäyttäytymistä tekevätkin pelkällä äänellään. ;)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ei ei. Ehdottomasti tarvitaan toiminto, joka tarkistaa jokaiselta pelissä olevalta joskus joku 30+ v vanhus saisi vaikka tulla samaan peliin heidän kanssaan. MUTTA, myös konsolilla olevat musiikki ja videotiedostot pitää tarkistaa sitä ennen. Eli jos ei löydy Antti Tuiskua tai muuta pissis-jumalaa sieltä kovolta, niin sitten ei ainaskaan pääse pilaamaan kenenkään peli-iloa. Meinaan, jos ei tykkää teinixmusasta, niin eihän silloin selvästikään ole henkisesti riittävän epäkypsä pelaamaan jotain peliä netissä.

Niin ja tietenkin tarvitaan myös semmoinen toiminto joka varmistaa myös että pelaaja on yli 18v jos pelissä on ikärajoitus :p
Onhan se tosi että vanhemmilla on enemmän sitä pelisilmää(eikä varmaan kovin moni jaksa tuhlata arvokasta peliaikaansa muiden pelin pilaamiseen) ja itsekkin pidän enemmän tiimityöskentelystä kuin siellä täällä haahuilusta.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Pari kertaa tullut viestiä NHL :ssä jos tullut pelailtua aggressiivistä peliä.
KZ2 :ssa tuki kerran vastaan teamkilleri. On niitäkin varmaan enemmän mutten yleensä valitse pelimodia mistä löytyy tuo Friendly Fire.

Saisivat hankkiutua eroon tuosta että randomeille pystyy lähetellä viestejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Joku puolikehittynyt vajakki on päässyt joskus häiritsemään serkun pelaamista änärissä. Lähti kyllä äkäseen mustalle listalle, mutta nykyään serkku saa pelata rauhassa.:)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

En tiedä onko tästä jotain omaa ketjua, vai olisiko tälle sellainen pitänyt luoda, mutta häiriökäyttäytymistä tämäkin mielestäni on.
Eli nyt on parilta täysin tuntemattomalta tyypiltä (en muista että olisin edes missään nettipelissä tavannut) tullut jotain englanninkielisiä kiertokirjeitä.
Toisen sisältö oli suurinpiirein että: PSN olisi muuttumassa maksulliseksi 1.12.2009 alkaen ja jos haluat jatkossakin käyttää sitä ilmaiseksi lähetä tämä viesti X-määrälle käyttäjiä.
Ja toisen viestin mukaan PSN-tilille saisi 50€ rahaa lähettämällä viestin X-määrälle käyttäjiä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mulle on tullut pari kertaa samanlaisia ja sen kummemmin asiaa miettimättä estolistalle olen heti heittänyt.
On nimittäis sen verran outoa viestin tuloa ja nimet vielä sitä rataa, että parempi olla vastaamatta mitään noihin viesteihin.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Häirikkökäyttäytyminen, GTA IV:ssä ja etenkin turf warissa.

Toiset on niin kateellisia esim. mun korkeasta sijasta maailman rankissa #31 ja hyvistä tilastoista esim. 22000 tappoa / 1500 kuolemaa. Tietysti laitan aina friendly fire off, mutta silti jotkut yrittää ampua singolla tai heittelee kranaateilla tai yrittää ajaa yli.

Toinen ärsyttävä asia on, kun joku kutsuu muutaman "kaverin" peliin ja sitten nää äänestää sut ulos pelistä, siinä menee rahat & max.30min aikaa hukkaan ja ne kuittaa rahat ja luulee olevansa hyviä,lol.

Yhden tyypin toisen online ID:n level on GTA 4:ssa 8/10. Se ampuu vaan omia tai on pelaamatta. En ymmärrä miten jotkut jaksaa tehdä tollasta.
 
Ylös Bottom