Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laskurin tilalle on tullut jokin outo teksti. Eipä tullut maailmanloppua tänä aamuna.

Nyt kuitenkin kysymys, joka ei liity mitenkään mehiläisiin: Arveletteko, että Halo kakkosen juoni aukeaa minulle, kun en ole lukenut yhtäkään kirjoista? Pyydän, että ette laita kirjoista juonispoilereita.
 
Vastaus: Halo 2

Finlandia sanoi:
Laskurin tilalle on tullut jokin outo teksti. Eipä tullut maailmanloppua tänä aamuna.

Nyt kuitenkin kysymys, joka ei liity mitenkään mehiläisiin: Arveletteko, että Halo kakkosen juoni aukeaa minulle, kun en ole lukenut yhtäkään kirjoista? Pyydän, että ette laita kirjoista juonispoilereita.

Kyllä siitä juonesta tajuaa, sillä en usko että kakkoseen nyt ruvetaan juonta kirjojen pohjalta väsäämään kovinkaan rankasti. Paljon todennäköisemmin ykkösen pelaaminen riittää enemmän kuin hyvin.
 
Vastaus: Halo 2

Finlandia sanoi:
Laskurin tilalle on tullut jokin outo teksti. Eipä tullut maailmanloppua tänä aamuna.

Nyt kuitenkin kysymys, joka ei liity mitenkään mehiläisiin: Arveletteko, että Halo kakkosen juoni aukeaa minulle, kun en ole lukenut yhtäkään kirjoista? Pyydän, että ette laita kirjoista juonispoilereita.

Kakkonen jatkaa siitä mihin ykkönen jäi - ollos huoleti siis.
 
Vastaus: Halo 2

Semmoinen ajatus heräsi vaan päähän, että tietääkö kukaa millaiset fysiikat kyseinen peli omaa?...Ainakin noissa multiplayer- demoissa hahmoilla on samat kuolinanimaatiot kuin ykkösessä. Fysiikat on ehkä väärä sana tuohon, eli kysynpä siis, että onko pelissä "räsynukke" - efektiä?
 
Kuolin fysiikoista.

Muistaisin lukeneeni tässä muutaman päivän sisällä hehkutusta kuolinanimaatioista... Muistaakseni sanottiin, että fysiikka järjestää hienoja kuolemia.. Ei pitäisi siis ainakaan olla vain sitä yhtä animaatiota joka oli ensinmäisessä.
 
Vastaus: Halo 2

Olin onnekas ja pääsin testaamaan moninpeliä Xbox Liven kautta elokuun alkupuolella, vaikutti erittäin hyvältä! Laajat ja monitasoiset kentät pyöri ongelmitta, ja uusista aseista energiamiekka oli ehdoton ykkönen! Uusi multiteam-ominaisuus tuo ihan uuden ulottuvuuden verkkopelaamiseen. Eräs nimeltä mainitsematon sivusto on järjestänyt kilpailun, jossa 10 henkilöä pääsee testaamaan peliä etukäteen Microsoftin järjestämässä tilauisuudessa. Pelistä ei ole tulossa demoa ennen julkaisua.
 
Vastaus: Halo 2

PingKing sanoi:
Olin onnekas ja pääsin testaamaan moninpeliä Xbox Liven kautta elokuun alkupuolella, vaikutti erittäin hyvältä! Laajat ja monitasoiset kentät pyöri ongelmitta, ja uusista aseista energiamiekka oli ehdoton ykkönen! Uusi multiteam-ominaisuus tuo ihan uuden ulottuvuuden verkkopelaamiseen. Eräs nimeltä mainitsematon sivusto on järjestänyt kilpailun, jossa 10 henkilöä pääsee testaamaan peliä etukäteen Microsoftin järjestämässä tilauisuudessa. Pelistä ei ole tulossa demoa ennen julkaisua.
:eek:

Poika pääsee pelaamaan kenties maailman hypetetyintä peliä etukäteen ja tuloksena on hassu muutaman rivin kommentti. Jos ei huulia sulje jonkinnäköinen lakipykälä niin annapas vaan jutun lentää.
 
Vastaus: Halo 2

Kyllä sitiä joutui sopimukset kirjoittamaan, mutta määräaika meni jo!=) Betaversiossa oli 5 eri moninpelikarttaa, joista pääsi kokeilemaan kolmea, pelimuotona käytettiin Slayeria, eli tavallista Deathmatchia. Joka 6. MS:n työntekijä testaa peliä Liven kautta, joten peliseurasta ei ollut pulaa. Yksinpeliin ei päästy kajoamaan, Bungie ei halua paljastaa yksityiskohtia, tuottajan sanoja lainatakseni:"Haluamme että ihmiset ostavat pelin, ja ottavan itse asioista selvää." Ihan fiksu kommentti mielestäni. Iltapäivä meni rattoisasti pelatessa, ja tuttua Haloa se oli, mutta vastustajina oli tällä kertaa "oikeasti" ajattelevia vastustajia. Hyvää kannattaa odottaa, sillä tulee olemaan yksi pelimaailman suurimmista julkaisuista tähän mennessä!=)
 
Vastaus: Halo 2

Pelistä ei ole tulossa demoa ennen julkaisua.[/QUOTE]


Harmillista :(
 
Vastaus: Halo 2

PingKing sanoi:
uusista aseista energiamiekka oli ehdoton ykkönen!
Kun taas Pelit-lehti ei tuosta kovinkaan paljoa pitänyt, kuulemma pidemmän päälle tylsä vekotin. Mutta hekin kehuivat tuota moninpeliä hyväksi.
 
Vastaus: Halo 2

PingKing sanoi:
Kyllä sitiä joutui sopimukset kirjoittamaan, mutta määräaika meni jo!=) Betaversiossa oli 5 eri moninpelikarttaa, joista pääsi kokeilemaan kolmea, pelimuotona käytettiin Slayeria, eli tavallista Deathmatchia. Joka 6. MS:n työntekijä testaa peliä Liven kautta, joten peliseurasta ei ollut pulaa. Yksinpeliin ei päästy kajoamaan, Bungie ei halua paljastaa yksityiskohtia, tuottajan sanoja lainatakseni:"Haluamme että ihmiset ostavat pelin, ja ottavan itse asioista selvää." Ihan fiksu kommentti mielestäni. Iltapäivä meni rattoisasti pelatessa, ja tuttua Haloa se oli, mutta vastustajina oli tällä kertaa "oikeasti" ajattelevia vastustajia. Hyvää kannattaa odottaa, sillä tulee olemaan yksi pelimaailman suurimmista julkaisuista tähän mennessä!=)


Mitä aseita pääsit testaamaan?
 
Vastaus: Kuolin fysiikoista.

Rife sanoi:
Muistaisin lukeneeni tässä muutaman päivän sisällä hehkutusta kuolinanimaatioista... Muistaakseni sanottiin, että fysiikka järjestää hienoja kuolemia.. Ei pitäisi siis ainakaan olla vain sitä yhtä animaatiota joka oli ensinmäisessä.

Joo kyllä se vähän ihmetyttää kun kaikki viholliset katuu ykkösessä kuoltuaan aina mahalleen ;)
 
Vastaus: Kuolin fysiikoista.

super-sampo sanoi:
Joo kyllä se vähän ihmetyttää kun kaikki viholliset katuu ykkösessä kuoltuaan aina mahalleen ;)

Näin jälkeenpäin ajatellen ei ainakaan meikäläistä haitannut ykkösen kuolinanimaatioden vajavaisuudet. En edes tuollaista huomannut. Ei siinä pelatessa kerennyt jäädä kuolinanimaatioita paljoa analysoimaan. Voisin kuvitella, että enemmän haittaisi jos nuo fysiikat vedetään kakkoseen aivan yliampuviksi. Voihan se ensimmäisellä ja jopa toisella kerralla hieman hymyilyttää, jos teilattu vastustaja sinkoilee ympäri kenttää raajat levällään. Pidemmän päälle tuo saattanee ruveta jo häiritsemäänkin.
 
Vastaus: Kuolin fysiikoista.

FatBaldingGuy sanoi:
Näin jälkeenpäin ajatellen ei ainakaan meikäläistä haitannut ykkösen kuolinanimaatioden vajavaisuudet. En edes tuollaista huomannut. Ei siinä pelatessa kerennyt jäädä kuolinanimaatioita paljoa analysoimaan. Voisin kuvitella, että enemmän haittaisi jos nuo fysiikat vedetään kakkoseen aivan yliampuviksi. Voihan se ensimmäisellä ja jopa toisella kerralla hieman hymyilyttää, jos teilattu vastustaja sinkoilee ympäri kenttää raajat levällään. Pidemmän päälle tuo saattanee ruveta jo häiritsemäänkin.
Tuo nyt on pieni haitta muuten hyvää peliä pelatessa ja kakkosessa ei haitaa vaikka kuolinanimaatiot jatkuisivat samaa rataa...esimerkkinä yliampuvista kuolinanimaatioista on Hitmanit jossa pistooleilla ampuessa kaveri ottaa lentoa kuin singolla ampuis..se tietysti voi vain olla pelin ominaispiirteitä, mut pointtina se et mä ainakaan vastaavia kuolinanimaatioita halua Halo 2:een
 
Vastaus: Halo 2

Juu ei räsynukke efektejä kuolin animaatioihin.
Elleivät ole yhtä hienoja kuin CS: Sourcessa.
 
Vastaus: Halo 2

Hieman ihmetyttää kun yksinpelistä ei ole tippunut oikeastaan mitään 2003 E3:n jälkeen.
 
Ylös Bottom