Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Joo, eipä pari päivää missään tunnu nyt, mutta kun on 9.11 niin kyllä voi sanoa, että pari päivää tuntuu jossain. Tulee varmaan muutamia kertoja kierrettyä kaupat ja katsottua mistä löytyy eka.

Btw Paavi, laajakuvatuki? Eihän sulla ole laajakuvatelkkariakaan? :D

Heeiii, ei sitä tiedä, vaikka ensi viikolla olisi? ;)

Ja Yager: Katsopas hintaa, katsopas verkkokaupan ja konsolinetin sivustoja :I
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Heeiii, ei sitä tiedä, vaikka ensi viikolla olisi? ;)

Ja Yager: Katsopas hintaa, katsopas verkkokaupan ja konsolinetin sivustoja :I

Hmmm... näyttäisi olevan muuallakin se 70 . Ehkä meni vähän ohi toi vihjaus.
 
Pistin metalliboksin tilaukseen Amazon.co.uk:sta, jonne se ilmestyi myyntiin (jälleen?) vasta nyt. Hintaa on £34.99, joka postimaksun ja ALV-erotuksen jälkeen on £42.41. (tämän päivän kurssilla 63.80) Tuuliriskiähän tuolla ei ole ja lähetykset ovat yleensä nopeita.

Saisiko jostain vielä halvemmalla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Mahtaa Microsoftin markkinointijohtajaa Peter Moorea ottaa aivoon kun hauiksessa lukee November 9.

Kävi itelläkin mielessä heti kun näin myöhästymis otsikon, mutta vahingonilopuuska ( :p )tyyntyi valitettavasti heti kun luin pitemmälle. Saavat siis perkeleet ihan ajoissa November 9. omat Halo kakkosensa. :mad: Meni siis pahemmaksi, me saadaan myöhässä mutta perkeleet ajoissa. Nyt on perkeleet vahingonilosia

PS: tuli muuten oman historian tyyliin eka yhdys sana virhe tohon myöhästymis otsikon-kohtaan!
 
Minulle on ihan sama myöhästyykö 2 päivää vai ei, itse en kuitenkaan osta sitä vielä 11. päivä. Ja aion nauttia yksinpelistä riittämiin, en halua hutaista sitä läpi ja pinkoa Liveen.
 
Halo 2 esiintyy elokuvateattereissa 16.07.2004

Microsoft Game Studios ja Bungie Studios ilmoittivat tänään aloittavansa Halo 2:n massiivisen mainoskampanjan, joka toteutetaan jättielokuvien tyyliin. Tästä päivästä ainakin elokuun loppuun jatkuvan kampanjan aikana Halo 2:n traileria esitetään rapakon takana tuhansissa elokuvateattereissa ennen Spider-Man 2:ta, The Villagea, King Arthuria, I Robottia, Catwomania, Alien vs. Predatoria ja muita kesän suurelokuvia.

Traileri on elokuvateattereita silmällä pitäen suunniteltu, ja sen toteutuksesta vastaa The Ant Farm, joka ei ole ihan keltanokka alalla. Yritys on työstänyt trailerit esimerkiksi sellaisiin elokuviin kuin Taru Sormusten Herrasta, Spider-Man 2, Shrek, Kill Bill ja Harry Potter. Halo 2:n leffatrailerissa esitellään pelin päähenkilö Master Chiefin paluu kotoiseen Maahan, jossa hänen olisi johdettava ihmisten puolustusrintamaa Maata valloittamaan tullutta Covenant-liittoumaa vastaan.

Halo 2 rantautuu Xboxille Pohjois-Amerikassa 9. marraskuuta ja täällä Euroopassa 11. marraskuuta.

Mahtaakohan vastaavaa eksyä Suomeen... :rolleyes:
 
Sony on ainakin käyttänyt jonkin verran elokuvateattereissa mainostusta jopa Suomessa. Oishan se ihan nättii nähä täälläkin nuo Halo2 mainokset. Jos joku löytää ton mainoksen jostain pistä sivu tänne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minulle on ihan sama myöhästyykö 2 päivää vai ei, itse en kuitenkaan osta sitä vielä 11. päivä. Ja aion nauttia yksinpelistä riittämiin, en halua hutaista sitä läpi ja pinkoa Liveen.

Kuin omasta näppiksestäni. Veikkaan että Halo 2:n saaminen näppeihini kestää ainakin jouluun. Ja yksinpelistä nautin varmasti täysin siemauksin, kun Liveä en omista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minulle on ihan sama myöhästyykö 2 päivää vai ei, itse en kuitenkaan osta sitä vielä 11. päivä. Ja aion nauttia yksinpelistä riittämiin, en halua hutaista sitä läpi ja pinkoa Liveen.

En usko että sillä on kovin paljon merkitystä vetääkö pelin parissa päivässä läpi vai parissa viikossa tai ehkäpä parissa kuukaudessa. Pelikokemus on kuitenkin sama. Ja "hutaista" HALO2 läpi kuulostaa aika kornilta. Ihan kuin sen tasoisen pelin voisi vetää läpi jossain horroksessa.

Ihan letkee traileri oli, kiitos!
 
Nyt olisi tällainen tyhmä kysymys. Tuleeko Halo 2:seen co-op, jota voi pelata samalla koneella. Olen kinastellut kaverini kanssa jo kuukauden siitä. Hän väittää että ei tule. Jos vois jotain linkkiä tms. pistää todistusaineistoksi, kun tuo frendi ei suostu uskomaan ennen kuin näkee omilla silmillään. Olisihan se tyhmää jättää ykkösosan kenties suosituin osa pois...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eskobar
Nyt olisi tällainen tyhmä kysymys. Tuleeko Halo 2:seen co-op, jota voi pelata samalla koneella. Olen kinastellut kaverini kanssa jo kuukauden siitä. Hän väittää että ei tule. Jos vois jotain linkkiä tms. pistää todistusaineistoksi, kun tuo frendi ei suostu uskomaan ennen kuin näkee omilla silmillään. Olisihan se tyhmää jättää ykkösosan kenties suosituin osa pois...

Veikkaampa että saatte kinastella vielä lisää. Bungielta ei ole pahemmin kuulunu Co-Opista ja sellainen traileri olisi levinnyt kyllä aikas nopeasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
tämä tietohan tuli heti ensimmäisinä julki, co-op tulee mukaan, siitä nyt on turha kinastella.

Sitähän minäkin. Mutta olisiko sulla joku linkki että näkisin ihan itse? Vaikka joku Bungien haastattelu...
 
Ei tuolta mitään löydy. On katottu läpi tuhansia kertoja. No ei se minua haittaa. Yritän vain kaverilleni todistaa että co-op on tulossa Halo 2.seen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eskobar
Ei tuolta mitään löydy. On katottu läpi tuhansia kertoja. No ei se minua haittaa. Yritän vain kaverilleni todistaa että co-op on tulossa Halo 2.seen...
Löytyyhän sieltä kun katsoo tarpeeksi tarkasti. :D

Bungien FAQista:
Q: What multiplayer game types will be offered in Halo 2?
A: All of Halo's multiplayer modes are scheduled to return...

Eli se tulee, kun se oli ensimmäisesäkin Halossa.

Liveen tulee muuten jännä feature. Jos hosti lähtee kesken pelin niin peli ei katkeakaan siihen, vaan se heittää käsittääkseni hostin tehtävät lennosta jollekin toiselle pelaajalle. Noin se menee jos sen oikein ymmärsin tuolta FAQista.
 
Ylös Bottom