Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-Life 2 Xboxille?

Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Kyllähän tuo Half life 2 oli vuoden paras peli ja samalla kaikkien aikojen paras peli mitä minä olen pelannut. Oma PC:ni ei sitä tosin kovin hyvin pyörittänyt ja täytyy sanoa, että jos peli julkaistaan XBOX2:lle niin pelaan sen uudestaan läpi.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Barca sanoi:
Kyllähän tuo Half life 2 oli vuoden paras peli ja samalla kaikkien aikojen paras peli mitä minä olen pelannut. Oma PC:ni ei sitä tosin kovin hyvin pyörittänyt ja täytyy sanoa, että jos peli julkaistaan XBOX2:lle niin pelaan sen uudestaan läpi.
Itse aloitin viime viikolla pelaamaan Half-Life Generation pakettia läpi tunnelmaan pääsemiseksi..voi olla, että jos uusi PC ehtii tulemaan ennen HL2:n Xbox- julkaisua niin pitää harkita sen jälkeen kummalle alustalle sen hankkis. :rolleyes:
On se kyllä aika jykevän näköinen se Half-Life 2:n Collectors Edition pakkaus :eek:
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

onkos tästä kuulunut mitään uutta esim.tuleeko se sittenkin xbox 1:lle vai vasta xbox nextille? ite koitin kaverin pc:llä ja hyvältähän toi vaikutti,perhana kun ei oma pc jaksa pyörittää (1800mhz,192 ram,64 mt integroitu näyttis )
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Eka viesti. Tämän aiheen takia rekkasin sisälle. Eli HL2 xboxille tulis luultavasti olemaan paras peli koko konsolille pitkiin aikoihin, uskallan väittää, mikäli Valve on onnistunu tekemään hyvän käännöksen. PC:llä en omasta mielestä ole parempiin peleihin törmänny ikinä. Jos joltain sivulta saisi lisäinffoa aiheesta niin olisin kyllä kiitollinen.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

jam0 sanoi:
Eka viesti. Tämän aiheen takia rekkasin sisälle. Eli HL2 xboxille tulis luultavasti olemaan paras peli koko konsolille pitkiin aikoihin, uskallan väittää, mikäli Valve on onnistunu tekemään hyvän käännöksen. PC:llä en omasta mielestä ole parempiin peleihin törmänny ikinä. Jos joltain sivulta saisi lisäinffoa aiheesta niin olisin kyllä kiitollinen.
Tervetuloa, infoa pelistä ei paljoa vielä ole missään, mutta tälläistä löytyi IGN:stä.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Yager sanoi:
Jos peli todellakin käännetään hyvin, eikä ongelmia ole esim. frameratessa, niin peli tulee olemaan helposti konsolin parhaimpia ellei jopa paras FPS-peli. Vaikka esim. Haloja onkin suht. vaikea päihittää..
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Sarine sanoi:
Jos peli todellakin käännetään hyvin, eikä ongelmia ole esim. frameratessa, niin peli tulee olemaan helposti konsolin parhaimpia ellei jopa paras FPS-peli. Vaikka esim. Haloja onkin suht. vaikea päihittää..

Joo, mutta puhut nyt teknisesti loistavasta suorituksesta. Hämäs vaan toi "paras peli pitkiin aikoihin". Ihan kuin Halo ei aikoinaan ollut loistava ja Xboxin paras peli ylivoimasesti. Tai Xboxin Doom3, josta ainakin väitetään, että käännös on lähes identtinen grafiikoiltaan PC-version kanssa, mutta sitten se sisältö...
Jos, HL2n saadaan käännettyä hyvin (uskon kyllä siihen), niin en kyllä näe mitään muuta syytä miksei se olisi Xboxin paras FPS, kuin että Halo 2 on parempi... :D .
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Joo, pakko tähdentää että omistan halon ja halo2n itse ja tykkään tosi paljon. Halo2 ei kuitenkaan vedä vertoja tarinankerronnassa tai monessa muussakaan asiassa HL 2:lle. Olettaen että käännös on onnistunut.

Halossa minua hämäs monen kentän samankaltaisuus mikä oli nähtävästi sen syytä, kun peli piti saada nopeasti markkinoille. Se toisti itseään liikaa. Erilaisia vihollisia oli noin nipullinen. On ehkä huono vertailla näitä kahta peliä koska niissä molemmissa on paljon hyviä puolia, mutta minä ajauduin tähän tilanteeseen.

Doom3:sta ei kannata vetää tähän mukaan, koska sen sisällöllinen puoli oli jo PC:llä ihan syvältä.

Ja "pitkään aikaan" tarkoitti että ei tuon tasoista peliä ole tullu xboxille pitkään aikaan.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Yager sanoi:
Joo, mutta puhut nyt teknisesti loistavasta suorituksesta.
Tässä tapauksessa ei tarvitse muusta puhuakaan, sisältö on jo valmiina hyvässä mallissa, tekninen toteutus ja kontrollit ovatkin ne ainoat kysymysmerkit tämän pelin kohdalla.

jam0 sanoi:
Ja "pitkään aikaan" tarkoitti että ei tuon tasoista peliä ole tullu xboxille pitkään aikaan.
Itse lasken kyllä Halo 2:sen aivan saman tasoiseksi peliksi, ja vielä loistavaksi.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

jam0 sanoi:
On ehkä huono vertailla näitä kahta peliä koska niissä molemmissa on paljon hyviä puolia.
No tässä lauseessa olen samaa mieltä. Mutta pelillisiä eroja on niin paljon HL2:ssa ja Halossa.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Höh, jos HL2:n käännös vain onnistuu kunnolla on Xboxin fps-genre saanut uuden kuninkaan.
Eivät Halot sentään niin erinomaisia ole.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Minäkin olen sitä mieltä, että kokonaisuutena Half-Life 2 oli hivenen parempi kuin Halo 2, mutta itse taistelu oli kyllä Halossa paljon parempaa, Half-Lifessä ammuttaan käytännössä paikoillaan seisovia ukkoja koko ajan, kun Halossa on kunnon vääntöä. Makuasia aika pitkälle.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Mä kyllä oon kuullu että Half Life 2:ssa on ihan hyvä AI. jonka pitäs ihan edes vähän pistää vihuja väistelenään ja liikuskelemaan esteiden taa... :confused: :confused: :confused: Noh pitää päästä testaamaan niin sittenhän sen näkee. Eihän halossakaan vihut väistele kovin normal vaikeusasteella . Ootko Dr Evil millä vaikeusasteella plannu HL2:stä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Dr Evil sanoi:
Minäkin olen sitä mieltä, että kokonaisuutena Half-Life 2 oli hivenen parempi kuin Halo 2, mutta itse taistelu oli kyllä Halossa paljon parempaa, Half-Lifessä ammuttaan käytännössä paikoillaan seisovia ukkoja koko ajan, kun Halossa on kunnon vääntöä. Makuasia aika pitkälle.

taisit pelata easylla ?
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

frozen9999 sanoi:
taisit pelata easylla ?

Enpä usko hänen pelanneen, kun Pelit -lehdessäkin valitettiin aivan samaa asiaa.

Toisaalta, voihan olla, että Pelit -lehden arvostelijatkin pelasivat jollain helpolla vaikeustasolla. Onhan se Halo 2:ssakin samalla tavalla, Easylla ja Normaalilla suunnilleen seisovat paikoillaan ja etenkin suojaan hakeutuminen on perseestä.

Heroicilla alkavat sitten enemmän taktikoida ja pikkuhiljaa suojatkin alkavat löytyä. Legendarylla ovat sitten omasta mielestäni todella järkeviä (no, ehkeivät gruntit, mutta osaavat nekin aika hyvin needlereillään ammuskella ja kranaatteja heitellä) ja ehdottomasti parhaat tekoäly vihut, mitä missään räiskintäpelissä koskaan nähnyt.
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Onko kellään tietoa, koska toi peli on ilmestymässä boxille jos on ollenkaan
 
Vastaus: Half-Life 2 Xboxille?

Jihad sanoi:
Onko kellään tietoa, koska toi peli on ilmestymässä boxille jos on ollenkaan
Tuskin ainakaan ennen kesää kun pelistä ei tällä hetkellä ole oikein mitään informaatiota liikenteessä. Varmaankin E3-messuilla Vivendi aloittaa pelin hehkutuksen, jos peli on ylipäätään ilmestymässä.
 
Ylös Bottom