Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-life

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Mitä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker


Ei verkkopeliä mutta ymmärtääkseni kyllä multitap!?

No mitäs hemmettiä sillä tekee, kun siinä on vain kahden pelaajan co-op ja deathmatch jaetulla ruudulla.
 
I-Linkki vois olla aika siisti, koska sithän kaveri vois raahta oman PS2:sen TV:n ja Half-Lifen. Elikkä vois pistaa lanit pystyyn PS2:sella. Oisko jollain tietoo että onko pelissä I-Link mahdollisuus?
 
Re: Re: Re: Mitä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Ei multitappia tai I-Linkkiä ole. Vain 2-pelaajaa jaetulla ruudulla.

Valitettavaa. Alkaa olla FPS-peleissä pikkuhiljaa aikansa elänyttä splitsceernit.
 
Niinpä niin. I link olisi tietenkin myös ollut aika cool (paitsi tiesinkin jo sen poisjäännistä aiemmin kuin verkkopelin poisjäännistä) ja nyt totisesti kaipaakin jotain muuta kuin jaettua ruutua. En ole koskaan uskonut First person shooter-peleissä, että pelin elinikä voisi olla yksinpeli-modella kovinkaan vaikuttava puhumattakaan konsoleille tehdyistä FPS-peleistä. Moninpeli on ollut aina minulle ehto räiskintäpeleissä eikä splitscreen tosiaankaan toimi tässä. Ostanpa kuitenkin tämän pelin (kyllä, valitukseni ovat siis menneet kaivoon), tai enpä tiedäkään...

Terveisin
nimim. I link-tuen puuttuminen on kuin sata volttia (lisää) perseeseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Koitettiin tuota eilen 1on1 duelilla after-gw:llä(Tommi, RTFman ja muut hörhöt otti ikävästi pataa)niin ihan hyvältä se vaikutti, joskin pieni ruudunpäivitys ongelma.

Ja pakkohan se oli tuokin sitten mainita. Kosto elää :p
 
Kyllä noita split-screen matseja voi ottaa pahemman puutteessa, mutta ei se kyllä enää oikein iske.Eikös Half-life pitäisi tulla myyntiin 30.11.2001 eli perjanatina?Saa meinaa viikonloppuna örkit ja sotilaat kyytiä jos tulee:D .
 
Onko Half-Lifeä näkynyt vielä missään?

Kertokaa kun näette Half-Lifeä myytävän PS2:lle. Itse olen varautunut mahdollisesti perjantai-aamulla nopeaan siirtymiseen VideoPeliDivariin Tikkurilaan.
 
Re: Onko Half-Lifeä näkynyt vielä missään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kape
Kertokaa kun näette Half-Lifeä myytävän PS2:lle. Itse olen varautunut mahdollisesti perjantai-aamulla nopeaan siirtymiseen VideoPeliDivariin Tikkurilaan.

Sain eilen! On muuten asiallinen!!!
 
Re: Onko Half-Lifeä näkynyt vielä missään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kape
Kertokaa kun näette Half-Lifeä myytävän PS2:lle. Itse olen varautunut mahdollisesti perjantai-aamulla nopeaan siirtymiseen VideoPeliDivariin Tikkurilaan.

Ero pc versioon?
 
Re: Re: Onko Half-Lifeä näkynyt vielä missään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002


Ero pc versioon?

Mun kokemus pc versiosta ei paljo eroa ps2:en, liikkuminen todella sujuvaa ja muut toiminnot ok.
 
Re: Re: Re: Mitä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Ei multitappia tai I-Linkkiä ole. Vain 2-pelaajaa jaetulla ruudulla.

Tarkoittaako tämä sitä, ettei edes botteja saa tähän DM kaksinpeliin???

Kyllähän botit on konsoliFPS:ssä ehdoton edellytys, varsinkin jos ei ole edes nelinpelimahdollisuutta.
 
Re: Re: Re: Re: Mitä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ksa


Tarkoittaako tämä sitä, ettei edes botteja saa tähän DM kaksinpeliin???

Kyllähän botit on konsoliFPS:ssä ehdoton edellytys, varsinkin jos ei ole edes nelinpelimahdollisuutta.

jaa-a, feature-lista sanoo:
* All new skirmish mode allows players to simulate deathmatch.

tiedä sitten tarkoittaako tuo botteja. pelin jo omistavat voisivat kertoa miten on.
 
Meikäläiselle tulee ainakin huomenna, kun olen sen konsolinetistä tilannut.Ainakin peliaseman uusimman ja viimeisimmän numeron mukaan siinä olisi nuo botit, mutta sen näkee sitten huomenna.
 
En ole pelannut half lifeä puuceellä, eli kannattaako ostaa nyt kun on tullut playstation kakkoselle. Ammutaanko siinä ihmisiä vai jotai örkkejä? Koska mä tykkään et ampumapelit ois tietyllä tavalla realistisia että en tykkää örkkien sunmuiden ufo äijjien lahtaamisesta!
 
niin, Half-Life on mielestäni edelleen ehdottomasti paras fps mitä maa päällään kantaa. Jos ette ole pelanneet PC-versiota, hankkikaa ihmeessä, ette varmasti tule pettymään. Älkääkä miettikö niitä avaruusötöjä, sopivat kuin nyrkki silmään:)
 
Jaksaisikohan kukaan kertoa Half-Lifen kaksinpelistä? Jaksaako Decaytä pelata?
Tärkein asia on kuitenkin deathmatch, mitä mieltä siitä? Bottejahan kuulemma saa, mutta kuinka monta? Kenttäsuunnittelu? Aseet?
Jos joku Red Factionin omistaja viitsisi verrata HL:n ja RF:n deathmatcheja niin olisin erittäin kiitollinen.
 
Deathmatch vaikutti aika paskalta...Decay aika jees, mut yksinpeli on hunajaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Jaksaisikohan kukaan kertoa Half-Lifen kaksinpelistä? Jaksaako Decaytä pelata?
Tärkein asia on kuitenkin deathmatch, mitä mieltä siitä? Bottejahan kuulemma saa, mutta kuinka monta? Kenttäsuunnittelu? Aseet?
Jos joku Red Factionin omistaja viitsisi verrata HL:n ja RF:n deathmatcheja niin olisin erittäin kiitollinen.

Jaksaa pelata, ehdottomasti, mielestäni on hauskaa suorittaa yhteispelillä tehtäviä.
RF:ään verrattuna deathmatch on mielestäni huonompi, en ainakaan ole huomannut että botteja saisi lisättyä, eli vain kahdestaan pelailua joka oli tylsää, aika pienet kentät. TimeSplittersissähän on ehdottomasti paras deathmatch. Mutta Decaytä on hieno pelata, sitä voi pelata myös yksin. Se sijoittuu samaan aikaan kun Gordon Freeman seikkailee.
Niiden ketkä eivät ole PCllä pelanneet kannattaa ehdottomasti tutustua peliin!
 
Ylös Bottom