Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half Life 2/Orange Box [PS3]

Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Niin.
Jaksatko kokeilla, että toimiiko ja silleen?:eek:

Jaksan kyllä. Kokeilen kohta puoliin ja ilmoittelen sitte..

E: Tuli nyt kokeiltua ja ihan hyvin toimii mun mielestä. Tosin porukkaa ei oo enää niin paljoa. Mut kyllä siel vielä pelataan. Lagia ei mulla ilmenny yhtään.

Sinne vaan :))

E2: Miks helvetissä tän pitää käynnistää pleikka uusiks ku sammuttaa orange boxin >:I
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Jaksan kyllä. Kokeilen kohta puoliin ja ilmoittelen sitte..

E: Tuli nyt kokeiltua ja ihan hyvin toimii mun mielestä. Tosin porukkaa ei oo enää niin paljoa. Mut kyllä siel vielä pelataan. Lagia ei mulla ilmenny yhtään.

Sinne vaan :))

E2: Miks helvetissä tän pitää käynnistää pleikka uusiks ku sammuttaa orange boxin >:I

No hyvä menee kyllä ostoon.:D
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Pelaako tätä enää kukaan? Ostin tämän pari päivää sitten. Loistava paketti
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Tuli ostettua itekin orange boxi kun sai niin halvalla cdon:sta... Onko muilla ollut ongelmia pelin äänien kanssa? Itselläni ääneen ilmestyy paikoin outoa rätinää ja kerran portalissa ääni hävisi kokonaan. Ei ole kiinni pleikasta/kaapeleista kun kaikki muut pelit toimivat ok. Myöskään pelilevyssä ei ole naarmun naarmua.

Mikähän maksaa?
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Tuli ostettua itekin orange boxi kun sai niin halvalla cdon:sta... Onko muilla ollut ongelmia pelin äänien kanssa? Itselläni ääneen ilmestyy paikoin outoa rätinää ja kerran portalissa ääni hävisi kokonaan. Ei ole kiinni pleikasta/kaapeleista kun kaikki muut pelit toimivat ok. Myöskään pelilevyssä ei ole naarmun naarmua.

Mikähän maksaa?

Phasga phorttaus. Eipä sen enempää, ketuttaa kun TF2 ei enää suostu toimimaan, paketin paras juttu.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Phasga phorttaus. Eipä sen enempää, ketuttaa kun TF2 ei enää suostu toimimaan, paketin paras juttu.

Millä tavalla ei toimi?Itse yritin mennä EU-accountilla eikä toiminut.Kokeile yrittää tehdä USA-accountti ja pitäis pystyä pelaamaan:confused:
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Phasga phorttaus. Eipä sen enempää, ketuttaa kun TF2 ei enää suostu toimimaan, paketin paras juttu.

Meinaat siis että tuo äänten rätiseminen kuuluu asiaan? Onko itelläs ollut sama juttu?

Ompas outoa jos tuollainen moka on peliin jätetty, eikä sitä ole näihin päiviin edes päivityksellä korjattu...

P.S Itelläni TF2 toimi ongelmitta.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Meinaat siis että tuo äänten rätiseminen kuuluu asiaan? Onko itelläs ollut sama juttu?

Ompas outoa jos tuollainen moka on peliin jätetty, eikä sitä ole näihin päiviin edes päivityksellä korjattu...

P.S Itelläni TF2 toimi ongelmitta.


Kyllä minulla tuota rätinää tulee. Mutta yleensä lataus tauoilla tuo ongelma on korjaantunut.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Ompas outoa jos tuollainen moka on peliin jätetty, eikä sitä ole näihin päiviin edes päivityksellä korjattu...
Tuntuu, että PS3:n Appelsiiniloota ylipäätään tehtiin lähinnä yleisön painostuksesta, ja synnytystuskien jälkeen jätettiin omilleen. X360-version Team Fortress 2:een on ilmestynyt läjäpäin päivityksiä ja uutta sisältöä, jota PS3:lle ei koskaan ilmestynyt.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Tuntuu, että PS3:n Appelsiiniloota ylipäätään tehtiin lähinnä yleisön painostuksesta, ja synnytystuskien jälkeen jätettiin omilleen. X360-version Team Fortress 2:een on ilmestynyt läjäpäin päivityksiä ja uutta sisältöä, jota PS3:lle ei koskaan ilmestynyt.

Okei. Itellänikin oli nimittäin tuo loota X360:lle, mutta luovuin siitä jossain vaihtokaupassa. Sehän toimi tosiaan moitteetta ilman räpsymisiä tai mitään muutakaan ongelmaa.

Olisi siis pitänyt olla fiksu ja säästää se peli boksille, kun kuitenkin vielä rupesi tekemään mieli pelata HL2 kaikkine episodeineen läpi...
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Kieltämättä harmi ettei TF2 panostettu päivitysten muodossa... Silti se on minun pelatuin peli vieläkin:D Siinä on vain sitä jotain joka on jaksanut koukuttaa mua ilmestymisestä tähän päivään saakka;) Enkä todellakaan aio luopua TF2 ennenkuin sen serverit suljetaan mutta toivottavasti peli pysyy hegissä pleikal vielä pitkään:cool:
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Jahas. Voisipa käydä pelaamassa TF:ää piitkästä aikaa. Vielä kun on mahdollista.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Toivottavasti Half Life 2: Episode 3 käännetään myös ps3:lle. Siis sitten kun se joskus tulee.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Toivottavasti Half Life 2: Episode 3 käännetään myös ps3:lle. Siis sitten kun se joskus tulee.

Tekijä tulee olemaan täysin joku muu kuin Valve jos ne sen sallii mutta eipä sen väliä kun ei yhtään kiinnosta ja jos haluaa tietää miten tarina etenee niin sitten vaan katsoo Youtubesta tarina pätkät, sillä kyseisen pelin pelattavuus ei nyt ole yhtään ihmeellinen.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Hyvältä tuntuu taas pitkästä aikaa pelata Half Life 2. Viimeksi pelasin pelasin viime vuonna. Tällä hetkellä olen aika alussa. Pitäisi mennä Black Mesa Eastiin.
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

Minunkin puolesta päivää tähän ketjuun. Eilen innostuin pelaamaan tätä kyseistä peliä oikeastaan ekaa kertaa, ja aika kivaa oli. KonsoliFINiläisiä kun vielä saataisiin pelaamaan porukalla. Useimmiten pelaan TF2 ku ei oikeen innosta HL konsolilla =O

PSN: Texpect
 
Vastaus: Half Life 2/Orange Box [PS3]

jos joku haluu tf2 seuraa voi lisäillä test-your-luck mun tf2 accountti
 
Ylös Bottom