Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half Life 2/Orange Box [PS3]

Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Eddy93 sanoi:
Jollen nyt väärin käsitä, niin vain PC - ja X0 - versioihin saa suomenkielisen tekstin.

Tällaisen kuvan olen saanut, kun noita kansia olen eri pelikaupoissa katsellut. PC - ja X0 - versioissa se lukee kansissa ja teksti on niissä suomea, mutta PS3 - version kansissa ei sitä mainita ja tekstikin on englantia.
Näin se varmaan on. Tossa just alottelin peliä, enkä sieltä kyllä suomen kieltä saanu.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Traddash sanoi:
Khyllä TF2 on loistava. Vielä kun saisi suomalaisia ja enemmän tiimityötä. Harmi kun ottaa QM niin aina vaan sitä 2Fort.
Paras hetki oli kun vakoojalla menin cloakissa laukkuhuoneeseen jossa oli pyro ja kolme engineeriä tykkeineen ja muine laitteineen ja hipsin niiden selkään, laitoin disguisen päälle (engineer) ja sapperilla kaikki laitteet pois päältä ja siitä se hulina sitten vasta alkoikin. Pari backstappia ja laukku mukaan mutta kuolin pyroon.
Aikasemmin huomasin vakoojan disguisessa koska se oli listinyt minut aikasemmin ja ottanut saman puvun käyttöön ja sillä oli minun nimeni:p . Äkkiä huomasin että jos vakooja tappaa jonkun ja naamioituu siksi luokaksi niin nimikin muuttuu siksi henkilöksi. Fiksusti tehty peli ei voi muuta sanoa.

EDIT: moniko heppu omistaa pakkauksen niin peliä vois järjestellä.

Lisää mun PSN. Pelaan aika aktiivisesti. Ja kuten tuolla aiemmin mainitsin, niin oletuksena RED, muuten on vaikea päästä samalla puolelle. Se tuossa kavereiden kanssa pelaamisessa on vaikeaa, että kun täytyy tehdä valinta tiimin kesken niin se on sitten niin että kuka nopeiten kerkee, monesti käynyt niin että esim. yksi tuttu ei mahdukkaan just sille värille mille muut on mennyt, joten joko se jää holdiin tai sitten aloittaa taistelun vastapuolella.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Tuo TF2:n rankingsysteemi on kyllä aikamoinen mysteeri. Oma sijoitus on vaihdellut ilmeisen satunnaisesti välillä 200-700. Välillä pelaaminen nostaa sijoitusta, ja välillä laskee. Esim aloitan pelaamisen ja tarkistan rankingin, niin olen vaikkapa sijalla 258, tai jotain. Parin tunnin pelisession jälkeen tarkistan uudelleen, niin olenkin pudonnut johonkin 500 paikkeille. Nyt taas yhden harvinaisen hyvin onnistuneen 2fortin jälkeen nousin mystisesti sijalle 55.

Muiden pelaajien tilastojen tutkiminenkaan ei selvennä asiaa. Itselläni pelitunteja on nyt takana parisenkymmentä. Kuitenkin viereisillä sijoilla olevilla saattaa olla toisella plakkarissa 5 tuntia, toisella taas 50. Muutama sata sijaa alempaa saattaa taas löytyä joku, jolla on tunteja suunnilleen saman verran kuin minulla, mutta tappoja, valtauksia ja kaikkia muita statseja minua enemmän. Kuitenkin sijoitus on paljon huonompi. Ei voi ymmärtää.

Asiasta toiseen. Mikrofonin käyttäjiä tuntuu olevan aivan älyttömän vähän. Vain hyvin satunnaisesti olen törmännyt puhuviin kanssapelaajiin, ja tällöinkin kyseiset tyypit ovat yleensä sanoneet vain muutaman sanan matsin alussa, ja olleet sitten lopun aikaa hiljaa. Melkein olen alkanut epäillä, että pelin ääniliikenteessä on jotain vikaa. Tiedä sitten. Valitettavasti en itsekään omista vielä mikkiä, heh :eek: .

Hauskaa on kuitenkin ollut. Episode 2:ssa ruudunpäivitys notkahteli enemmän kuin perushalffiksessa ja Episode 1:ssä, mutta eipä se menoa haitannut. Kyllä Orange Box on kuitenkin sen verran kovan luokan paketti, että ei kukaan voi rehellisesti tälle antaa ysiä huonompaa arvosanaa pelkän lievän nykimisen takia. Half-life 2 jo yksinkin on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaista FPS-peleistä, ellei jopa paras.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Tulipahan tänään itekkin poistettua kyseinen peli kaupan hyllyltä. HL2:sta jo kerennyt hyvin pelaamaan, mutta se Team Fortress 2.

Ei toimi, ei. Alunperin itselläni ollut NAT-tyyppi 3. Eipä toiminut, kun heti kokeilin.
No päätin vaivautua säätämään reitittimen asetuksia. Heitin ohjekirjan portit sinne port forwardingiin ja muutin samalla NAT-tyypin 2:ksi pistämällä Plug 'n Playt päälle.
No ei toimi silti vieläkään. Harmittaa vaan, kun tämän pelin/pelien käyttöikä lyhenee tuntuvasti ilman nettisisältöä.:mad: :mad:

Edit: Kappas. Tuskasen väännön jälkeen alko toimia. Ihan takamus meinas revetä, kun sain toimimaan. Niin iloinen asia se oli :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Orcastar sanoi:
Tuo TF2:n rankingsysteemi on kyllä aikamoinen mysteeri. Oma sijoitus on vaihdellut ilmeisen satunnaisesti välillä 200-700. Välillä pelaaminen nostaa sijoitusta, ja välillä laskee. Esim aloitan pelaamisen ja tarkistan rankingin, niin olen vaikkapa sijalla 258, tai jotain. Parin tunnin pelisession jälkeen tarkistan uudelleen, niin olenkin pudonnut johonkin 500 paikkeille. Nyt taas yhden harvinaisen hyvin onnistuneen 2fortin jälkeen nousin mystisesti sijalle 55.

Muiden pelaajien tilastojen tutkiminenkaan ei selvennä asiaa. Itselläni pelitunteja on nyt takana parisenkymmentä. Kuitenkin viereisillä sijoilla olevilla saattaa olla toisella plakkarissa 5 tuntia, toisella taas 50. Muutama sata sijaa alempaa saattaa taas löytyä joku, jolla on tunteja suunnilleen saman verran kuin minulla, mutta tappoja, valtauksia ja kaikkia muita statseja minua enemmän. Kuitenkin sijoitus on paljon huonompi. Ei voi ymmärtää.

Asiasta toiseen. Mikrofonin käyttäjiä tuntuu olevan aivan älyttömän vähän. Vain hyvin satunnaisesti olen törmännyt puhuviin kanssapelaajiin, ja tällöinkin kyseiset tyypit ovat yleensä sanoneet vain muutaman sanan matsin alussa, ja olleet sitten lopun aikaa hiljaa. Melkein olen alkanut epäillä, että pelin ääniliikenteessä on jotain vikaa. Tiedä sitten. Valitettavasti en itsekään omista vielä mikkiä, heh :eek: .

Hauskaa on kuitenkin ollut. Episode 2:ssa ruudunpäivitys notkahteli enemmän kuin perushalffiksessa ja Episode 1:ssä, mutta eipä se menoa haitannut. Kyllä Orange Box on kuitenkin sen verran kovan luokan paketti, että ei kukaan voi rehellisesti tälle antaa ysiä huonompaa arvosanaa pelkän lievän nykimisen takia. Half-life 2 jo yksinkin on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaista FPS-peleistä, ellei jopa paras.

Joo, en ole ennen noin omituiseen rankingin-systeemin törmännyt, näyttäisi siltä että siinä ei ole mitään logiikkaa tai jos on, niin se on niin outo että sen tulkitseminen on liki mahdotonta. Sijoitus heittelee ihan miten sattuu sekä edellä on pelaajia joiden sijoutuksen pitäisi olla varmasti itseni takana, jos siis käytössä olisi normaali systeemi, siis muihin samantyylisiin peleihin verrattava.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Hyvinhän se tämäkin versio pelistä pelittää ja TF on todella hauskaa hupia lyhyissä sessioissa. PC-versiolle häviää graafisesti selvästi, mutta ei se kyllä pelaamista haitannut pätkääkään. Ainoa asia mistä pitää oikeasti napista on tuo saatanan motion blur joka alkaa jo pikkuhiljaa oksettamaan. Tai ainakin sen liikakäyttö.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Ei taida EA hoitaa enää Episode 3:n porttausta tämän jälkeen :rolleyes: .
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

Orcastar sanoi:
Ei taida EA hoitaa enää Episode 3:n porttausta tämän jälkeen :rolleyes: .
"Hyvältä" :mad: Kuulostaa...eli sama ongelma on muillakin ja palasi taas minullekin. Mitään muutoksia ei asetuksissani ole tapahtunut kun viimeiksi sain sen toimimaan. TF2 ei vaan kestä onlinessa ja katkoo yhteyttä aina kun on hetken pelannut. Ei taida viitsiä enää kohta edes yrittää pelata tota.
Missään muussa online pelissä ei tällaisia ongelmia meillä ole ollut vaan vika on selkeesti tossa P*^¨assa.

No piru sentään nyt taas jostain kumman syystä toimii TF2 ja asetuksia ei ole edelleenkään muutettu. Ainoastaan kävin Telewellin ja PS3 asetukset läpi ja kas kummaa ilman mitään muutoksia toimii toistaiseksi ainakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

http://ps3.ign.com/articles/843/843392p1.html

Huhuja PS3:lle tulevasta mahdollisesta päivityksestä, tarkempaa selontekoa sisällöstä ei ole.
Itse en oikein usko koko patchin tuloon EA:n tuntien.

Mutta aivan sama: HL2 episodeineen nytkähteli häiritsevästi ainoastaan kerran koko tarinan aikana ja sekin melko alkuvaiheessa. Pelissä tuli myöhemmin huomattavasti näyttävämpiäkin kohtauksia ilman ruudunpäivitysongelmia. Lataustauot olisivat voineet olla lyhyempiäkin, mutta voin suositella pelin ostoa kaikille jotka vielä empivät ristiriitaisten arvostelujen vuoksi.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

kuinka paha tää ruudunpäivitys ongelma on? jos vaikka verrataan assassins creediin jonka nykimisestä sanoisin että se oli aika diakuvaa. onko pahempi tässä vai parempi?
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

No jos Assassins Creed oli mielestäsi diakuvaa, niin sitten kannattaa pysyä erossa. Hyvin samantasoista meininkiä (ehkä vähän paremmin tämä pyörii eikä ole Screen tearingia), mutta meikäläistä ei häirinnyt kummankaan pelin "ongelmat".
Eipä Half Lifejä graafikan vuoksi pelatakaan, yleinen tunnelma on silti huipputasoa.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

TeRm0z sanoi:
No jos Assassins Creed oli mielestäsi diakuvaa, niin sitten kannattaa pysyä erossa. Hyvin samantasoista meininkiä (ehkä vähän paremmin tämä pyörii eikä ole Screen tearingia), mutta meikäläistä ei häirinnyt kummankaan pelin "ongelmat".
Eipä Half Lifejä graafikan vuoksi pelatakaan, yleinen tunnelma on silti huipputasoa.
eipä se mua assassins creedissä muuten häirinny mutta silloin ku lähti pakoon sprinttaamaan täysillä niin kyllä silloin ruudunpäivitys vähä liikaa tökki.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

ps3-player sanoi:
eipä se mua assassins creedissä muuten häirinny mutta silloin ku lähti pakoon sprinttaamaan täysillä niin kyllä silloin ruudunpäivitys vähä liikaa tökki.

No kyllä tuota siinä tapauksessa voi suositella (varauksin :D ) .
Suurin syy ruudunpäivityksestä/latauksista valitukseen johtuu loistavasta boxiversiosta ja siitä, ettei peli ole teknisesti mitenkään vaativa joten pitäisi pyöriä paremmin. Itse pelikokemusta tekniset seikat eivät pilaa.
Mutta ainakin se on paskapuhetta arvostelijoiden taholta, että episodi1&2 pyörisivät erityisen huonosti.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

No joo, varmaan 6-8 pelituntia takana, eikä ole nykinyt kuin kerran. Sekin kesti ehkä 4 sekuntia kohdassa, jossa peli ilmeisesti latasi uutta pelialuetta (ei vihulaisia tms taistelun tuoksinnassa). Vihollisten määrä ruudulla ei nykimiseen tunnu vaikuttavan. Peli on aivan yhtä sutjakka kuin esim. GRAW2. Täysin liioiteltuja nuo ongelmat, toki pelin pitäisi pyöriä 60fps (kuten XO:lla) eikä vain 30fps. Mutta siis, täysin pelattava ja loistopeli.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3 Hype]

hmm..kaippa tää pitää lisätä kokoelmiin:) ps. en oo ikinä pelannu HL2sta:D
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

pääseekö tuota TF 2 pelaamaan ollenkaan vai tilttaileeko se nettiyhteys siinä?
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

ps3-player sanoi:
pääseekö tuota TF 2 pelaamaan ollenkaan vai tilttaileeko se nettiyhteys siinä?

Tuohon ei varmaan yleispätevää vastausta ole. Itsellä toimii todella loistavasti (NAT2), quick matchiin joiniminen ei kestä muutamaa sekuntia kauempaa. Vaikka COD4 sopii omaan pelimakuun paremmin, niin viime aikoina tullut pelailtua tätä kun CODin peliinpääsy vähän niin ja näin.
Mutta toisilla ollut suuriakin ongelmia TF2:n kanssa, joten mahdoton sanoa etukäteen.
 
Ylös Bottom