Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

Komiat kannet Halo 2:seen tulee. :)

Itse en oikein pitänyt ensimmäisen osan kansista johtuen tiesti liian räikeistä väreistä.
 
Vastaus: Halo 2

Mitenköhän on? Tuleeko noitten erkoisversion kansien sisäpuolella olemaan tuo "kunnon" pelikansi?
 
Vastaus: Halo 2

eskobar sanoi:
Mitenköhän on? Tuleeko noitten erkoisversion kansien sisäpuolella olemaan tuo "kunnon" pelikansi?

Itse olen ainakin elänyt siinä luulossa (/tiedossa), että tuo metalliboksi pitää sisällään "normaalin" Halo 2:n ja Making of -DVD:n.
 
Vastaus: Halo 2

Unreal-Hawk sanoi:
Itse olen ainakin elänyt siinä luulossa (/tiedossa), että tuo metalliboksi pitää sisällään "normaalin" Halo 2:n ja Making of -DVD:n.

Samoin, tosin mulla taitaa jäädä erikoisversio hankkimatta.
 
Vastaus: Halo 2

Juu, jäi/jää minultaki tuo spesiaali-versio hankkimatta. Ostaa sitten käytettynä jostakin tuon Extra-lätyn, jos siinä nyt jotain kummallista on.

Heh, Halo 2:sen ennakkotilauksesta on jo n. vuosi. Nopsaa tämä aika kuluu, tuntuu kuin olisin ennakkotilannut sen pari viikkoa sitten. :)
 
Vastaus: Halo 2

Kertokaapa mitä järkeä on ennakkotilata peli? :-) Sitoudut ostamaan sen jostain liikeestä. Miksi? Mä kattelen mistä sen ensimmäisenä saa kun se ilmestyy ja ostan sieltä.
 
Vastaus: Halo 2

dasb00t sanoi:
Kertokaapa mitä järkeä on ennakkotilata peli? :-) Sitoudut ostamaan sen jostain liikeestä. Miksi? Mä kattelen mistä sen ensimmäisenä saa kun se ilmestyy ja ostan sieltä.
dasb00t kertoo asiansa varsin vakuuttavasti. Ennakkotilaaminen on yleensä aika turhaa, koska sen voi saada nopeammin ja/tai halvemmalla jostain muualta ja sitten harmittaa, jos on jo maksanut ennakkotilauksensa.
 
Vastaus: Halo 2

dasb00t sanoi:
Kertokaapa mitä järkeä on ennakkotilata peli? :-) Sitoudut ostamaan sen jostain liikeestä. Miksi? Mä kattelen mistä sen ensimmäisenä saa kun se ilmestyy ja ostan sieltä.

No Halo 2 on niin haluttu peli, siksi :) No eiköhän tuota normaalia versiota ainakin kaille riitä, speciaalista en tiedä. Eiköhän tuosta speciaalistakin riitä, ennakkoon tilanneille. (mikäli sitä ei toisiaan tule kauppaan myyntiin)

Itse en sitoutunut mihinkään, tilauksen voi varmasti perua. En ainakaan itse huomannut tilatessani että olisin sitoutunut johonkin. Ja jos tilaa verkkokaupasta niin väittäisin että tuon saa melkein nopeammin kuin kaupasta hakemalla. Luulisin ainakin että pelit saapuvat myyjälle aiemmin kuin vasta julkaisupäivänä ja näin myyjä voi laittaa pelin postiin julkaisua edeltävänä päivänä. Näin ei tarvitse edes aamulla lähteä paniikissa kauppaan hakemaan omaa, vaan voi rauhassa odotella että kusti kerkiää kierroksellaan kohdalle.
 
Vastaus: Halo 2

dasb00t sanoi:
Kertokaapa mitä järkeä on ennakkotilata peli? :-) Sitoudut ostamaan sen jostain liikeestä. Miksi? Mä kattelen mistä sen ensimmäisenä saa kun se ilmestyy ja ostan sieltä.

Eihän siinä olekkaan mitään järkeä! Hypetetään ja samalla qustaan linssiin ja näin saadaan sidottua osa porukasta tähän tiettyyn titteliin ja sen toimittajaan. Käytännössä pelin saa nopeammin kuin käy hakemassa sen ihan suoraan kaupasta, ja yleensä päivää ja pari ennen virallista julkistamista. Tietysti kaikkialla Suomessa tämä resepti ei toimi.
 
Vastaus: Halo 2

dasb00t sanoi:
Kertokaapa mitä järkeä on ennakkotilata peli? :-) Sitoudut ostamaan sen jostain liikeestä. Miksi? Mä kattelen mistä sen ensimmäisenä saa kun se ilmestyy ja ostan sieltä.
Jos odotan jotain peliä todella paljon niin yritän selvittää mistä saan sen nopeimmin ja mahdollisesti jo ennen julkaisua käsiini. Hinnalla ei ole väliä.
Jos taas olen ostamassa peliä enkä koe tarvitsevani sitä julkaisupäivänä niin käytän usein Play.comia, josta pelit saa lähes poikkeuksetta halvemmalla kuin muualta. Tuolloin ennakkotilaan pelin, koska täten voin saada sen mahdollisesti julkaisupäiväksi käsiini.

Kerran olen muistaakseni ennakkotilannut pelin verkkokaupasta ja huomannut ettei se ole ehtinyt julkaisupäiväksi postilaatikkoni. Olen sitten hakenut pelin kaupasta ja myynyt toisen kappaleen pois. Tämä oli tosiaankin vain poikkeustapaus, mutta odotetuimpien pelien kohdalla toimitaan välillä oudolla tavalla. :)

Halo 2 tapauksessa todennäköisesti teen lähes mitä vain saadakseni pelin viimeistään julkaisupäiväksi... :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Slaisser sanoi:
No Halo 2 on niin haluttu peli, siksi :) No eiköhän tuota normaalia versiota ainakin kaille riitä, speciaalista en tiedä. Eiköhän tuosta speciaalistakin riitä, ennakkoon tilanneille. (mikäli sitä ei toisiaan tule kauppaan myyntiin)

Itse en sitoutunut mihinkään, tilauksen voi varmasti perua. En ainakaan itse huomannut tilatessani että olisin sitoutunut johonkin. Ja jos tilaa verkkokaupasta niin väittäisin että tuon saa melkein nopeammin kuin kaupasta hakemalla. Luulisin ainakin että pelit saapuvat myyjälle aiemmin kuin vasta julkaisupäivänä ja näin myyjä voi laittaa pelin postiin julkaisua edeltävänä päivänä. Näin ei tarvitse edes aamulla lähteä paniikissa kauppaan hakemaan omaa, vaan voi rauhassa odotella että kusti kerkiää kierroksellaan kohdalle.
Onko joku peli joskus loppunut julkaisupäivänä kesken? Huomasin tuossa, että paikallinen pelikauppa mainostaa San Andreasia pleikkarille tyhjillä koteloilla hyllyssä ja hyllyn reunassa lukee jotain tyyliin "SA ilmestyy xx.x. Varmista omasi ja varaa heti!" En kuitenkaan usko, että yksikään peli on lopuunmyyty julkaisupäivänä. Ja Halo2n kohdalla tiedetään jo etukäteen millaisia myyntilukuja voidaan odottaa, joten eiköhän kopio määrätkin ole sitä luokkaa.

Kyllä mun käsittäkseni ennakkotilaus on sitova. Jos maksat tilisiirrolla niin sun pitää kai maksaakin peli heti kun olet ennakkotilannut sen. (näin muistaakseni on ainakin konsolinetissä). Sitovahan ei tarkoita sitä, että et voi perua enää kaupaa. Se tarkoittaa sitä, että jos et mitään asian eteen tee, niin peli tulla tupsahtaa sieltä jossain vaiheessa. Eli kaupat on tehty. :-)

Harvemmin muuten ennakotilaamalla saa peliä aikaisemmin kuin jostain paikallisesta kaupasta. Alan liikeistä uudet pelit on saanut melko yleisesti päivää paria ennen julkaisua. Kerran olen minäkin tosin toiminut Killin tavoin. Tilasin SCPTn play.comista jonkinverran ennen julkaisua kun kuulin, että sitä oli tullut sinne varastoon. Julkaisupäivä tais olla perjantai. Peli löytyi kummiskin torstaina anttilasta, eikä sitä voinut vastustaa. :-) Helposti sen perjantaina tulleen play.comin SCPTn sai kummiskin myytyä...

(meni vähän offtopickiski...sori)
 
Vastaus: Halo 2

NapaKettu sanoi:
dasb00t kertoo asiansa varsin vakuuttavasti. Ennakkotilaaminen on yleensä aika turhaa, koska sen voi saada nopeammin ja/tai halvemmalla jostain muualta ja sitten harmittaa, jos on jo maksanut ennakkotilauksensa.

Halvemmin tuskin Suomesta saat, jos olet esim. Playsta tilannut. Nopeammin ehkä, mutta kannattaako 1-2 päivästä maksaa 10-20e?

Muuten, tätä LE:tä saa eräästä liikkeestä kyllä netistä tilattuna n. 50e hintaan. Tosin kuvauksessa lukee että hinta voipi ja ehkäpä jopa tuleekin muuttumaan.
 
Vastaus: Halo 2

[offtopic] Sori, Nyt on pakko sanoa jotain tuohon etteikö ennakko tilaamalla saisi nopeammin. Oma kokemus kertoo, että olen saanut ainakin 2 peliä 2 päivää ennen julkaisupäivää postilaatikkooni ennakkotilaamalla.[/offtopic]

Halo2:sta en ole vielä tilannut mutta tilaan viim. marraskuun ihan alussa.
 
Vastaus: Halo 2

EzMa sanoi:
[offtopic] Sori, Nyt on pakko sanoa jotain tuohon etteikö ennakko tilaamalla saisi nopeammin. Oma kokemus kertoo, että olen saanut ainakin 2 peliä 2 päivää ennen julkaisupäivää postilaatikkooni ennakkotilaamalla.[/offtopic]

Riippuu täysin liikkeestä ja heidän politiikastaan. Eiväthän he saisi kait niitä myydä ennen julkaisua tai lähettää, mutta kyllä jotkut niin tekevät. Itsekin sain MGS2:n ennen julkaisua. Halo 2:n olen ennakkotilannut kyllä, mutta paikka saattaa vielä vaihtua monta kertaa.
 
Vastaus: Halo 2

Metalli boxi ennakko tilattu. Nyt vain odotellaan... Kovasti odottelen kyseistä peliä ja uskon että Making of -dokumentti ja tekijöiden komentit ovat kiintoisaa katsottavaa fanille.
 
Vastaus: Halo 2

Solid Snake sanoi:
uskon että Making of -dokumentti ja tekijöiden komentit ovat kiintoisaa katsottavaa fanille.

Jeps. Täytyy tosin toivoa, että samaa materiaalia ei jaeta ihan heti netissä... :)
 
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Jeps. Täytyy tosin toivoa, että samaa materiaalia ei jaeta ihan heti netissä... :)

That is correct. The material will be shared among warez-peoplez. I hope Microsoft has done everything to prevent this to happen.
 
Ylös Bottom