Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Liveen tulee muuten jännä feature. Jos hosti lähtee kesken pelin niin peli ei katkeakaan siihen, vaan se heittää käsittääkseni hostin tehtävät lennosta jollekin toiselle pelaajalle. Noin se menee jos sen oikein ymmärsin tuolta FAQista.

Je, eli samalla tavalla kuin PGR2:ssa. Näppärä ominaisuus, joka voi joskus pelastaa paljon (olet vaikkapa juuri saamassa lipun ryöstöstä pisteitä kun hosti kyllästyy häviämiseen ;)).
 
Jees, hyvä että pistävät kaikkia ominaisuuksia täyteen :)
Mukava kun pikkuseikoistakin huolehditaan. Ei hostin yhteydenkään pettäminen lopeta peliä :P Tuo Co-op on kyllä aika must tuohon peliin, että jos sen olisivat pois jättäneet, olisin oooollluuuut tooooooodeeeelllaaa pettynyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Löytyyhän sieltä kun katsoo tarpeeksi tarkasti. :D

Bungien FAQista:
Q: What multiplayer game types will be offered in Halo 2?
A: All of Halo's multiplayer modes are scheduled to return...

Eli se tulee, kun se oli ensimmäisesäkin Halossa.

Liveen tulee muuten jännä feature. Jos hosti lähtee kesken pelin niin peli ei katkeakaan siihen, vaan se heittää käsittääkseni hostin tehtävät lennosta jollekin toiselle pelaajalle. Noin se menee jos sen oikein ymmärsin tuolta FAQista.

Kyllä se minulle riittää. Kaverini ei vain suostu uskomaan. Sitten hän uskoisi jos itse Jason Jones tulisi sanomaan sen hänelle. No, meillä on tapana lyödä vetoa kaikenlaisista asoista, panoksena on aina 5. Sitten nautin kun saan häneltä 5 ja Halo 2:ssa on co-op...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Liveen tulee muuten jännä feature. Jos hosti lähtee kesken pelin niin peli ei katkeakaan siihen, vaan se heittää käsittääkseni hostin tehtävät lennosta jollekin toiselle pelaajalle. Noin se menee jos sen oikein ymmärsin tuolta FAQista.

Tämä selittyy sillä, että pelaaja ei ole muiden Live-pelien tapaan _TEH_ hosti. Sillä pelaaja luo vain pelihuoneen MS:n ylläpitämille palvelimille, joka ei ole mitenkään riippuvainen pelaajan yhteydestä tai sen nopeudesta = ei lagia kenelläkään (tämä hostaajan vaihtumis"feature" löytyy myös esim. PS2:n Socomista). Saa korjata jos olen väärässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Je, eli samalla tavalla kuin PGR2:ssa.

Tätä en tiennytkään, itse olen lentänyt pihalle, ja vielä nykyäänkin, kun hosti on lopettanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tätä en tiennytkään, itse olen lentänyt pihalle, ja vielä nykyäänkin, kun hosti on lopettanut.

Mutta eikös sieltä lennä vasta sitten, kun kisa on loppunut? En nyt muista ihan tarkalleen, miten systeemi toimii, mutta itse olen saanut ajaa kisan loppuun, vaikka minulta itseltäni olisi katkennut nettiyhteys kokonaan (prökl Sonera!).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tämä selittyy sillä, että pelaaja ei ole muiden Live-pelien tapaan _TEH_ hosti. Sillä pelaaja luo vain pelihuoneen MS:n ylläpitämille palvelimille, joka ei ole mitenkään riippuvainen pelaajan yhteydestä tai sen nopeudesta = ei lagia kenelläkään (tämä hostaajan vaihtumis"feature" löytyy myös esim. PS2:n Socomista). Saa korjata jos olen väärässä.

Tämä ominaisuus tosiaan löytyy SOCOMsta. Joskus uudella hostaajalla on kapeampi upstreami kuin edellisellä ja tämä näkyy lagin äkillisenä lisääntymisenä ja/tai mikin heivaamisesta pois käytöstä. Hostaajan yhteys pelikoneelta -> internettiin on siis oleellisen tärkeää. PS2 ei kannata käytännössä paljon hostailla alle 512 kbps nopeudella täyttä 16 pelaajan servua ja samoin se tuntuu olevan myös xboxilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
On muuten ainakin oma mielestäni erittäin tyylikäs takakansi tuossa Limited Editionissa. Eikä tuo paketti muutenkaan pahalta vaikuta. Voi olla taas entistä tyytyväisempi, että tuli se ostettua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
On muuten ainakin oma mielestäni erittäin tyylikäs takakansi tuossa Limited Editionissa. Eikä tuo paketti muutenkaan pahalta vaikuta. Voi olla taas entistä tyytyväisempi, että tuli se ostettua.

Sopii aikas täydellisesti etukanteen, onneksi minäkin olen onnellinen että tilasin tuon Limitedin :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Mahtaa Microsoftin markkinointijohtajaa Peter Moorea ottaa aivoon kun hauiksessa lukee November 9.

Tuskin tämä oikea tatuointi olikaan? Varmaankin henna..
 
Halo 2:n "leffamainos" ladattavissa

Kuten aiemmin uutisoimme, Microsoft panostaa Halo 2:n markkinointiin mm. elokuvateatterissa pyörivällä mainoksella. Nyt tämä 45 sekunnin video on ladattavissa myös niille jotka eivät pääse ison meren taakse elokuvia katselemaan.

* Halo 2 Teaser (HI-Def, 45Mt, WMV9)
* Halo 2 Teaser (High, 8Mt, WMV9)

HI-Def on sitten todella iso, eli resoluutio 1920x1080 ja 5.1 surround, joten jos ei omista öky-PC:tä niin kannattaa suosiolla ottaa tuo kevyempi versio. Itselläni meni ainakin läppäri kyykkyyn :D

Samat videot saa myös xboxyde.com sivustolta, mutta sieltä lataaminen vaatii BitTorrentin. FilePlanetissa on usein mehevät jonot (ainakin nyt) ja FP vaatii myös rekisteröitymisen (ilmaista), joten jokainen valitsee itse.

Niin ja itse videohan on mainos, ja sellaisena mielestäni ihan hyvä. Ei ihan niin eeppinen nostatusvideo kuin odotin, mutta ihan jees. :)
 
Juu hyvältähän tuo pätkä näytti, tosin kuvaa varsinaisesta pelistä oli melko vähän. Minulla muuten olisi pari kysymystä Halo kakkosesta, voisiko joku ystävällinen sielu vastata?

1. Onko mahdollista, että Limited Editionit loppuvat kesken ja että kaikki ennakkotilaajat eivät saakaan sitä?

2. Onko Halo 2 raaempi kuin edeltäjänsä, kun siinä pätkän lopussa sanottiin "Rated 'M' for 'Mature'"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Finlandia
Juu hyvältähän tuo pätkä näytti, tosin kuvaa varsinaisesta pelistä oli melko vähän. Minulla muuten olisi pari kysymystä Halo kakkosesta, voisiko joku ystävällinen sielu vastata?

1. Onko mahdollista, että Limited Editionit loppuvat kesken ja että kaikki ennakkotilaajat eivät saakaan sitä?

2. Onko Halo 2 raaempi kuin edeltäjänsä, kun siinä pätkän lopussa sanottiin "Rated 'M' for 'Mature'"?
1. Bungien Halo 2 FAQ:sta:

"There are only a limited number of these being produced but anyone who pre-orders should more or less be guaranteed to get one. This offer will be subject to availability in your country, but is not limited to the US."

Tiedä sitten miten pieni suomalainen jälleenmyyjä varmistaa, ettei myy liian montaa ennakkoon.

2. Myös edeltäjä oli jenkkilässä M-ikärajalla.
 
Traileri ei ollut mistään kotoisin. Kunhan pyrkivät nostattamaan hypeä näyttämättä mitään. Toivottavasti itse peli sitten aikanaan kuitenkin lyö meiltä jalat alta :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Tiedä sitten miten pieni suomalainen jälleenmyyjä varmistaa, ettei myy liian montaa ennakkoon.
Tilasin saman paketin eräältä täälläkin mainostavalta "pikkukauppiaalta" ja tilauksen yhteydessä kyselin samasta asiasta, siis että onhan myyjä varma että minullekkin riittää. Sain mailia josta kävi ilmi että myyjillä taitaa olla aika tarkka tieto siitä, montako kappaletta voidaan myydä ettei sitten jouduta perumaan kauppoja "ei oo":n takia.
 
Eiköhän se Limited Editionin tilaus mahdollisuus piakkoin häviä sieltä PlayerOnen sivuilta, kun huomaavat että ei ole kohta mitä myydä :) Kuinkakohan moni tämän on tilannut ennakkoon?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Eiköhän se Limited Editionin tilaus mahdollisuus piakkoin häviä sieltä PlayerOnen sivuilta, kun huomaavat että ei ole kohta mitä myydä :) Kuinkakohan moni tämän on tilannut ennakkoon?

Mietin vähän samaa juuri pari päivää sitten, kun sitä vieläkin voi sieltä ostaa. Itse pistin sieltä tilaukseen suhteellisen nopeasti, mutta takaraivossa on pieni pelko siitä että julkaisupäivänä saa kuulla PlayerOnesta sanottavan, että "sori mut eioo".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Mietin vähän samaa juuri pari päivää sitten, kun sitä vieläkin voi sieltä ostaa. Itse pistin sieltä tilaukseen suhteellisen nopeasti, mutta takaraivossa on pieni pelko siitä että julkaisupäivänä saa kuulla PlayerOnesta sanottavan, että "sori mut eioo".
Henk koht ei ole kyllä suurtakaan merkitystä onko LE vai ihan tavallinen. Luultavasti ostan tuon tavallisen, kun en jaksa jännittää saanko LEn vai en. ;)
 
En ole vielä ennakko tilannut ja nyt vähän pelottaa että saanko tuota. Rahaa ei nyt ole ylimääräistä ja siihen mennessä kun sitä ehkä on, niin minun tuurilla se on jo myöhäistä. :eek:
 
Minä jätin tilaukseni 22. heinäkuuta. Jännitetään nyt kaikki oikein urakalla.

Mitäköhän mullistavaa muuten tapahtuu 24. elokuuta 2004 (sivulla ilovebees.com oleva laskuri nollautuu silloin).
 
Ylös Bottom