Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-life

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuon pelin vika onkin se, että siihen jää aina jumiin, kun tulee este, jota on vaikea ohittaa, kuten itsellä loppui PC:llä pelaaminen kohtaan Surface Tension heti helikopterin ampumisen jälkeen. Sinne jonnekkin miinakentälle juuttu joskus viime kesänä. Ärsytti, kun savet katos kiintolevyn forkkauksen yhteydessä (luonnollisesti, ei backupia).
 
Minä olen jumissa tässä pelissä pahasti. Minä en pääse siitä ufo äijä kohtaa läpitte. Olen hajoittanut ne seinällä olevat kristallit, mutta mitä sen jälkeen pitää tehdä? Pitääkö sen örkin päässä oleva mötikkä hajoittaa, jos pitää kuinka?
 
Pompi niiden lattiassa olevien "trampoliinien" avulla ja ammu sitä päässä olevaa mötikkää. Siihenpä se sitten peli loppuu kun sen saat tehtyä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nixppeqq7
Minä olen jumissa tässä pelissä pahasti. Minä en pääse siitä ufo äijä kohtaa läpitte. Olen hajoittanut ne seinällä olevat kristallit, mutta mitä sen jälkeen pitää tehdä? Pitääkö sen örkin päässä oleva mötikkä hajoittaa, jos pitää kuinka?
 
Toimiiko Half-Life miten USB näppiksellä ja hiirellä? Onko toiminta identtinen PC version kanssa? Toimiiko se käytännössä hyvin vai onko jotain ongelmia? Kertokaapa te, joilla on kokemusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Toimiiko Half-Life miten USB näppiksellä ja hiirellä? Onko toiminta identtinen PC version kanssa? Toimiiko se käytännössä hyvin vai onko jotain ongelmia? Kertokaapa te, joilla on kokemusta.

En oo kokeillu mut tuol luki et hiiri/näppis tuki 1 kpl löytyy eli jos 2-pelaajan Decay:tä pelaat ni toinen joutuu tyytyyn DualShockiin.

Omasta kokemuksesta se mukava osuus siin on kyl se Decay.
DeathMatch ei oo mistään kotosin ku voi pelata vaan 1 vs 1 ja yksinpeli taitaa olla sama ku PC:llä. Näin olen kuullut, ite en oo yksinpelii pelannu(paljoo). Kokeilin yhen levelin sen jälkeen ku kokeilin yhen PC:llä, en tykänny kummastakaan.

Mutta kuten sanoin, Decay on hyvä!
 
Ylös Bottom